banner87

CHP'li Tezcan: CHP seçime girecek ve iktidar olacak

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan, CHP Genel Merkezi'nde düzenlenen basın toplantısında konuştu.

CHP'li Tezcan: CHP seçime girecek ve iktidar olacak

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan, CHP Genel Merkezi'nde düzenlenen basın toplantısında konuştu.

08 Mart 2018 Perşembe 16:18
CHP'li Tezcan: CHP seçime girecek ve iktidar olacak

CHP Parti Sözcüsü Bülent Tezcan, CHP Milletvekili Haluk Pekşen'in "Mevcut şartlar devam edecekse seçimi boykot edelim" şeklindeki açıklamalarının sorulması üzerine, "Sayın Perkşen o açıklamasında da kendisinin kişisel görüşü olduğunu söylüyor. Kişisel görüşünü ifade etmesi mümkün olabilir. Ama parti görüşümüz belli CHP seçime girecek ve iktidar olacak. Seçimlere güçlü ve kararlı bir şekilde girip iktidar olmak gibi bir hedefimiz var" dedi.

"ESKİ TÜZÜK TAMAMEN SİLİNİP ATILMIYOR TOPLU MEVZUAT TEKNİĞİNE UYGUN OLARAK YENİDEN YAZILDI"

Konuşmasına kadın hakları için ele ele mücadele verilmesi gerektiğini belirterek Kadınlar Günü'nü kutlayan Tezcan, "Kurultay ile ilgili tüm hazırlıklarımız tamamlandı. Tüzük çalışmaları yoğun bir şekilde devam ediyor. İki gün içerisinde inşallah tüzük değişikliğini de kurultayımız karara bağlayarak pazartesi gününden itibaren yeni bir sürece birlikte başlayacağız. Tüzük kurultayımız bir çalışma kurultayı bu nedenle sadece kurultay üyelerimiz katılacak seyircisi yapılacak basına kapalı. Genel başkanımızın açılış konuşması sadece kamuoyu ile paylaşılacak. Eski tüzük tamamen silinip atılmıyor. Çok sayıda değişiklikten sonra bozulan tüzük bütünlüğü yeniden derli toplu mevzuat tekniğine uygun olarak yeniden yazıldı" diye konuştu.

"PARÇA PARÇA YAPILAN PARTİ REFORMUNU BİR TEMEL METİN ALTINDA TOPLUYORUZ"

Tezcan, "Partinin üye hukuku, örgüt hukuku ve partilinin hakları konusundaki kazanımlarının tamamı korunduğu gibi daha ileri bir noktaya taşınıyor.

Parça parça yapılan parti reformunu bir temel metin altında topluyoruz. Net anlaşılır, kolay, sistematik bir tüzük taslağı hazırlandı. Üye reformu ile ilgili önemli adımlarımız var. Geleceğe dönük de üyelerin aktif siyaset yapabileceği bir üyelik yapısının alt yapısını hazırlıyoruz" ifadelerini kullandı.

"İLK DEFA ÖN SEÇİM YÖNTEMİNİN UYGULANDIĞI ADAY SAPTAMA SÜREÇLERİNİ FİİLEN YAŞADIK"

Tezcan, "İlk defa sadece CHP'de değil Türkiye 'de en geniş biçimde ön seçim yönteminin uygulandığı aday saptama süreçlerini fiilen yaşadık. Şimdi bunu tüzükte derli toplu biçimde ifade ediyoruz" dedi.

"GENÇLİK KOTASINI YÜZDE 10'DAN YÜZDE 20'YE ÇIKARDIK. CİNSİYET KOTASI YÜZDE 33'E ÇIKARILMIŞTI"

Tezcan, "Partinin özellikle gençliğin önünü açan siyasal düzenlemeler kadın mücadelesinin önünü açan siyasal mücadeleler konusunda tüzüğümüz yeni ve kapsamlı bir çerçeve çiziyor. Gençlik kotasını yüzde 10'dan yüzde 20'ye çıkardık. Cinsiyet kotası yüzde 33'e çıkarılmıştı. Amaç dinamik ve güçlü bir örgüt. Sandıkları koruyan, sandıkta seçmen ile parti arasında temas noktası olan üye yapısı ve bu çerçevede güçlü bir örgüt, demokratik siyaset örgüt içerisinde bunu yerleştiren bir anlayış ile tüzüğümüzü yeniden hazırlıyoruz. Genel Başkanımızın başlattığı parti reformu hareketinin hukuki alt yapısının hazırlanması çevresinin sağlam bir zeminde tarif edilmesi olarak anlaşılmalıdır" açıklamasında bulundu.

