CHP'li Tezcan'dan Erdoğan'a jet 'Lozan' yanıtı!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ege Denizi'inde işgal altındaki adalarla ilgili CHP'yi hedef alan sözlerine son dakika yanıtı geldi. CHP'li Tezcan "Lozan, Afrin’de uğruna mücadele ettiğimiz vatanın tapu senedidir" dedi ve ekledi: "Aklınızı başınıza alın!"

CHP'li Tezcan'dan Erdoğan'a jet 'Lozan' yanıtı!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ege Denizi'inde işgal altındaki adalarla ilgili CHP'yi hedef alan sözlerine son dakika yanıtı geldi. CHP'li Tezcan "Lozan, Afrin’de uğruna mücadele ettiğimiz vatanın tapu senedidir" dedi ve ekledi: "Aklınızı başınıza alın!"

27 Ocak 2018 Cumartesi 20:29
CHP'li Tezcan'dan Erdoğan'a jet 'Lozan' yanıtı!

CHP’nin Ege Denizi’ndeki Yunanistan’ın işgalindeki adalarla ilgili eleştirilerine Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan bugün yanıt verdi.
Erdoğan, “Şimdi Kılıçdaroğlu'na sorarsan Lozan'da kazandığımızı söyler. Ondan sonra da adaların faturasını AK Parti'ye kesmeye kalkar. Adaları siz verdiniz, siz. Sizin partinizin başında olanlar verdi ve şimdi tarihi dosyaları hazırlatıyorum ve o tarihi dosyaları, Lozan da dahil olmak üzere bunların önüne de milletime de bunları o belgelerle anlatacağız” dedi.

CHP’DEN YANIT: AKLINIZA BAŞINIZA ALIN!

Erdoğan’ın bu sözlerine jet bir yanıt geldi. CHP Parti Sözcüsü Bülent Tezcan şu karşılığı verdi:

“Lozan'ı küçümseyip tartışmaya açarak Afrin'de Vatan'ın güvenliği savunulamaz. Afrin'de eli tetikte göğsü cephedeki askerimizin güvenliğini korumaya çalıştığı vatanın tapu senedi Lozan'dır. Aklınızı başınıza alın.

Lozan, Afrin'de uğruna mücadele ettiğimiz vatanın tapu senedidir. Unutmayın.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.01.2018 20:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bülent 2018-01-27 20:55:52

Açık açık yazıyorum, ben vatanını seven ve Almanya'da yaşayan Türklerden biriyim. Çok sayıda Yunan arkadaşım var ve bazende Yunan kahvelerine gider muhabbet ederiz ve aynen bu akşam olduğu gibi. Erdoğan'ın açıklamaları Almanya'da ki Yunanlılar arasında bayram havası yaratıyor. Bu manzara karşısında sinirlenip Yunan kahvesinden ayrıldım ve hala sınır krizi geçiriyorum. Erdoğan kadar Türkiye'ye zarar veren kimse yoktur. Bıraksın fesli meali sapık Tarih fukaralarını. Gerçek tarihçilerle çalışsın ve bilgi edinsin, veya Lozan Antlaşmasının 143 maddesini içine sindire sindire okuyup anlaşın. Ege'de ki adalar Yunanistanin AB dönem başkanlığı zamanında ve AB'den müzakere tarihi alabilmek için Yunanistana hibe edilmiştir. Erdoğan bıraksın Afrin de boş
kahramanalık pozlarını, Ege'de Yunanistana verdiği adaları geri alsın veya vatan hainliğinden yargılansın. Muhalefet ise boş konuşacağına Diplomanın ve Ege'de ki adalara odaklansın. Artık sabrımız kalmadı, vatan gitti gidiyor. Suriye kahramanlıkları ile halk aldatılıp uyutuluyor.

Misafir Avatar
galiba 2018-01-27 21:02:11 @Bülent

haklisin

Beğenmedim! (2)
Avatar
akp ekonomiye cozum bulsun 2018-01-27 20:35:24

millet et yiyemiyor

Misafir Avatar
Türkiye CHP diyor 2018-01-28 02:59:10 @akp ekonomiye cozum bulsun

''CHP'' DİYENLER ? Begen 79 milyon

Beğenmedim! (0)
Avatar
biz tezcan beyi 2018-01-27 21:03:01

cokkk seviyoruzz

Avatar
tezcan bey dogrulari konusmus 2018-01-27 20:34:32

tebrik ederiz

Misafir Avatar
inci 2018-01-27 22:29:42 @tezcan bey dogrulari konusmus

Milletin hayatı tehlikeye maruz kalmadığı sürece, harp bir cinayettir.
Mustafa Kemal Atatürk

Beğenmedim! (0)
Avatar
halk 2018-01-27 21:18:53

TÜRKIYE HALKI BU YASANTIYI HAK ETMIYOR INSWANLARI BU SEKILDE MAHRUM EDENLER CEZALANDIRILSIN HERSEYE ZAM YASAMAK LÜKS OLDU PEYNIR EKMEK YESIN ISTIYORLAR TÜRK HALKINA YAPILAN EZZIYETDIR

Avatar
. 2018-01-27 20:34:48

Üç barış vardır: Birinci barış, en önemli barıştır. İnsan ruhundadır o. İnsan, kainatla ve kainatın bütün güçleri ile olan ilişkisini, beraberliğini farkettiğinde, kainatın merkezinde Büyük Ruh'un durduğunu ve bu merkezin her yerde, her birimizin içinde olduğunu farkettiğinde birinci barış sağlanmıştır. Bu gerçek barıştır, diğerleri sadece bunun akisleridir. İkinci barış iki fert arasında olan barıştır. Üçüncü barış ise iki millet arasında yapılır. Fakat hepsinden önce, anlamalısınız ki 'gerçek barış' dediğim birinci barış, insanın ruhundaki barış yoksa ne fertler ne de milletler arasında barış olabilir.

Avatar
hasan ali 2018-01-28 05:19:54

şerefsiz lozan deyip sevr i unutturmaya calışıyor yüz sene önce yedikleri bokun aynısını yemekteler ülkenin insanını malını topragını yüz sene önceki duruma soktular et yiyemiyoruz diyen yorumcu yurd daş saray kuzuzuları yiyiyor sen yemesende olur sarayda 15 likler cephede 20 likler ülkede ak koyunlar kara koyunlar haydi gecmiş olsun

Avatar