CHP'li Tezcan: Sel olup sandıklara akacağız

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan, Mersin'de partisinin düzenlediği 'Cumhuriyet gençleri zafer için buluşuyor' etkinliğinde 24 Haziran günü sandıklara gitme çağrısı yaparak, kendilerine bir zafer gerektiğini söyledi.

CHP'li Tezcan: Sel olup sandıklara akacağız

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan, Mersin'de partisinin düzenlediği 'Cumhuriyet gençleri zafer için buluşuyor' etkinliğinde 24 Haziran günü sandıklara gitme çağrısı yaparak, kendilerine bir zafer gerektiğini söyledi.

29 Nisan 2018 Pazar 22:09
CHP'li Tezcan: Sel olup sandıklara akacağız

Mezitli Amfi Tiyatro'da düzenlenen etkinliğe CHP'li Mersin Milletvekilleri Hüseyin Çamak ve Aytuğ Atıcı, Mezitli Belediye Başkanı Neşet Tarhan, Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut, partililer ve gençler katıldı.

Gençlik Kolları Genel Başkanı Emre Yılmaz, İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu ve Akademisyen Ulaş Bayraktar'ın da konuşmacı olarak katıldığı programda konuşan Tezcan, sahnede Grup Yorum'un Kuşatma şarkısından bir bölümü söyledi.

Kendilerine bir zafer gerektiğini ifade eden Tezcan, "Ülkeyi kan ve gözyaşına boğmak isteyenlere teslim olmadan, kan ve gözyaşı üzerinden iktidar sürdürmeye çalışanlara inat, Türkiye'nin gençliği, dünya gençleriyle beraber zaferin kanatlı çizelim. Bize büyük zafer gerek. Çünkü çok büyük tahribat yapıldı. Örselendik, bölündük, dilim dilim parçalandık. Birileri iktidarlarını sürdürmek için kutuplaştırdı, ayrıştırdı, düşmanlaştırdı. Barış demenin korkulduğu bir Türkiye yarattılar. Birbirimize düşmanlaştırdılar. Büyük propaganda ordusu karşısında, işgal karşısında bize bir zafer gerek" dedi.

'HAZİRAN'DA DOĞMAK GÜZEL'

Konuşmasının son kısmında sandığa gitme çağrısı yapan Tezcan, "Bu coğrafyada bin yıl önce bu coğrafyayı işgal edip halkları birbirine kırdırmak isteyen emperyalizmin oyunu 100 yıl sonra da devam ediyor. Adı, aktörleri değişiyor. Dün başka bir adla getirilen proje, bugün Büyük Ortadoğu Projesi diye ortaya çıkıyor. Bu coğrafyada biz, eline batan iğneyi kanı boşa gitmesin diye emerken, yakın coğrafyamızda annelerinin cesedinden kan emmek zorunda kalan bir zulmün yaşandığı bir tabloya mahkum bırakıldık. Haziran'da doğmak güzel be kardeşim. O büyük doğuşun eşiğindeyiz. 24 haziran günü sel olup sandıklara akacağız. 25 Haziran'da bir kere daha doğacağız" diye konuştu.

Program, ünlü sanatçı Can Gox konserinin ardından son buldu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.04.2018 23:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KUVVACI-TROL 2018-04-30 00:27:05

☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ! ☪
www.perinceke100binimza.com/ , ÜCRETSİZ ULAŞIM İÇİN TEL: 0549 371 00 25

Misafir Avatar
ninenin adresinide bulunca direkt evlenme memuru 2018-04-30 21:32:57 @KUVVACI-TROL

ile gideceem... ;)))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ankara-- oku -chp yi 2018-04-30 08:19:56 @KUVVACI-TROL

Ülkede idamları yapan İnönü suçu Atatürke attı, Attürkü devre dışı bırakıp ülkede halkı aç ve sefil yaptı baskı altındaki halk inimim inim inldi . aynı chp halkına refah getiren Mendersei idam ettirdi. aynı chp Erbakanın projelerini yaptırmamak için elinden geleni yaptı. Erbakını hükümetten indirdi . aynı chp Ecevitide etkisizleştirip ülkeyi soygunculara teslim etti. bir kaç ayda 16 bankayı batırdı ülke iflas etti. ülkesine faydalı olan Tansu Çilleride hedef aldı. aynı chp bu seferde yine Atatürk e oynadığı oyunu Deniz Baykala oynadı. Deniz beyin dış güçlere karşı ülkesi için hükümetin safında yer alaıyorduki onuda maalesef devre dışı bıraktı.. chp demek derin devlet demek. dışarıdan idare edilen gizli bir gücün hizmetindedir.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
dedecik seviye-9 geliştiricisidir miyöv... ;) 2018-04-30 04:37:32 @KUVVACI-TROL

.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
nine benle dalga geçiymiş meğersem :( 2018-04-30 04:10:45 @KUVVACI-TROL

benle evlenmeyecek galiba ? dalga geçiyoo :( evde kaldık lann resmenem...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
karanlik dede 2018-04-30 03:51:52 @KUVVACI-TROL

dark dede

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
ben senle dalga geciyom anlamiyon napayim hihihihi 2018-04-30 03:50:28 @KUVVACI-TROL

algı operasyonu olarak algılamak = MORONLUKTUR ! 18 dakika önce @Tekin Baran .
adam = FATİH ÜREK = dalga geçmektir = şaka yapmaktır !
ÇOK ZEKİ (???) NİNEM !

