banner87

CHP'li Meclis Üyesi Keçeci İYİ Parti'ye geçti

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Meclis Üyesi CHP'li Affan Keçeci partisinden istifa ederek İYİ Parti'ye geçti.

CHP'li Meclis Üyesi Keçeci İYİ Parti'ye geçti

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Meclis Üyesi CHP'li Affan Keçeci partisinden istifa ederek İYİ Parti'ye geçti.

09 Nisan 2018 Pazartesi 18:05
CHP'li Meclis Üyesi Keçeci İYİ Parti'ye geçti

CHP’li İstanbul Büyükşehir Belediyesi Meclis Üyesi Affan Keçeci partisinden istifa ederek İYİ Parti saflarına katıldı.

Sözcü'den Özlem Güvemli'nin haberine göre, İBB’de de İYİ Parti’nin bir temsilcisi oldu. Keçeci’nin istifasıyla; 126 üyesi olan CHP’nin Meclis üye sayısı 125’e düştü.

310 üyesi bulunan Meclis’te diğer partilerin sandalye sayısı ise ise şöyle; AKP: 179, bağımsız 2, MHP 2, İYİ Parti 1.

Affan Keçeci yaptığı istifa açıklamasında şunları kaydetti: “Sayın Meral Akşener’in Genel Başkanlığı’nı yaptığı İYİ Parti’ye milletimize birlik ve beraberlik getireceğine, milli menfaatlerimizi her alanda ön planda tutacağına, parlamenter sistemi yaşatacağına, bağımsız tarafsız adil yargıya kavuşturacağına, yolsuzlukla tam ve etkili mücadele edeceğine, terör ve teröristlerle mücadele amacıyla yapılmakta olan operasyonlara destek verdiğine, basın özgürlüğü önündeki tüm engelleri kaldıracağına, kuvvetler ayrılığı kontrol ve denge sistemini güçlendireceğine, bireylerin ekonomik ve sosyal olarak geri kalmış olma hissine kapılmadan insanlık onuruna yakışır bir yaşam sürecek, geçim kaynaklarını ve girişim fırsatlarına özgürce eriştireceğine olan inancım tamdır. 37 sene devletine, milletine ve vatanına hizmet etmiş bir kişi olarak demokratik, laik, sosyal bir hukuk devletinin ve de Atatürk ilke ve devrimlerinin teminatı olduğuna yürekten inandığım için bundan böyle hizmetlerini İYİ Parti çatısı altında vereceğimi belirtir saygılarımı sunarım.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.04.2018 18:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
001 2018-04-10 00:29:13

hadi hayırlısı chp ve iyi parti ikisinide destekliyorum başarılar

Avatar
Vatandaş 2018-04-09 18:12:33

Taşlar yerine oturana kadar bu geçişler normal. İYİ günlere

Misafir Avatar
emel arzu...vs 2018-04-16 21:02:31 @Vatandaş

milletin vebalini alıyorlar..akp.ye oy verenler..haklarımız haram olsun..fakirlerin elleri yakalarında olacak devamlı...çift örtülü ödenekler..geçilmeyen köprülerden para kesmlere.24 sene...haram zıkkım olsun akp.ye oy verenlere..imanlarına davacıyız

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
emel,,arzu..sevda..aliye..nurdan vs. 2018-04-16 20:59:25 @Vatandaş

...bin tane oyumuz olsa bir taneakpye vermeyiz,,hala akp.ye oy veripte miletin vebalini günahın alanlar aynen sizin gibidirler..ahirtete herkes kendi oy,undan mes,uldur..senin oyun için fakirler çile çekip zenginlerde keyf ediyorlarsa yerinde cehennemedir..NİÇİN AKP.diyenlere..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chpli 2018-04-10 09:15:16 @Vatandaş

Bu sefer chp baraj altında kalsın istiyorum bende. Atatürkçü kalmadı. chp eşkiyalarca işgal edilmiş.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
2018-04-10 09:11:19 @Vatandaş

Bu halka eğer doğrular anlatılsa 16 yıl öncekisni bilse tüm oy kullananlar eminimki AKP yüzde doksanın üzerinde oy alır. çünkü AKP 2002 yılında batmış, btmş çökmüş bir Türkiye devraldı. bu gün Türkiye Dünya devletleri ile boy ölçüşüyor.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
niçin AKP 2018-04-10 09:08:31 @Vatandaş

Maddi refaha ulaştık devamı için, Sağlıkda çağ atladık devamı için, ulaşımda çağ atladık devamı için, savunmada çağ atladık devamı için, ekonomide, yatırımlarda büyümede çağ atladık devamı için. pkk nın terörün beli kırıldı bir dha canlanmaması için AKP . AKP ye oy vermek vatanseverliktir. adamlıkdır yiiğitliktir.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
eet 2018-04-10 08:49:44 @Vatandaş

yol geçen hanı bir birlerine geçiyorlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aydin 2018-04-09 22:40:52

%5 oy da gidecek .devam demirtas a ziyaretçi göndermeye rekora dogru

Misafir Avatar
mg 2018-04-10 10:13:27 @Aydin

Aydın iti sen cavlamaya devam et. belli maaşlı trolsün her yerde yorumun var. bütün yorumların CHP düşmanlığı birde hdp ile yanyana gösterme. it oğlu it CHP onlarla açılım yaptı dimi. sende acilde koysunlar götüne

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
001 2018-04-10 00:28:45 @Aydin

orxospu çocugu aydiin

Beğenmedim! (1)
Avatar
vatandaşlar..lanet olsun böyle akp.sevgisine.. 2018-04-16 21:07:14

hey akp.li bu gün kaç şehit....3..
terorun beli kırıldığı belli oluyor..
çağ atlama hani..bütün şeker fab.larını ve diğer fab.ları sat..ÇAĞ BÖYLE Mİ ATLANIYOR..millete yol yapmışlar..os.gaz.köp.sünden özel taşıtlar geçmiyor BU MU YOL YAPMAK..hani derler ya başınızı yesin yolunuz..millet asfaltımı yiyecek? millet aç..emekli aç..asg.üc.li aç..köprü parası veriyor..haram olsun haklarımız akp.ye.kesinlikle akp.ye mhhp.ye asla oy vermeyeceğiz..iyi partiye oylar..inşAllah