banner87

CHP'li Özkan'dan '1 dakikada AKP'nin Suriye politikası'

Cumhuriyet Halk Partisi İzmir Milletvekili Tuncay Özkan, sosyal medya hesabı Twitter'dan AKP'nin Suriye politikasını açıklayan bir dakikalık bir video paylaştı. Videoda, AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın birbirinden farklı açıklamaları yer alıyor

CHP'li Özkan'dan '1 dakikada AKP'nin Suriye politikası'

Cumhuriyet Halk Partisi İzmir Milletvekili Tuncay Özkan, sosyal medya hesabı Twitter'dan AKP'nin Suriye politikasını açıklayan bir dakikalık bir video paylaştı. Videoda, AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın birbirinden farklı açıklamaları yer alıyor

15 Nisan 2018 Pazar 21:12
CHP'li Özkan'dan '1 dakikada AKP'nin Suriye politikası'

CHP İzmir Milletvekili Tuncay Özkan, sosyal medya hesabından olay yaratacak paylaşımlar yapmaya devam ediyor. Özkan, daha önce Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekçi’yi eleştiren bir video paylaşmıştı. Şimdi ise  AKP’nin Suriye politikasını eleştiren bir başka videoyu resmi sosyal medya hesabı Twitter üzerinden takipçileriyle paylaştı.

1 DAKİKADA AKP’NİN SURİYE POLİTİKASI

Paylaşılan videoda Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Suriye’de yaşananlar üzerine birbirinden farklı açıklamaları yer alıyor. Özkan bu videoyu “1 dakikada AKP’nin Suriye politikası…” adıyla paylaştı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.04.2018 21:30
Anahtar Kelimeler:
Tuncay özkanCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
1461 Trabzon 2018-04-15 22:00:04

Akapenin hangi siyaseti doğruki.hepsi çöplük

Misafir Avatar
cen_efe 2018-04-16 09:26:08 @1461 Trabzon

Deniz baykal bu gün Türkiyenin bu çalkantılı zamanında etrafımız ateş çemberi ile sarılmışken Hükümetin yanında yer alacağını bilen CHP yönetimi maalesef Baykalın ipini çekti. CHP de tek adamlık dikdatörlük hakim. milletvekillerinin konuşmaları bile zine bağlı. bildiğim kadar millet vekillri konuşacağı zaman konuşma metnide merkez tarafından hazırlanıyor ve M vekiline ver,liyor çık oku diye. . chp yönetim kadrosu tamamen Türkiyeye ihanet içindedir. bunu anlamamak saflık olur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
unutmadık 2018-04-16 09:23:01 @1461 Trabzon

Ecevit i felç edip ülkeyi soyan bankaları batırıp Türkiyeyi borç batağına saplayan iflas ettirenler şimdi kuruntu ve iftiralarla başarılı, çalışkan ve dürüst hükümete çamur atıyorlar. sanki halk bilmiyor. bunlar bu halkı 1930 ların okumamış halkı sanıyor. . aptallık kendilerinde halkı aptal görüyorlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
iftira edin 2018-04-16 09:19:39 @1461 Trabzon

chp iftira ile seçim kazanmak istiyor. avucunuzu yalayacaksınız.. kendi pisliğinizde boğulacaksınız. halkı kandırmaya çalışmanın cezasını baraj altında kalarak göreceksiniz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
devleti soymak . MI? 2018-04-16 09:18:38 @1461 Trabzon

Tüm okullar yenilendi binlercesi yeni yapıldı, kentsel dönüşümde halk adam gibi konutlarda yaşamaya başladı, her ile uçak ve ucuz fiyata, Türkiyenin bir çok iline hızlı tren, tüm Türkiyeye bölünmüş yol. adım başı devlet hastanesi dünya standartlaında hatta üstünde. her evin arabası, her çiftçinin traktörü var bumu ülkeyi soymak.16 sene önce İSTANBUL Erzurum arası 100 tl ili bu gün yine yüz tl. bu mu ükeyi soymak? o ülkemizi soyanların artık soyamadıkları çalamadıkları içi yaptıkları iftiradır.. halkımız gerçekleri görüyor. . böcekli devlet hastanelerinden onlarca metre hastane ilaç kuyrukları olmayan ilaçlar vs...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-16 01:15:10 @1461 Trabzon

devleti soyma siyasetinde uzmanlar!

