banner87

CHP'li Tezcan'dan Kudüs açıklaması

CHP Sözcüsü Bülent Tezcan, CHP Parti Genel Merkezi'nde düzenlediği basın toplantısında konuştu.

CHP'li Tezcan'dan Kudüs açıklaması

CHP Sözcüsü Bülent Tezcan, CHP Parti Genel Merkezi'nde düzenlediği basın toplantısında konuştu.

14 Mayıs 2018 Pazartesi 17:05

CHP Parti Genel Merkezi'nde düzenlediği basın toplantısında konuşan CHP Sözcüsü Bülent Tezcan, "Gazze'de katliam var, bu katliamı kınıyoruz. 1700 yaralı var, 500'ü mermi ile yaralanmış. Ölü sayısını takip etmeye imkan yok. En son buraya çıkarken 37 ölü haberini aldık. Bu büyük utancı insanlık ve halklar hak etmiyor. Trump ve İsrail ortadoğunun bağrına hançer saplamıştır. Bu uygulamalar barışa değil, savaşa davetiye çıkaran uygulamalardır" dedi.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.05.2018 17:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
BARBAROS 2018-05-14 18:54:46

ESAD IN EN ÇOK GITMESINI ISTEYEN ISRAIL BUGUNDE YAPTI YAPACAĞINI..AMA ISRAILIN SONU ARTIK YAKINDIR.ÇOK YAKIN ZAMANDA IRAN Şİİ LIDERLI IRAK ESAD RUSYA VE BUNLAR TARAFINDAN DESTEKLENEN HIZBULLAH ILE ISRAILE ORTADOĞU CEHENNEM EDILECEKTIR

Avatar
TAYYIP 2018-05-14 17:24:58

SAMIMIYSE YAHUDI ODULUNU IADE EDER VE MALATYA KURECIK KALKANINI KAPATIR VE SURIYEYE DESTEK VERIR ESAD LA ISBIRLIGI SART

Misafir Avatar
TAMAM 2018-05-14 19:22:34 @TAYYIP

Erbakan , Tayyip Erdoğan'ın nasıl gömlek değiştirdiğini anlatıyor
https://www.youtube.com/watch?v=RCyxrjpdIik

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TAMAM TAMAM 2018-05-14 19:20:54 @TAYYIP

BOP PROJESİ VE ONUN TAŞERONÜ AKP
https://www.youtube.com/watch?v=kskgdTKiDF0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Devamm 2018-05-14 18:06:01 @TAYYIP

DEVAMMMM, çocuğum için devam ailem için devam, namusum için devam, dinim için devam, bayrağım için devam. DEVAMMMMMM AKP ile yola DEVAMMMMM

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
evet aynen 2018-05-14 18:04:47 @TAYYIP

Tezcan bey sizde Türkiyenin bağrına hançer gibi saplanmışsınız. sizi sandığa gömeceğiz.

Beğenmedim! (3)
Avatar
aydın 2018-05-14 17:48:46

incenin 1922 de pislikleri denize döktük sözüde chp için utançtır.chp e herzaman halkların kardeşligini savunmalıdır

Misafir Avatar
@aydın x 2018-05-14 18:58:43 @aydın

senin akil med ile cezir olmus, gidip geliyor. Kürtlere düsmanlik, halklara kardeslik ne isdir ?

Beğenmedim! (0)