CHP'li Tekin'den Kanuni Sultan Süleyman Hastanesi'ndeki skandala ilişkin açıklama

Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde 2017 yılında yaşları 18'in altında 39'u Suriyeli 115 çocuğun hamile olduğunun saptanmasına ve durumun polise bildirilmemesi iddialarına ilişkin CHP İstanbul Milletvekili Gürsel Tekin resmi sosyal medya hesabı Twitterdan paylaşımda bulunarak sitem de bulundu

CHP'li Tekin'den Kanuni Sultan Süleyman Hastanesi'ndeki skandala ilişkin açıklama

Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde 2017 yılında yaşları 18'in altında 39'u Suriyeli 115 çocuğun hamile olduğunun saptanmasına ve durumun polise bildirilmemesi iddialarına ilişkin CHP İstanbul Milletvekili Gürsel Tekin resmi sosyal medya hesabı Twitterdan paylaşımda bulunarak sitem de bulundu

18 Ocak 2018 Perşembe 19:56
CHP'li Tekin'den Kanuni Sultan Süleyman Hastanesi'ndeki skandala ilişkin açıklama

Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde 115 çocuğun hamile olduğunun saptanması durumunun hastane yönetimi tarafından polise bildirilmemesine ilişkin CHP'li Gürsel Tekin, ''Bir ülkede 115 çocuğun hamile kalması mesele olmuyor da, bunu ortaya çıkanlar soruşturuluyorsa; söz de bitmiştir, vicdan da bitmiştir, insanlık da bitmiştir'' dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.01.2018 20:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nurali boz 2018-01-18 20:46:47

Nedense bu pislikler hep osmanlinin pic anasi belli babasinin kim oldugu belli olmayan sultan ve vakiflardan cikmasi surprizmi yoksa butun pisliklerin icad oldugu yerlermi ne dersiniz

Avatar
tekin bey 2018-01-18 20:25:04

cok haklisiniz

Misafir Avatar
Gürsel bey 2018-01-19 08:26:21 @tekin bey

HUZUR İSLAMDA

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
tarz ınız sizin tarz 2018-01-19 08:25:21 @tekin bey

Gürselcimm sizin savunduğunuz sistem VUCUDUMA DOKUNMA, NAMUS APIŞ ARASINDA DEĞİL, İÇKİME DOKUNMA, afişleri ile şow yapan sizin zihniyet değilmi? kadın erkek ayrı servis, ayrı toplu taşıma, bunlara karşı çıkan siz değilmisiniz? mini etekde kalktı şimdi kasıktan giyilen pantolonlar var vucut fora onları savunup över değer verirken örtünenlere karşı çıkan siz değilmisiniz? ya bırakın Gürsel sebebp olduğunuz bu bataklıkların üzerinden birdeprim devşirmeye çalışıyorsunuz PES yani.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ece 2018-01-19 06:03:33 @tekin bey

✿*゚‘゚・✿.。..Chp✿*゚‘゚・✿.。..

Beğenmedim! (0)
Avatar
ATATÜRK ne yaptı diyenlere işte ATATÜRK''ün icraat 2018-01-18 20:25:50

https://www.youtube.com/watch?v=o9DJpJq5lpY

Avatar
. 2018-01-18 20:43:35

Aşk sizlere ömür
Dostluk tatile çıktı
Insanlik öldü

Avatar
Rıza Sarraf davası 2018-01-18 20:26:45

Rıza Sarraf davasının akıllara getirdiği sorular | Metin Feyzioğlu'dan yeni değerlendirmeler
https://www.youtube.com/watch?v=i2ZEmg6GJ74

Misafir Avatar
pazarlik 2018-01-19 03:45:56 @Rıza Sarraf davası

pazarlik

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
001 2018-01-19 01:29:20 @Rıza Sarraf davası

rıza zarraptan ses çıkmaz oldu amarikadaki olaylar hakkında hiç güncel haberde yok çok ilginç bir dolap dönüyor bakalım

Beğenmedim! (0)
Avatar
. 2018-01-18 21:44:49

Dostluk tatile çıktı.. Aşk sizlere ömür.. Sabır tükendi.. Anlayış sıfır.. Mutluluk yok.. Tebessüm hasta.. Saygı raporlu.. Yalan diz boyu.. Adam harcamak gündemde.. Seviyorum sözü son moda.. Yalandan kim ölmüş ki.. İnsanlığın dışında..!!

Avatar
Ey İnsan, 2018-01-18 23:52:22

Sen Vicdanını Nerede Kaybettin?

Avatar
Ey İnsan, Sen Vicdanını Nerede Kaybettin? 2018-01-18 23:56:18

https://www.youtube.com/watch?v=hFbE4km7uhg