banner87

CHP'li Tezcan'dan ‘Cumhur’ ittifakına flaş tepki!

CHP Genel Başkan Yardımcısı Bülent Tezcan 'Cumhur ittifakına' tepki gösterdi. Tezcan, "Yüzde 10 barajını kaldırmadığınız sürece bu barajlı demokrasidir. Ne getirirlerse getirsinler bu bir baraj ittifakıdır, Meclis seçiminde de cumhurbaşkanı seçiminde de bir süre sonra birbirlerine düşecekler. " dedi.

CHP'li Tezcan'dan ‘Cumhur’ ittifakına flaş tepki!

CHP Genel Başkan Yardımcısı Bülent Tezcan 'Cumhur ittifakına' tepki gösterdi. Tezcan, "Yüzde 10 barajını kaldırmadığınız sürece bu barajlı demokrasidir. Ne getirirlerse getirsinler bu bir baraj ittifakıdır, Meclis seçiminde de cumhurbaşkanı seçiminde de bir süre sonra birbirlerine düşecekler. " dedi.

21 Şubat 2018 Çarşamba 17:21
CHP'li Tezcan'dan ‘Cumhur’ ittifakına flaş tepki!

Tezcan şunları kaydetti: “Ne getirirlerse getirsinler bu bir baraj ittifakıdır, Meclis seçiminde de cumhurbaşkanı seçiminde de bir süre sonra birbirlerine düşecekler. Bu olsa olsa “Cumhur’u bölme” ittifakıdır. Cepheleşme ittifakıdır. Cumhur adına hareket eden bu hareketin aldığı oyların toplamı daha önce AKP ve MHP’nin aldığı oyların altında bir oy alacaktır.”

Anayasa referandumu sürecini anımsatan Tezcan, “Cumhurbaşkanı Erdoğan ve referandumu savunanlar, ‘koalisyon dönemi bitecek' diyorlardı. Şimdi bu yaptığınız ne? Hani bitecekti koalisyonlar dönemi? Milleti aldatmaya doymadınız. Bu bir tek adam rejimi ittifakıdır, bu bir tek adam koalisyonudur. Ortada bir tek adam koalisyonu vardır ve bu koalisyonun bir tane hedefi vardır, tek adam rejimini yerleştirmek. Bu koalisyonun başındaki kişi Erdoğan'ın da tek bir hesabı vardır, cumhurbaşkanı olmak. ‘Ne olursa olsun ben cumhurbaşkanı olayım, başka hiçbir şeyin önemi yok', bütün sistemi bunun üzerine kurgulamışlar. Onun için milleti kutuplaştırmaktan, ‘benden olmayan herkes teröristtir' demekten çekinmiyorlar” diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.02.2018 18:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nurali Boz 2018-02-21 17:41:48

Bahceli denen cia ajanligi gercek olmustur turkes zamaninda ben bunda bir isik gormuyorum dediginin gercegi bu gun gun isigina cikmasidir fetos teyyos apos devos ile halka tamamlanmis kuyrugu ise testici olmustur

Misafir Avatar
sakarya 2018-02-22 08:46:19 @Nurali Boz

heyy chp bitmişsin bitmiş. kendi bir etkileri güçleri yok, akp nin zayıflamasındı bekleyerek siyaset yapıyorlar. ya gidin. ne yapsanız boş. siz ABD çalışma ofis oldukça bu ülkede size yetkide yok itibarda yok.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gunde 600 bin dolar mis akp ye oy yok 2018-02-22 02:11:12 @Nurali Boz

Metin Feyzioğlu Osmangazi Köprüsü'nün Maliyetini Bilal'e Anlatır Gibi Anlattı
https://www.youtube.com/watch?v=L7lfpdlrD8w

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cebimiz yaniyor o yuzden oylarimiz CHPye 2018-02-22 01:54:17 @Nurali Boz

Metin Feyzioğlu Osmangazi Köprüsü'nün Maliyetini Bilal'e Anlatır Gibi Anlattı
https://www.youtube.com/watch?v=L7lfpdlrD8w

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bahceli eyalet sistemine gecis surecinede 2018-02-22 00:07:17 @Nurali Boz

destekmi verecek ??
RECEP TAYYİP ERDOĞAN 2023 TE EYALET SİSTEMİNE GEÇEBİLİRİZ DEDİ
https://www.youtube.com/watch?v=wzhURlrFLKA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yedek parcalar. 2018-02-21 18:58:10 @Nurali Boz

akp baskani tayipin parti arabasi bozulmus, bu kullanilmis midai dolmus mallari yedek parca olarak kullaniyor. Araba calismaya baslayinca yedek parcalar hurdaligi boyluyacak.

Beğenmedim! (0)
Avatar
yasklanmadı gitti. 2018-02-21 18:30:19

Yine içmiş konuşmuş bu adam. pardon bunlara adam deyince kızıyorlardı değilmi. bu Tezcan ne içmiş acaba?

Misafir Avatar
tezcan bey e kurban ol 2018-02-21 23:57:01 @yasklanmadı gitti.

senin kafa iyi galiba ne ictinki ??

Beğenmedim! (0)
Avatar
evet evet 2018-02-21 18:48:52

tezcanında kafası iyi inceden . bunlar çekmeden konuşmayı beceremezler.. zaten hakareti akıllı adam rahat yapamazki. ya sarhoş olacak yada soysuz.

Misafir Avatar
iftiraci 2018-02-22 01:56:32 @evet evet

asil sen ne ictin ??icip icip chp ye saldiriyon vatan partili trol seni

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-02-21 19:15:11

sayanizde adamlar 15 yıldır iktidardalar.hala gevezelik ediyon bu gevezelikler size ne kazandırdı.hdp e pkk a teror orgutu degil diyor siz hdp yle kol kola

Misafir Avatar
aydın 2018-02-22 02:35:18 @aydın

anayasa mahkemesine itiraz edin .seçimlerde bir zarf içinde hem miletvekili hemde cumhurbaşkanı pusulası olması yanlış mhp yi baskı altında tutma poltikası

Beğenmedim! (0)
Avatar
zengin adam 2018-02-21 19:41:31

beyler sizlere bomba gibi zengin olma firsati veriyorum abd disisleri bakani ile anlasma saglanmis turkuyede siyasilere dokunulmayacak halkbanka komik bir ceza kesilecek bunun karsiliginda ne verdigimizi bos verin bu bomba bir haber su andan itibaren xip yapan HALHBANK ve bu olaylara karisan hisse fiyatlari dusmus bankalarin HISSE SENETLERONI ALIN en az tuzde 70 garanti ederim en gec mayis ortasi kazanirsiniz bu firsat bidaha ele gecmez kesinlikle ekonomide kriz olmayacak aksine cok cok iyi gelismeler var sakin dolar almayin olanida bozdurun zengin olun halkbank hissesi alin by.by

Misafir Avatar
piskuvit mi 2018-02-21 23:58:50 @zengin adam

verdiniz ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
karsiliginda ne verdigimizi bos verin 2018-02-21 23:58:26 @zengin adam

diyorsunda bos veremeyiz yoksa seker fabrikasinimi verdin ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cevap 2018-02-21 20:54:14 @zengin adam

iyi bir sey olsa millete tavsiye etmezsin! Hesini kendin alirsin. hi hi hi.

Beğenmedim! (0)