Beğenmedim! (0)
Avatar
bop esbaskani 2018-04-16 05:49:05

gorevini yapiyor

Avatar
Vatandaş 2018-04-15 21:46:48

Yandan muhalefet mhp ve iktidar güç zehirlenmesi yaşıyorlar varsa yoksa CHP Güç zehirlenmesi yaşıyorlar Varsa yoksa Bay Kemal. Bay Kemal mi iktidar? Hep ayrışma hep biz biz. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Avatar
Tekin Baran . 2018-04-15 22:31:11

BEYNI GOTUNDE AYDIN YINE SICMIE.

Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-16 01:17:04 @Tekin Baran .

hdp aydina travma yasatmis.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tarzan 2018-04-16 07:41:39

Bu fırıldaklık neden acaba? Bakın ABD'de Reza Zarraf davası sürüyor ve henüz ne olacağı belli değil. Fakat son haberlere göre bu davanın ucu Tayyip ve ailesine dokunuyor. Zaten eski Bakanlar ve çocukları yurtdışına bile çıkamıyorlar ve tutuklanmaktan korkuyorlar. Hatırlayın, Bilal oğlan bile yurtdışına çıkamıyor. Tayyip ise ABD, İngiltere ve Fransanın Suriyeye saldırısını destekliyor ve övüyor. Hatta Miraç Kandili gecesi. Aklı sıra ABD'ye şimdiden yanınızdayım ve beni kurtarın diye yağ çekiyor. Not: Yukarıdaki yazı bir Alman yerel gazetesinin haberinden kısa tercüme edilmiştir.

Avatar
Unal 2018-04-15 21:44:08

SIYASET KAZANMA ISIYSE ADAM KAZANIYORSA TAKDIR EDERIM ADAM ATATURKUN ONLARCA YIL SAVASARAK KURDUGU ULKEYI SAVASMADAN BIR KURSUN BILE ATMADAN ATATURKCULERDEN ALDIYSA BASARI DEGILMIDIR MUSLUMANIM DIYENE ZINA YASASINI KABUL ETTIRDIYSE BASARI DEGILMIDIR SOZDE YUZDE DOKSAN DOKUZU MUSLUMANIM DIYEN TURK MILLETINE BUYUK ISRAIL PROJESI ESBASKANLIGINI KABUL ETTIRDIYSE BASARI DEGILMIDIR ADAM KENDISINE KAFA TUTAN AMETIKAM CIA DESTEKLI VE PROJELI HIZMET HAREKETINE DÜZ COKTURDUYSE BASARI DEGILMIDIR KI O HIZMET HAREKETI GENELKURMAY BASKANINI BILE HAPSE ATMISTI FETULLAHCILARDAN OLUSAN POLIS TESKILATINI HIZAYA SOKMASI BASARI DEGILMI EN ONEMLISI NE BILIYORMUSUNUZ ERBAKANIN OTUZ YILLIK MILLI GORUS MUSLUMANLARINA YAHUDI GOMLEGI GIYDIRMESI BADARI DEGILMI SIYASET DEVRI DUSUK PLAKLIK DEGILDIR DUNYA DONUYOR SIYASETCIDE DUNYAYA ENTEGRE OLMALI BU MILLET HAINLIK ISTIYORSA HAINLIK BILE YAPILMALI HAK HUKUK DONEMI BITTI ZATEN HİÇ OLMADI BIZI KANDIRDILAR INANMAYANLAR BU ULKEDE MAASLARA BAKABILIR ASGARI UCRET MAASI YIGIT DANISMAN MAASI ISTE BU ULKENIN IMANI ISTE DINI ISTE SIYASETI

Avatar