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
ehh dede hangi 2018-04-30 03:48:13 @KUVVACI-TROL

seviyedesin ??? ucmus gitmisin hahaha

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
vatan partili dede sen neymissin be dede 2018-04-30 03:47:15 @KUVVACI-TROL

Deep Web ve Dark Web nedir?
https://www.youtube.com/watch?v=8UrLi755wpY

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
neler duyuyoruz abuuu 2018-04-30 03:32:33 @KUVVACI-TROL

ALMAN AÇIKÇA SÖYLEDİ TÜRKİYE CUMHURİYETİ 24 HAZİRANDA YOK OLACAK / Yaşar Okuyan / 27 Nisan 2018
https://www.youtube.com/watch?v=Ru_hYf-QNIg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ninenin IP'si ilk 6 rakkam = 141.8.14 2018-04-30 02:36:43 @KUVVACI-TROL

HIIIIIAAAAAAAAAAA....... :::))))

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
proxy'i cahiller kullanır ! koruyucu kalkan yoksa 2018-04-30 02:34:06 @KUVVACI-TROL

bile en fazla 1-2 basarsın ...bende sınır yok !!!! deepweb'ten sitiyorum..heheheh

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partili proxy ci dede begeni boncuklarini 2018-04-30 02:04:30 @KUVVACI-TROL

cok abarttin ufak at civcivler yesin be dede hahaha
FATİH ÜREK ! 36 dakika önce @Tekin Baran ..
Beğen (44) Beğenmedim! (1)

Beğenmedim! (5)
Avatar
aydın 2018-04-29 23:30:42

hendekci ,pkk a terör örgutu degil diyen hdp yi içinize almayında ,alırsanız bir hendek veye bir terör saldırıysıla bitersiniz.pkk yı red ediyoruz derlerse tamam,bunu dedikten sonra tezgah yaparlarsa defolun dersiniz

Avatar
tebrikler 2018-04-29 22:47:53

chp ve iyi parti bu işi bitirecek

Avatar
Tekin Baran . 2018-04-29 23:49:10

?BAKIYORUM BURAYA YORUM YAZAN BEYNI GOTUNDE TROLLARIN UYKULARI KACMIS. COKMU MERAK EDIYORSUNUZ CUMHUR ADAYI KIM . BEKLEYIN BIR KAC GUN SONRA OGRENIRSINIZ. FAZLA MERAK KEDIYI OLUME GOTURURMUS.

Misafir Avatar
Samet 2018-04-30 09:24:09 @Tekin Baran .

Valla adamlar ne söylese haklı beyni götünde olan biri varsa oda bizim CHP bin başındakiler. Görüyoruz kabzımal gibiler herşeyi pazarlıyorlar, vekilleri, şerefi haysiyeti,partiyi ilkeleri. Ne beyni ne götü ortada göte sokacak beyin yok bunlarda.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
algı operasyonu olarak algılamak = MORONLUKTUR ! 2018-04-30 02:30:34 @Tekin Baran .

adam = FATİH ÜREK = dalga geçmektir = şaka yapmaktır !
ÇOK ZEKİ (???) NİNEM !

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sana begenmedim diyen vatan partili dede 2018-04-30 02:02:20 @Tekin Baran .

adam nasil ayni anda o kadar begenmedim oyluyo bilmiyorum kesin proxy kullaniyor ayni anda 33 begenmedim sadece algi operasyonu

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
FATİH ÜREK ! 2018-04-30 00:25:58 @Tekin Baran .

.

Beğenmedim! (1)
Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-04-30 01:59:12

akp gule gule

Avatar
Zeki 2018-04-29 23:01:09

Akalı akmasına da partinin adayı kim onu bile bilmiyoruz.
Bu arada şimdi ben oy atacağım ya mevcut vekilimi kiraladınız ,yeni aday olacak vekilide bir yerlere kiralayacakmışsınız yada satacak onu bilelimde önce.
ya partinin bütün değerlerini boşalttınız ne haysiyet ne şerefini bıraktınız amacınız nedir sizin. Baykalı mumla aratıyorsunuz. K.K aday bile olamadığı bir partinin başında kalmakta Israr ediyor. M.İnce bile ondan cesur kendine güveni var bırakın gidin artık daha fazla partiyi maskara etmeyin. Adayın hala yok millet vekillerim satılık mal gibi ona buna peşkeş çekiliyor gelip ne yüzle oy isteyeceksiniz. M.İnce bu partinin başına geçene kadar oy boy yok size.

Avatar
Zeki 2018-04-29 23:04:42

Zafer isteyen komutan .
Askerlerini ona buna satmaz kiralamaz.
Tıpkı vekillerimizi sattığınız kiraladığınız gibi .
Derhal partinin yönetiminden istifa edip M.İnceye bıraksanız bu partiye en büyük iyiliği yaparsınız en azından o kendinden emin cesareti var K.k gibi adaylıktan korkan milletvekilini satan bir lider olmayacağıda kesin.

Avatar
ali 2018-04-30 10:28:56

80 yıldır çalıştırmadan işgal edilmiş tüm kurum kuruluşlar peşkeş çekilmiş yabancılara kolej okullar geri sanayi şirketler işgale son vermeli gerçekten müstem leke kalmaktan sınıf ve zumrelerin iktidarlarından yalancı sosyaldemokratlardan adalet hak hukuk anlayışından cumhuriyet ve Atatürk sahtekarlığından gerçeklerine sahip çıkarak ve hedeflerine yönelerekten kurtulmalı milli menfattler üzerine oyumuza sahip çıkılarak batı batıcı otan zulüm baskı ve işglinden kurtulunmalıdır