CHP'li Özgür Özel: Doların yükselmesinin sebebi OHAL'dir

Cumhuriyet Halk Partisi Grup Başkanvekili Özgür Özel, Türkiye'de doların, faizlerin ve avronun yükselmesinin sebebinin olağanüstü halden (OHAL) kaynaklandığını söyledi.

CHP'li Özgür Özel: Doların yükselmesinin sebebi OHAL'dir

Cumhuriyet Halk Partisi Grup Başkanvekili Özgür Özel, Türkiye'de doların, faizlerin ve avronun yükselmesinin sebebinin olağanüstü halden (OHAL) kaynaklandığını söyledi.

13 Nisan 2018 Cuma 17:07
CHP'li Özgür Özel: Doların yükselmesinin sebebi OHAL'dir

Cumhuriyet Halk Partisi Grup Başkanvekili Özgür Özel, Türkiye'de doların, faizlerin ve avronun yükselmesinin sebebinin olağanüstü halden (OHAL) kaynaklandığını söyledi.

Manisa'nın Turgutlu ilçesinde esnaf odalarını ziyaret eden Özel, gazetecilere yaptığı açıklamada, dövizdeki yükselmenin piyasalara duyulan güvensizlikten kaynaklandığını ifade etti.

"Bugün Türkiye'de dolar yükseliyorsa, faiz yükseliyorsa, avro yükseliyorsa bunun bir tane sebebi var, piyasalarda güven yok" diyen Özel, "Bugün dolar 4 lira 20 kuruşa dayandı. OHAL kalksın, 1 ay içinde dolar 3 buçuğun altına iniyor. Avro 5 lirayı geçti. OHAL kalksın 4 lira 30 kuruşun altına iniyor. Bugün faizler brüt olarak yüzde 20'leri zorluyor. OHAL kalksın, 3-4 ay içinde yeninden yüzde 10'a yaklaşıyor" diye konuştu. Özel, OHAL'i protesto etmek için pazartesi günü oturma eylemi başlatacaklarını da sözlerine ekledi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AKPye guven kalmadi 2018-04-13 17:26:07

İthalat zirvede. Dış ticaret açığı ve borç büyüyor.Enflasyon ve İşsizlik artiyor. Sata sata ayakta kalmayi umut ediyorlar amma artik faydasiz.

Avatar
Halkın Sesi 2018-04-13 17:27:07

Dolar avro benzin mazot altın fırlamısken, üretim asgari tüketim azami seviyedeyken, ithalat ihracatı farklı sollamısken, asgari ucretli eyt'li emekli ciftci köylü hayvancı esnaf soför sanayici hic bu kadar perisan olmamısken, satılacak yer kalmamısken, israflar rantlar yolsuzluklar tavan yapmısken halktan olsun yönetimden olsun bazı dangalak gerizekalılar namussuzlar serefsizler ekonomi tıkırında, % 7 filan büyüdük demiyorlarmı fitil oluyorum. Bu derecede dinsizlikte olamaz vatanhainligide olamaz. Bunların torunları bunları gördükce tanıdıkca bırakın deizmi, ateizme yol almazlarsa haklı olarak adiyim...

Avatar
Vatandaş 2018-04-13 17:14:52

İktidar Güç zehirlenmesi yaşıyorlar Varsa yoksa Bay Kemal. Bay Kemal mi iktidar? Hep ayrışma hep biz biz. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Avatar
gercekler 2018-04-13 17:54:23

dolarin yukselmesinin sebebi sunnilerdir. sunniler gotlerini abd'ye verip dolar istemeyi unuttular. ondan yukseldi dolar.

Avatar
Biz bir Ekonomik savasin icindeyiz bunu bilmeliyiz 2018-04-13 17:56:06

Önclikle su an biz Türkyie Cumhuriyeti olarak sagcisiyla, solcusuyla, dindariyla birlik olma zamanidir derim cünkü bir ekonomik savasin icinde oldugumuzu bilmeliyiz ve öyle hareket etmeliyiz

Misafir Avatar
almanya neden ekonomik savastan etkilenmiyor ?? 2018-04-13 22:22:49 @Biz bir Ekonomik savasin icindeyiz bunu bilmeliyi

cunku uretiyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sicak parayla gunu kurtarmaya 2018-04-13 22:22:05 @Biz bir Ekonomik savasin icindeyiz bunu bilmeliyi

calisirsak tabikide ekonomi krizi bizi etkiler eti samani ithal eder olduk uretmeyip tuketirsen oyle olur olan fabrikalari kurumlari sat sat ye iflas eder

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP birlik olma sozlerini hep 2018-04-13 18:44:57 @Biz bir Ekonomik savasin icindeyiz bunu bilmeliyi

isleri iyi gitmedigi zamanlarda dile getiriyor kurnazlar, baska zaman hep kutuplastirma ve dusmanlastirma.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Politikacilar Mecliste konusmali medyada degil 2018-04-13 18:00:45 @Biz bir Ekonomik savasin icindeyiz bunu bilmeliyi

Poltikacilar da bunu bir firsat bilerek medyada böyle ileri geri konusarak milleti kiskirtma yerine Mecliste bu sorunlara bir care bulmalidir

Beğenmedim! (0)
Avatar
OHAL ile Teröristler hareket edemez oldugu icin mi 2018-04-13 18:12:32

Bu ve bunun gibi sapma Politikacilar böyle söylemler ile nereye varacaklarini hesapliyor bilinmez ama Teröristleri korumaktan vazgecerse belki bu CHP diye gecinen Particilere bir faydasi dokunur derim

Misafir Avatar
hadi ordan mit polis ordu akp nin emrinde 2018-04-13 22:19:51 @OHAL ile Teröristler hareket edemez oldugu icin m

ohalsiz mit ordu polis basarisizmi bunumu ima ediyorsun ecevit kibris i alirken ohal mi vardi khk ile varlik fonunun veya terrorle varlik fonunun ne ilgisi var ??? ayrica fetonun siyasi ayagi yokmu ?? dersaneler yurtlar icin arsalari uzaylilarmi verdi ?? asya bank in acilisina uzaylilarmi izin verdi ??? merak etme mit polis ordumuz basarili ohalsiz de terroristleri yakalarlar ohal e gerek yok

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hadi ordan mit polis ordu akp nin emrinde 2018-04-13 22:17:44 @OHAL ile Teröristler hareket edemez oldugu icin m

ohalsiz mit ordu polis basarismi bunumu ima ediyorsun ecevit kibris i alirken ohal mi vardi khk ile varlik fonunun veya terrorle varlik fonunun ne ilgisi var ??? ayrica fetonun siyasi ayagi yokmu ?? dersaneler yurtlar icin arsalari uzaylilarmi verdi ?? asya bank in acilisina uzaylilarmi izin verdi ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Teroristlerle mucadele icin 2018-04-13 18:33:24 @OHAL ile Teröristler hareket edemez oldugu icin m

OHAL'e gerek yok, iktidar bunu isine geldigi icin kullaniyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
TÜRKİYE'NİN 450 TON ALTINI İNGİLTERE'DE 2018-04-13 22:41:02

https://www.youtube.com/watch?v=27oVb6TrDm4

Avatar