CHP'li muhalifler, bugün toplanıyor!

Olağanüstü seçimli kurultay çabaları sonuçsuz kalan CHP'li muhalifler, yeni yol haritalarını belirlemek üzere bugün Ankara'da bir toplantı yapacak.

CHP'li muhalifler, bugün toplanıyor!

Olağanüstü seçimli kurultay çabaları sonuçsuz kalan CHP'li muhalifler, yeni yol haritalarını belirlemek üzere bugün Ankara'da bir toplantı yapacak.

12 Ağustos 2018 Pazar 10:50
CHP'li muhalifler, bugün toplanıyor!

NTV'nin haberine göre, muhaliflerin önünde 3 seçenek var. Bunlardan ilki 'Tüzük Kurultayı'nı toplamak. Bunun için 250 delegenin imzası yeterli.

İkinci yol yeniden 'Seçimli Olağanüstü Kurultay' için imza süreci başlatmak.

Üçüncü ve son seçenek ise yerel seçim sonrasını beklemek.

Edinilen bilgilere göre ilk seçenek, yani tüzük kurultayı için sürecin başlatılması öne çıkıyor. Eğer tüzük kurultayı toplanırsa, belediye başkan adaylarının ön seçimle belirlenmesi ve olağanüstü kurultay için aranan imza sayısının düşürülmesi için çalışılacak.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.08.2018 11:14
Anahtar Kelimeler:
AnkaraCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
YILDIRIM 2018-08-12 11:11:18

CHP de Mevcut Yönetim - CHP Muhalefeti - Yok Aslında BİRBİRİNİZDEN FARKINIZ. Yeni - Daha önce CHP de Hiç Görev Yapmamış, Genç ve Dinamik Kişilerden olmalıdır. Saygılarımla

Avatar
Sen 2018-08-12 11:18:32

APTALAR NEYIN PESINDESINIZ AKP YOLU ALDI GITI SIZLER DAHA YARIŞIN BAŞINDASINIZ VEDE GÖZÜKEN HIC BIR ZAMAN BU KAFA ILE IKDIDAR OLAMASINIZ INCE SEN VARYA CHP NIN ICINDE BIR AĞAÇ KURDU GIBISIN.DERDIN KILIÇDAROĞLU OYLEMI NANKÖR SECIMI BEKLE BELEDIYE SECIMLERI BITSIN ONA GORE ADAM GIBI ORTAYA ÇIK BIZDE AFERIN DIYELIM.BU GIDISLE CHP DAĞILIR SENDE HAVANI ALIRSIN AKP PARTIYE BAK BIRDE CHP BAK IKI KIŞI BIRARAYA GELMIYOR.SIZE OY VERDIM 25MILLON TOPLADIN NANKÖR ESINE ÇOCUĞUNA DEĞIL AMA SADECE SANA HARAM OLSUN KAÇ YIL CHP NIN EKMEGINI YEDIN NANKÖR

Avatar
YILDIRIM 2018-08-12 11:40:23

CHP nin oyunun % 22 - 25 bandında kalmasının yegane sebebi, CHP nin BİZATİ kendisi olduğu bilinirken, hala - yine - yeniden - tekrar - aynısını yapması ANLAŞILAMIYOR. CHP de Mevcut Yönetin ve Bunlar Gitsin Biz Gelelim diyenler, Tek amacınız var o da Hükümet Olup, AKP yi İKTİDAR dan Uzaklaştırmak yerine İŞ BANKASINDA CHP Hissesine Yönetim kurulun Üyesi Atamak olduğunu hepimiz anladık. Saygılarımla.

Avatar
YILDIRIM 2018-08-12 11:42:38

CHP de Mevcut Yönetim ve Mevcut Yönetim Gitsin de Biz Gelelim Diyenler; YOK ASLINDA BİRBİRİNİZDEN FARKINIZİ, Onlar da, Sizler de AKP nin İKTİDAR dan uzaklaşması için değil, CHP de Koltukta Biraz da Bizler OTURALIM diyenlersiniz. Tarih Sizi AFFETMEYECEK, daha Önemlisi ALLAH SİZLERİ AFFETMEYECEK. Saygılarımla

Avatar
YILDIRIM 2018-08-12 11:47:08

Mevcut Yönetim % 22 - 25 bandında oy alıyor, hala görevde kalmak için ENTTİKALAR YAPIYOR. Gelmek isteyenler % 35 oy alıyor Mevcut Yönetim kalksın biz oturalım diyor. Her iki Gruba sesleniyorum. Göreve gelmek - daha önemlisi görevde ONURLU bir şekilde kalmak için Ne % 22 - 25 Oy YETİYOR, Ne de Göreve Gelmek için % 35 oy YETİYOR. Sizler daha bunu bilmiyorsunuz ama TÜRKİYEYİ ' Yönetmek İSİTİYORMUŞ GİBİ YAPIYORSUNUZ. CHP liler sizi AFFEDER ama ALLAH SİZİ AFFEETMEYECEK. Lütfen - İstirham ediyorum BIRAKIN ARTIK CHP de koltuk kama yarışını. Her iki tarafta CHP ye GÖLGE ETMEYİN YETER. Saygılarımla

Avatar
Değişimçiler hotelde toplanacaklar mis 2018-08-12 12:29:17

Peki ülkemiz emperyal güçler sarılmış baskı altına alınmaya çalışıliyor.doviz uçtu esnaf kepenk kapatıyor pazar fiyatlar artti işadamları zorda vatandaş ev kuramı nasıl öderim nasıl geçinip im derdinde chp bu kurultay delegeleri ülkenin bu zor günlerinde ülkenin sorunlarını çözüm bulmak için toplanacaklar.BUNLARIN DERDİ ÇIKARLARI KOLTUKLARI NASIL BELEDİYE BAŞKANI MECLİS ÜYESİ OLURUM BELEDİYELERDE NASIL RANT SAĞLARİZ.CHP KAVGA VE KARGAŞA ÇIKARMAK CHPNİN ENERJİSİNİ BOŞA HARCAMAK İCİN ULTA LÜKS HOTELDE YİYİP İÇECEKLER ÜLKE GİDİYOR SİZİN ZOR GÜNLERDE ÜLKENİN SORUNLARINI ÇÖZECEK PROJE ÜRETMENİZ LAZIM. SİYASİ PARTİLERİN BİR ARAYA GELMESİ LAZIM.AMA VAR YOK KURULTAY TÜZÜK BAŞKA SORUNUZ YOK BİR CHPLİ OLARAK SORUYORUM SECİM ZAMANI BİZLER SECİM BÖLGESİNDE ÇALIŞIRKEN sandik başında beklerken MİLLETVEKİLLERİMİŞ BELEDİYE BAŞKANLARIMIZ.BİZE KENDİ CEBINDE BİR ÇAY VE SU İSMARLAMADİLAR.BU LÜKS HOTELDE YEME İÇME PARALARINI KİM KARŞILIYOR.SAM BABASI KİM PATRON KİM NEYİN KARSİLİGİ BU MASRAFLARİ YAPIYOR.

Avatar
öfkeli 2018-08-12 15:45:51

len dingiler sizin amaciniz akp ye caktirmadan bu kahpece ülkeyi devirdikleri günlerde bu bos bos gündemlerle perde indirip koltuk cikmakmi?
serefsizler!
ülkenin meseleleri var bunlar neyin derdinde,yavsaklar!