CHP'li Özel: Onları ittifak da kurtarmaz

CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel, 696 sayılı KHK'ya ilişkin, "Sivillere muafiyet af niteliğindedir. Günahsız askerlerimizi dayaktan geçirenleri cezasız bırakmak akla, vicdana uygun bir davranış değildir." dedi.

CHP'li Özel: Onları ittifak da kurtarmaz

CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel, 696 sayılı KHK'ya ilişkin, "Sivillere muafiyet af niteliğindedir. Günahsız askerlerimizi dayaktan geçirenleri cezasız bırakmak akla, vicdana uygun bir davranış değildir." dedi.

30 Aralık 2017 Cumartesi 21:12
CHP'li Özel: Onları ittifak da kurtarmaz

CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel, CHP Bilecik İl Kongresinde gazetecilere yaptığı açıklamada, KHK'ya tepki gösterdi. 

Özel, bunun ülkeye zarar vereceğini ileri sürerek, "Eğer başkanlık sistemine geçilirse, eğer tek adamlık rejimine geçilirse, Meclis yerine bir yerlerde KHK'ler olacak ve Cumhurbaşkanlığı kararları ile yönetileceğiz. Bugün taşeron işçilerinin ümitlerinin boşa çıkması, üzüntülerinin sebebi de Meclis yerine KHK sisteminin gelmesidir." görüşünü savundu.

696 sayılı KHK'yı da eleştiren Özel, şunları dile getirdi: 

"Sivillere muafiyet af niteliğindedir. Biz o gece darbeye direnen vatandaşlarımıza, şehitlerimize, gazilerimize sahip çıkıyoruz ama günahsız askerlerimizi dayaktan geçirenleri, işkence edenleri, linç edenleri cezasız bırakmak akla, vicdana uygun bir davranış değildir. Bunu doğru bulmuyoruz. AK Parti şu anda yönetme kabiliyetini kaybetmiştir. Onun peşine takılan MHP de -yönetim kademesi için söylüyoruz bunu- şuurunu kaybetmiştir. AK Parti de MHP de yönetme kabiliyetlerini kaybetmişlerdir. Zaten ikisi de birbirine sarılıp karanlıktan korkup yüksek sesle şarkı söyleyenler gibi ittifak şarkıları söylüyorlar, onları ittifak da kurtarmaz."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.12.2017 21:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İblis akape 2017-12-30 21:44:34

İnşAllah.bu insan sevgisinden uzak zihniyet yolun sonuna geldi.köprü yol yapıyoruz diye soyup satıp tarumar etdiler bizi

Misafir Avatar
doğru ama 2017-12-31 10:51:00 @İblis akape

chp abd çalışma ofisi. birde bunlara destek olanlar var örnek buradaki taraftarları yorumcular, dikkat ediniz küfürler, hakaretler, tehditler havalarda uçuşuyor. eee ne demişler klavuzu karga olanın burnu mok tan kurtulmaz. chp li yöneticiler belden aşağı saldırıyor e onlara inanan sefil ve cahillerde insanlıktan çıkyor aynen burada kustukları gibi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
doğruya doğru 2017-12-31 10:31:00 @İblis akape

Bu adam milletvekili olmuş ama çok yazık olmuş buna verilen oylara. ama çok yazık olmuş. bir adam yokmuyduda seçecekleri. hangi askere yazık olmuş? hangi asker dayak yemiş? bre söz bilmez, bilsede doğruyu söylemez adam. bir devlet nasıl ayakta durur? çuçlular sorgulanacak, şüpheliler araştırılacak, suçlular ceza alacak. siz fetö nün gazetesi zaman gazetesinide desteklediniz, yanındayız dediniz, fetöcüler yargılanmasın dediniz, mit tırları suçlularının bir kısmını kaçırttınız bir kısmının haps olmsına kaşı çıktınız. düşmanlık eden almanya, hollandanın yanında yer aldınız. rusya uçak krizinde Rusyaya destek için gittiniz Türkiye suçludur dediniz. siz gidin avrupaya yerleşin bu halk sizi istemiyor artık.