HALUK PEKŞEN'İN "MEVCUT ŞARTLAR DEVAM EDECEKSE SEÇİMİ BOYKOT EDELİM" AÇIKLAMASI

CHP Milletvekili Haluk Pekşen'in "Mevcut şartlar devam edecekse seçimi boykot edelim" şeklindeki açıklamalarını değerlendirmesi istenen Tezcan, "Sayın Perkşen o açıklamasında da kendisinin kişisel görüşü olduğunu söylüyor. Kişisel görüşünü ifade etmesi mümkün olabilir. Ama parti görüşümüz belli CHP seçime girecek ve iktidar olacak. Seçimlere güçlü ve kararlı bir şekilde girip iktidar olmak gibi bir hedefimiz var" diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.03.2018 18:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP bu ülkenin teminatıdir 2018-03-08 16:49:15

BENİM İKİ BÜYÜK ESERİM VAR; BİRİ TÜRKİYE CUMHURİYET'İ DİĞERİ CUMHURİYET HALK PARTİSİ'dir.'' M.Kemal ATATÜRK

Misafir Avatar
haydııııııı 2018-03-09 09:23:46 @CHP bu ülkenin teminatıdir

chp nin başına doğu perinçek geçsin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
A AAAAA chp mi? 2018-03-09 08:55:44 @CHP bu ülkenin teminatıdir

chp iktidar olmak istiyormuş hayret. eee sahi doğrumu? doğruuuu. doğru isterler isterlerde ama niye isterler? Ülkeyi soymak için, Türkiyeyi batırmak için, fetöcüleri serbest bırakmak için, polis ve askerimizin yetkisini elinden alıp teröristlerin cırıt atmasını sağlamak için, Türkiyenin yine eski karanlıklı teröristlerin baskısı altında olduğu dönemlere döndürmek için iktidar olmak istiyor chp. EEE? AMA BU HALK ONLARI İSTEMİYOR. CHP baraj altında kalmadıkça bu ülkede huzur olmaz kardeşlerim. chp ye oy veren kendi ayağına sıkmış olur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bıçak kemiğe dayandı artık cev 2018-03-08 22:22:17 @CHP bu ülkenin teminatıdir

kılıçdaroğlunun bozuk niyetini kararmis beyninle bir aciklada biz de faydalanalim! Allah de sonrada iftira at fitnecilik yap kendin müslümaligini bir gözden gecirsen cok iyi olur.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
siz iktidar olmayın chp cev. 2018-03-08 22:17:47 @CHP bu ülkenin teminatıdir

ölülerin hastahanelerden bles alinmasi , akp soygun düzenini secme sebebi olarak sunan ve savunan zavalli . Allah askina kendinizin cahilligini ifsaa etmek mecburiyetindemisiniz?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
siz iktidar olmayın chp 2018-03-08 19:16:51 @CHP bu ülkenin teminatıdir

Hastanede yakını ölen hastane parasını ödeyemiyordu , hastane cenazeyi vermiyordu:-(((((((((((((((( o günler geri gelsin diyemi chp iktidar olsun? Allahım yarabbim bu ülkeyi bu milleti chp ve onun birlik olduklarından koru. amin.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
bıçak kemiğe dayandı artık 2018-03-08 18:36:04 @CHP bu ülkenin teminatıdir

Kılıçdaroğlu artık CHP içindede sevilmiyor. yani chp yönetim kadrosuda kılıçdaroğlunun bozuk niyetini anladı ama bişe yapamıyorlar. adam yetkilerini bile artırdı iyice. başa bela oldu yani chp nin. kurtul kurtula bilirsen!!!

