banner87

CHP'li Karalar: CHP yerel seçimlerde belediyeleri ikiye katlayacak

Seyhan Belediye Başkanı Zeydan Karalar, yerel seçimler için çıtayı yükselterek, “Aldığımız belediyeler il ve ilçe bazında ikiye katlanacak. Adana 2 seferdir olduğu gibi artık teğet geçmeyecek” dedi.

CHP'li Karalar: CHP yerel seçimlerde belediyeleri ikiye katlayacak

Seyhan Belediye Başkanı Zeydan Karalar, yerel seçimler için çıtayı yükselterek, “Aldığımız belediyeler il ve ilçe bazında ikiye katlanacak. Adana 2 seferdir olduğu gibi artık teğet geçmeyecek” dedi.

13 Nisan 2018 Cuma 09:30
CHP'li Karalar: CHP yerel seçimlerde belediyeleri ikiye katlayacak

Adana’nın Seyhan İlçe Belediye Başkanı Zeydan Karalar, sosyal demokratların belediyeciliği halkın ihtiyaçlarından yana yaptığını belirterek, 2019 için beklentisini, “CHP’nin başarısıyla aldığımız belediyeler, il ve ilçe bazında ikiye katlanacak. Adana, iki seferdir olduğu gibi teğet geçmeyecek” dedi.

Zeydan Karalar, YURT Gazetesi’ne yaptığı açıklamada, Seyhan’ın çok büyük bir atılım ve dönüşüm geçirdiğini ifade ederken, tekrar aday olmayı düşündüğünü kaydetti. Karalar, adaylığı konusundaki sorumuzu şöyle yanıtladı:

“Takdiri ilahi denilir ya, takdiri parti diyelim. Partimiz bizi uygun görürse ön seçim yaparlarsa ki, ben ön seçimle geldim, tabi ki devam devam etmeyi düşünüyorum. Seyhan, bütünüyle bir değişim yaşıyor. İmarda Seyhan, Türkiye’nin en problemli ilçelerindendi. Neredeyse her tarafına imar verdik. Eski binalar yıkılıyor ve insan onuruna yakışır, depreme dayanıklı, daha çok yeşil alan, daha çok eğitim tesis alanı, daha çok park alanı, yürüyüş alanı olan siteler yapılıyor. Kardeşlerimiz bizi desteklemeye devam etsinler.”

Karalar, bir başka soru üzerine iktidarla çok sorununun olmadığını, çünkü beklentisinin bulunmadığını söyledi. Zeydan Karalar, “Kentsel dönüşümle ilgili projeleri erken onaylasınlar, başka talebimiz yok” dedi.


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.04.2018 09:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP kazanacak 2018-04-13 10:05:52

http://www.gulsunbilgehan.com.tr/index.php/etkinlikler/parlemento-disi/87-chpnin-tek-basina-iktidar-oldugu-donemde-yaptiklari-ve-eserleri

Avatar
CHP KAZANACAK 2018-04-13 10:05:20

ekonomi ortada

Misafir Avatar
pişşt 2018-04-13 11:39:57 @CHP KAZANACAK

Öyle sahte dalavere gülücüklerle kazanılsa ben Dünyaya lider olurum be.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
akp nin sat sat yea politikasi iflas etti 2018-04-13 10:08:45 @CHP KAZANACAK

millet et yiyemiyor millet borc bataginda dolar euro uctu tl deger kaybetti
akp 1 tane fabrika kurdumu ??? yooo
artik yerli milli CHP zamani

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-04-13 17:23:27

İktidar Güç zehirlenmesi yaşıyorlar Varsa yoksa Bay Kemal. Bay Kemal mi iktidar? Hep ayrışma hep biz biz. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Avatar
Şanlı CHP. 2018-04-13 17:28:18

Koç gibi adamlar.helal olsun.adamların yüzünde nur var.akape fitnelerinin yüzünden Camur akıyor

Avatar
aynen tam tersi 2018-04-13 09:37:44

Bu halkı kandıracağınızı sanıyorsunuz. bu halk darbeler yediği CHP ye iki kat daha belediye verecek öylemi? SİZ ÖNCE Bİ AVUCUNUZU YALAYIN. sonrada seçimde baraj altında kalında bu halk bir nefes alsın.

Misafir Avatar
baksana bi 2018-04-13 10:07:10 @aynen tam tersi

chp nin iktidar oldugu parti donemi sen kac yasindaydin ??? sanki yasamis biliyormus gibi algi yaratiyorsun ayip be

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aydin 2018-04-13 12:10:06

Git demirtasi ziyaret et dense.olurmu seçilemem dersin ama yanlışları elestirmessini

Misafir Avatar