Beğenmedim! (0)
Avatar
AKP; 'İSRAİL, İNGİLTERE, ABD PROJE PARTİSİDİR' 2017-12-30 21:41:47

https://www.youtube.com/watch?v=7eITv6Hswvs

Misafir Avatar
okurdan inciler 2017-12-31 10:48:48 @AKP; 'İSRAİL, İNGİLTERE, ABD PROJE PARTİSİDİR'

Yüce türk milleti asildir, adildir, akıllıdır, zekidir. şeytanı bilir. yalancıyı iftiracıyı ihanetçiyi bilir. doğruyuda, hakk ı da bilir. chpyönetim kadrosu tamamen Türkiye karşıtı bunu herke biliyor. chp abd çalışma ofisi. birde bunlara destek olanlar var örnek buradaki taraftarları yorumcular, dikkat ediniz küfürler, hakaretler, tehditler havalarda uçuşuyor. eee ne demişler klavuzu karga olanın burnu mok tan kurtulmaz. chp li yöneticiler belden aşağı saldırıyor e onlara inanan sefil ve cahillerde insanlıktan çıkyor aynen burada kustukları gibi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
hak hukuk adalet istiyoruz 2017-12-30 22:00:47

Askerlerimizi linc eden vatan hainleri yargilansin

Avatar
BBP psikolojik baskiyla bizleri susturamazsiniz 2017-12-30 22:00:16

BBP'den KHK açıklaması: Karşı çıkanlar PKK taşeronları
BBP nin aciklamasina bakarmısınız? insanı görüş ayrılığı olanı terörist olarak damgaliyorlar
BBP nin insanlari sindirme susturma politikasi kabul edilemez
psikolojik baskiyla bizleri susturamazsiniz her hakkimizi ariycaz
varlik fonunun terrorle ne ilgisi varki khk ile yasalasti bunlar bizlerin hakki atalarimizdan bizlere miras hepsi vergi paralarimizdan birikimlerimizden finanse edilmis kurumlar ulkemizdeki ohal in dunyada ornegi yok bizler kole degiliz kurumlari finanse ediyorsak soz hakkimiz olacak
bizler mit e polise orduya milletvekillerine cumhurbaskanina bosunami maas oduyoruz
fransada ohal sadece terroru kapsiyordu ülkemizde ise khk ile cok onemli yasalar cikartiliyor meclis by pass milli irade by pass dunyada ornegi yok ohal derhal sonlandirilmali
15 temmuz 2016 dan beri ohal seni oldu 30 aralik 2017 yeter artik
mecliste cogunluk akp nin elinde genis k

Misafir Avatar
ahmet 2017-12-30 22:42:17 @BBP psikolojik baskiyla bizleri susturamazsiniz

bbp dediğin nedir ki.her tarafları ateş olsa ne yazar.adam olsalar önce kendi genel başkanlarının katilini bulurlardı.kaç sene oldu hala bulamadılar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
askerlerimizi linc edenler ortaya cikarilsin 2017-12-30 22:14:15

askerlere tatbikat veya patlama var diye oraya buraya yollamislar asker noldugunu bilmiyorsa nasil darbe olur gercek suclular ortaya cikarilsin yargilansin
Linç etmek istenilen Askeri bir kerecik dinleyin
https://www.youtube.com/watch?v=ay_VNrohXNU

Avatar
hak hukuk adalet istiyoruz 2017-12-30 22:02:57

askerlerimiz i vahsice linc eden barbarlar vatan düsmanlari yargilansin
Darbe Girişiminde Tatbikat Var Diye Kandırılan Asker Konuşuyor
https://www.youtube.com/watch?v=vvQC5IOH4sA

Avatar
asker darbe yaptigini bilmiyorsa 2017-12-30 22:05:49

nasil darbe yapsin bizler aydinlanmak istiyoruz darbe iyice incelensin gercek suclular yargilansin
Darbeyi Televizyondan Öğrenen Asker Şaştı Kaldı!
https://www.youtube.com/watch?v=UiCRqQgsyos

Avatar
Darbeyi Televizyondan Öğrenen Asker Şaştı Kaldı! 2017-12-30 22:04:02

https://www.youtube.com/watch?v=UiCRqQgsyos