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
d bekir 2018-03-08 17:27:13 @CHP bu ülkenin teminatıdir

hayellerdeki tavuklar. onlara zehir aşılamış bazı lavuklar. . yarı uykuda hayellere dalmışlar bizim chp liler. pardon chp liler dedimde chp yi işgal edenler doğrusu. gerçek chp kalmadı.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
d bekir 2018-03-08 17:25:18 @CHP bu ülkenin teminatıdir

Aç tavuklarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. darı ambarında.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Alti ok bayragi her zaman 2018-03-08 17:15:53 @CHP bu ülkenin teminatıdir

gururla yukseklerde dalgalanir, CHP olumsuzdur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
birisi sizlere ömür 2018-03-08 17:07:32 @CHP bu ülkenin teminatıdir

CUMHURİYET HALK PARTİSİ'dir.'' cumhuriyet halk partisi sizlere ömür, IŞIĞI bol olsun. ama CUMHURİYET bizim garantimiz altındadır. halk olarak cumhuriyetimizi koruyacağız. CHP içindeki anti Atatürkçülere hdp sine iyi parisine karşı bu cumhuriyeti koruyacağız. AKP VE MHP severler.

Beğenmedim! (5)
Avatar
toprak 2018-03-08 18:09:35

seçime bu seçim kanunlarıyla gidersek bencede boşuna kurek cekmiş oluruz. allem edip gullem edip kazanıyorlar. referandumu hatırlaaaa...

Avatar
siz iktidar olmayın chp cev. 2018-03-08 22:16:59

ölülerin hastahanelerden bles alinmasi , akp soygun düzenini secme sebebi olarak savunan zavalli . Allah askina kendinizin cahilligini ifsaa etmek mecburiyetindemisiniz?

Avatar
ATMA ATMA YETER 2018-03-09 03:43:36

Buna kendiniz bile inanmıyorsunuz Nasrettin Hoca gibi göle maya çalıyorsunuz ya tutarsa misali.Zira Atatürk sonrası CHP iktidar olmamak üzere programlandı,umutlandıran,umduran ama asla iktidar olması mümkün olmayan bir CHP modeli var karşımızda zira vaat ettikleri mevcut dışa bağımlı çarpık ekonominin bir avuç mutlu azınlığa hizmet ettiği Türkiye gerçeği karşısında CHP'nin çalışanlar ve emekliler için vaat ettiği onurlu bir yaşam hakkı içeren parti programlarının ekonomik maliyeti mevcut çarpık ekonomik düzen ile çelişmektedir.Bu yüzden CHP'nin tüm vaatleri havada kalmakta bu nedenlerden dolayı CHP'nin iktidar vaatleri bir kandırmacadan ve umdurmacadan ibaret.

Avatar
ATATÜRK'e KİM İHANET ETTİ 2018-03-09 03:49:33

Sizler ancak Türk Milletinin birlik ve beraberliğini tahrip edenlere malzeme olursunuz.Köleci bir ücret sistemi olan taşeron sistemi hayata geçirmek isteyen AKP iktidarını 15 sene boyunca ayakta tutmak görevini başarı ile sürdürmektesiniz.Bunun dışında tüm söylemleriniz hava civa.Çok oy kaybedeceksiniz ve AKP'yi ayakta tutma görevi verilen Kemal Beyli CHP yüzünden AKP tek adam rejimini hayata geçirecek.Atatürk'ün kurduğu partisine en büyük ihaneti gerçekleştirdiniz bu tahribatınız asla affedilmeyecektir.D.Baykal görevini tamamladı ve geriye kalan son darbeyle ilgili görevide sayın Kemal Beye verdiler oda az bir zaman sonra görevini başarı ile tamamlamanın huzuru ile D.Baykalın yanına gider.

Avatar
????????????? 2018-03-08 17:05:27

chp demi kararlılık olacak? komikler. yahu gidin. Atatürkün partisi diye b,şe kalmadı. chp de yüzde on onbeş Atatürkçü ya var yada yok. hep abd ajanları dolu. hep Türkiye karşıtı dolu. birde ne hikmetse pyd seviciler dolu.

Misafir Avatar
hstr 2018-03-08 17:07:59 @?????????????

pis troll

Beğenmedim! (0)
Avatar
ehemt 2018-03-08 20:48:55

Mustafa Balbay ve Haluk Pekşen ittifakın bileşenlerini AKP+MHP+YSK olarak açıkladı ki çok yerinde bir saptama. Hile olacağı kesin ve bunu önlemenize imkan yok. Bu nedenle yeni bir atı çalıp Üsküdar'a geçme uyanıklığına alet olmayın.

Avatar
aydın 2018-03-09 02:10:16

iktidar olacgız olmassan istifa edecenmi önüne gelen atıp tutuyor.birşey söylüyorsan kendini ortaya koyacan
1---o istanbul il başkanıyla geçmişi mumla arayacaksınız.karadeniz trakya akdeniz de havanızi iyice alacaksınız.