banner87

CHP'li Tarhan: Vatandaşı kandırmanın en acı şeklini yaşıyoruz

Kocaeli Belediyesi tarafından Gebze’nin bir çok noktasına metronun durak tabelaları dikildi. İlçeye henüz metronun gelmediğini hatırlatan CHP Kocaeli Milletvekili Tahsin Tarhan ise duruma tepki gösterdi.

CHP'li Tarhan: Vatandaşı kandırmanın en acı şeklini yaşıyoruz

Kocaeli Belediyesi tarafından Gebze’nin bir çok noktasına metronun durak tabelaları dikildi. İlçeye henüz metronun gelmediğini hatırlatan CHP Kocaeli Milletvekili Tahsin Tarhan ise duruma tepki gösterdi.

04 Haziran 2018 Pazartesi 16:16
CHP'li Tarhan: Vatandaşı kandırmanın en acı şeklini yaşıyoruz

CHP'li Tarhan yaptığı açıklamada, “Maalesef vatandaşı kandırmanın en acı şeklini yaşıyoruz. Dünyanın hiçbir yerinde böyle bir olay görülmemiştir. Tabelasını koymuşlar ancak metro yok. Çalışması dahi başlamamış ancak seçim vaatlerinde ‘metro yaptık' diyebilmek için böyle bir yol izlemek bu vatandaşın aklıyla alay etmektir” dedi.

MİLYAR 488 MİLYON LİRALIK TABELA

CHP'li Tarhan, “ Gebze-Darıca arasında uzanacak 15.6 kilometrelik metro hattı için 4 firma Gebze Metrosu yapımı için teklif vermişti. İhale 2 milyar 488 milyon 489 bin TL verildi henüz bir çivi dahi çakılmayan metro projesinde belirli noktalara sanki metro varmış gibi tabela dikilmiş. Vatandaşa hizmet anlayışını bu kadar ayaklar altına almak kimsenin haddi değildir” ifadelerini kullandı.
 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
akp donemi fakirledik 2018-06-04 16:32:18

2002 yılında dolar 1,41 lira.
2002 yılında euro 1,42 lira
2017 yilinda euro 4,50
2017 yilinda dolar 3,82
2002 yılında ceyrek altin 24 lira
2017 yilinda ceyrek altin 257,5875
2002 yılında benzin 1,66 lira
2017 yilinda benzin 5,61 TL
2002 yilinda et 5 tl civarindaydi
2017 yilinda et 40 lira civarinda
2002 yilinda ekmek 22 kurus
20017 ekmek 1 lira
2002 yilinda aygaz tup 15 lira
2017 yilinda aygaz tup 100 tl
vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira;
2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira
Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Misafir Avatar
eyyy akp 2018-06-04 22:58:03 @akp donemi fakirledik

ANKARA BALGAT DA ORTALAMA KIRA 1200 TL DOGALGAZ AYLIK 450 TL Elektrik kisin 150 TL yazin 50 TL CEP TELEFONU ORTALAMA 60 TL EV AIDATI 50 TL SU FATURASI 80 TL Toplam 1890 TL elektrik faturasini 50 tl den hesapladim ise gitmek icin yol masrafi iki vesait 2.75 den gudis gelis aylik 452 TL 1890 arti 452 TL 2.342 TL 1200 TL MUTFAK MASRAFI TOPLAM 3.542 TL Mutfak Masrafi 3 kisilik Aile icin asgeri harcama 1200 TL sart kiyafet sart millet kiyafetsiz dolasamazki cocuk varsa kirtasiye masrafi okul servis masrafi doktor ilac masrafi millet nasil gezsinki ???asgeri ucret 1603 TL en dusuk emekli maasi 939 TL
Metin Feyzioglu Bey den alinti

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-04 16:25:25

Millet Tamam Dedi

Misafir Avatar
Atma be Gebze,li uydurma 2018-06-04 18:50:58 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

yazıyı oku..daha bir çivi çakılmamış,anlaşma yapılmamış,,orta ne şiş var ne kebap.
Seçim yatırımı,,milleti aldatma sanatı..
Gebze,ye değil Van,a dahi metro gitse 20 günde yine akp.ye oy vermeyiz..
siz ay,dedeye 4 gidiş,,,4 geliş yol yapın..
yalan atmada üstünüze yoktur..
haklarımız akp.ye ve oy verenlerine ve milleti aldatannlara haram olsun..iki elimiz iki yakanızda olsun..amin..milleti aldatanları Allah,ın kahrına havale ediyoruz..
metroya başlansa dahi en az 4 sene sürer.o kadar kolay değil metro yollarını yapmak..uyduran akp.lilere değer verilmez.çünkü değerlerini yitirmişler..millet anladı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gebze 2018-06-04 18:16:12 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

saf sefil adam senin dediğin aldatmaca sizin zamanınızda yapılıyordu. bak şimdi metro gececek duraklar şimdiden belirleniyorki insanlar yerinin değerini anlasın uyanıklar bedavaya kapmasın diye. siz işi bitirpip işlek yerleri adamlarınıza aldırtırdınız sonra güzergahı duyururdunuz. sizin yaptığını tamsahtekarlıktı be. utanın utanın.

Beğenmedim! (5)
Avatar
aydın 2018-06-04 18:05:16

siz askerimize pusu kuran pkk nın piyonu hdp ile kucaklaştıkca sonunuz harap

Misafir Avatar
Unutma 2018-06-04 19:05:50 @aydın

Türkiye Cumhuriyetinde Genelkurmay Baskanini Terrorist suclamasiyla hapse atan Fetö ve ortagi RTE dir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ahlaksizlik yapma 2018-06-04 19:04:20 @aydın

Askere pusuyu Ergenokon, Balyoz gibi söylemlerle, kuran Fetö ile RTE dir

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cahil 2018-06-04 21:52:54

O NEKI SEN OLMAYAN SIVAS SEKER FABRIKASINDAN MUDUR OLARAK EMEKLI OLAN VAR

Avatar