CHP'li Tekin, Şirin Payzın'ın konuğu oldu

CHP İstanbul Milletvekili Gürsel Tekin, CNNTürk'te Şirin Payzın'ın sunduğu "Ne oluyor?" programına konuk oldu. Tekin, gündeme dair çok çarpıcı açıklamalarda bulundu.

CHP'li Tekin, Şirin Payzın'ın konuğu oldu

CHP İstanbul Milletvekili Gürsel Tekin, CNNTürk'te Şirin Payzın'ın sunduğu "Ne oluyor?" programına konuk oldu. Tekin, gündeme dair çok çarpıcı açıklamalarda bulundu.

05 Aralık 2017 Salı 21:21
CHP'li Tekin, Şirin Payzın'ın konuğu oldu

Tekin: 17-25 Aralık Araştırma Komisyonu'ndaki belgelerin tamamı yakıldı

Şirin Payzın'ın sunduğu Ne Oluyor? programına konuk olan CHP İstanbul Milletvekili Gürsel Tekin, 17-25 Aralık Araştırma Komisyonu'ndaki belgelerin tamamının yakıldığını söyledi. Tekin, "Devlette devamlılık diye bir şey vardır. Bir komisyon oluşturuyorsunuz, komisyon bir çalışma yapıyor, çalışma sonucu bittikten sonra arkadaşlarımıza bilgi verilmiyor. O belgelerin tamamı imha edildi" dedi.


Tekin: 17-25 Aralık Araştırma Komisyonu'ndaki belgelerin tamamı yakıldı
Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.12.2017 22:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Aydin akp sor bi neden red etmisler 2017-12-05 21:45:52

CHP'nin Terör Olaylarıyla İlgili Araştırma Komisyonu Kurulma Önerisi Reddedildi
https://www.youtube.com/watch?v=iVDtL-fwTPU

Misafir Avatar
dost eli 2017-12-06 08:45:01 @Aydin akp sor bi neden red etmisler

kardeşlerim tartışmalarınıza alevi sünni, kürt türk sözlerini katmayın. bizim hepimiz bu vatanın evlatlarıyız, kardeşiz. siyasi görüşlerimiz ayrı olabilir ama ülkemiz için birlik olmalıyız. birbirimize hakaret değil hoşgörü ile yaklaşalım. siyasetçilerimizi de eşsiz veya yeri dolmaz sanmayalım. bu gün birlik zamanıdır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydin akp ye bi sorsana neden red etmis 2017-12-05 21:46:40

AKP HAVALİMANI SALDIRISININ ARAŞTIRILMASINI REDDETTİ, MECLİS KARIŞTI
https://www.youtube.com/watch?v=6vIggFT0qxg

Avatar
Kanal faresi Aydın 2017-12-05 21:52:56

Sarayın kanalları tıkanmış Koş Aydın

Misafir Avatar
siyaset 2017-12-06 08:46:31 @Kanal faresi Aydın

Gürsel beyden ben dik duruş beklerdim. kılıçdaroğluna karşı. kılıçdaroğlu ajanına destek olmamaları lazım chp yönetiminin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sarayın Kanal Faresi Aydın 2017-12-05 21:57:12

Aydın Saraydan sonra benim W.C kanalını da temizlermisin

Avatar
uyuz aydın bitlenmiş 2017-12-06 01:16:32

Aydın ejdatını skym senin vatan haini adi köpek

Avatar
seda 2017-12-05 22:38:08

metin bey bizlere dogru yolu gostermis AKP goreve
Sarraf dosyasının bir sureti talep edilmelidir. Bu dosya geldiğinde dosyadaki deliller incelenmelidir ve derhal adı geçen eski bakanlarla ilgili Meclis soruşturması açılmalıdır. Meclis soruşturması sonucunda iş yüce divana sevk edilmelidir ve bağımsız Türk yargısının bu konuda karar vermesi sağlanmalıdır."

Avatar
akp baronlarin partisi 2017-12-06 02:01:56

ERBAKAN HÜKÜMETİ İLE AKP HÜKÜMETİ ARASINDAKİ ZAM AÇIKLAMA FARKI
https://www.youtube.com/watch?v=bzEjxk5cdiM

Avatar
yörük haydar 2017-12-06 08:03:15

ozaman yakılırken sen nerdeydin, partin nerde idi, neden vatandaşı uyandırmadınız.,sizin vekil olarak o evrakların kopilerini alıp partinizin arşivine koymanız lazım neden koymadınız.yoksa sizde akplimisiniz.