banner87

CHP'li Tekin'den AKP’nin vaatleriyle ilgili ilk açıklama

Hükümetin, Bakanlar Kurulu'nda aldığı seçim paketi kararıyla ilgili CHP'li Gürsel Tekin'den ilk açıklama geldi. Tekin, ''CHP söylediğinde "kaynak nerede” diyen AKP, şimdi CHP'nin tüm vaatlerini yerine getiriyor, demek ki isteyince kaynak bulunuyormuş. Emeklimiz güle güle harcasın...'' dedi

CHP'li Tekin'den AKP’nin vaatleriyle ilgili ilk açıklama

Hükümetin, Bakanlar Kurulu'nda aldığı seçim paketi kararıyla ilgili CHP'li Gürsel Tekin'den ilk açıklama geldi. Tekin, ''CHP söylediğinde "kaynak nerede” diyen AKP, şimdi CHP'nin tüm vaatlerini yerine getiriyor, demek ki isteyince kaynak bulunuyormuş. Emeklimiz güle güle harcasın...'' dedi

30 Nisan 2018 Pazartesi 20:37
CHP'li Tekin'den AKP’nin vaatleriyle ilgili ilk açıklama

CHP İstanbul Milletvekili Gürsel Tekin'in sosyal medya hesabından açıklamalarda bulundu. Mesajında pakette bazı eksikliklerin olduğunu ifade eden Tekin, “Unutmuşsunuz ilave edin! Hiçbir hanenin geliri 720 TL’nin altında olmayacak. Yaşlılara üç ayda bir 900 TL yaşlılık desteği verilecek. Engellilere, 600 TL destek sağlanacak. Hanelere, 360 TL’ye kadar kira desteği sağlanacak” ifadelerini kullandı.

 

KAYNAK ELEŞTİRİSİ

Tekin, bir sonraki mesajında da hükümete bütçe eleştirisinde bulunarak, “CHP söylediğinde ‘kaynak nerede’ diyen AKP, şimdi CHP’nin tüm vaatlerini yerine getiriyor, demek ki isteyince kaynak bulunuyormuş. Emeklimiz güle güle harcasın” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.04.2018 21:33
Anahtar Kelimeler:
CHPGürsel TekinAKPVaat
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-04-30 20:51:21

CHP ayarlarını bozdu. Yandaş iş insanlarına verdiğiniz şu teşvikten biraz kamu çalışanlarına ve emekliliklerine de verseniz kıyamet mi kopardı

Misafir Avatar
chp ABD AJANLIK bürosu 2018-05-01 10:07:47 @Vatandaş

15 Temmuz Şehitler Köprüsü davasında, bir tanık, "15 Temmuz gecesi diğer yerlerde olduğu gibi Şehitler Köprüsü’nde de çok sayıda CIA ajanı bulunuyordu." şeklinde açıklamalarda bulundu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2018-05-01 10:06:59 @Vatandaş

CHP demek ZULÜM demek, CHP demek KITLIK demek, CHP demek YOKLUK demek, CHP demek TERÖR demek. aman aman CHP ye oy yok.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
OYUM AKP YE 2018-05-01 10:06:08 @Vatandaş

Oyumu AKP ye vereceğim. devlet halkına refah bir hayat sürsün diye elinden gelen desteği veriyor. chp harmandan mahsülün yarısını peşin alırdı vermek neki. chp dönemlerinde hükümet emeklinin memurun maaşını ödeme zorluğu çekiyordu. gecelik yüzde beş bin faizle yine hükümetin kendi bakanlarından aldığı borçla ödüyordu ve halkın vergileri faize gidiyordu. chp çırpınmasın boşuna iftiracı iş bilmezler sizi.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
hazır YİYEN zavallı chp LİLER. 2018-05-01 10:01:31 @Vatandaş

Hadi len manyak. kendinize pay çıkarmayın sizi ENGELLİ ENGELCİLER. şimdi dersiniz bir 3. havaalanınıda yapmak istiyorduk. ÇÜŞŞ bunu diyecek olanlara.

Beğenmedim! (1)
Avatar
size 16 yıldır sadece zam 2018-04-30 21:28:06

ve vergi ödettiren kişiler seçime 2 ay kala maaş ikramiyesi verip ananızı aglatacak bu tür kişilere itibar etmeyiniz.yoksa vazelinleri hazırlayın.

Misafir Avatar
cok haklisin 2018-05-01 04:53:24 @size 16 yıldır sadece zam

akp ye oy yok

Beğenmedim! (0)
Avatar
GTip 2018-04-30 21:39:39

Yaşasın CHP zammı verirdi görevini yaptı

Avatar
vatandaş 2018-04-30 21:34:04

çay kaşığıyla verip kepçeyle götürenlere kula kulluk edenlere yazıklar olsun

Misafir Avatar
koç 2018-05-01 10:03:28 @vatandaş

: @vatandaş x-----Her güzel işe bir çomak sokmak delinin işi değil, akıllınında işi değil. düp e düz SOYSUZ un işidir. Hükümetin iyileştirme lerine yatırımlarına halkın ve ülkenin yararına olan her işe bir çomak sokmaya çalışan chp yi bu yüce halk baraj altında koyacaktır.

Beğenmedim! (1)
Avatar
a aaa 2018-04-30 22:51:56

Şu seçim ne kadar muktedirmiş iktidara hatırlamak istemediklerini hatırlattı. Demekki seçim garanti değil yoksa kutsanmış Adam burnundan kıl aldırmazdı.

Avatar
CHP'den kopya çekmeyin 2018-04-30 22:57:03

Bari

Avatar