banner87
Flaş Haber
Kapat

CHP'li Tezcan: Toplumu kutuplaştıran cumhurbaşkanı istemiyoruz

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan açıklamalarda bulundu.

CHP'li Tezcan: Toplumu kutuplaştıran cumhurbaşkanı istemiyoruz

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan açıklamalarda bulundu.

07 Mayıs 2018 Pazartesi 14:07
CHP'li Tezcan: Toplumu kutuplaştıran cumhurbaşkanı istemiyoruz

Bülent Tezcan'ın açıklamalarından satır başları şöyle:

Geçen hafta çok hızlı hareketli bir gündemi birlikte takip ettik.

C.başkanı seçim kampanyasını resmen başlatan ilk siyasi partiyiz. Hem adayımızı açıkladık. Hem de ilk mitingini yaptık. 

Muharrem İnce hem türk siyasetinin tanıdığı hem de halkın büyük kesiminin takdir ettiği biri. 

Adaylık açıklamasında çok ömnemli bir şey vardı. O da parti rozetini çıkarmasıydı. Biz bütün milleti kucaklayan bir cumhurbaşkanı istiyoruz. 

 Saray sözcüsü İbrahin Kalın ve Hulusi Akar sarayın talimatıyla ismi adaylıkta geçen önceki cumhurbaşkanı abdullah gülü telkin ziyaretinde bulundu. Siyasete üniforma sokulmuştur. TSK'nın kutsal üniforması siyasetin bir parçası haline getirilip kirletilmiştir. 

(Bahçeli'nin açıklamaları) Tehdit yoluyla imza toplanması engellenmek istenmiştir. 

(Erdoğan'ın manifestosu) 16yıldır neyi yok ettilerse vaat ediyorlar. Yüzyılın komedisi. 

(HDP'nin ittifak eleştirisi) Biz muhalefet partilerine değil, iktidara muhalefet ediyoruz. 

Seçim bildirgesini 24 Mayıs'ta aday tanıtımı ile birlikte kongrede halkımızla paylaşacağız. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.05.2018 16:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Millet İttifakı 2018-05-07 14:11:04

kazanacak

Misafir Avatar
Yarın ı düşün siyaset yap eyy insanoğlu 2018-05-08 08:35:35 @Millet İttifakı

Ölüm var eyyyy insanoğlu . Cennet var Cehennem var, ebedi bir hayat var ya Cennet Ya Cehennem. Doğru ol, dürüst ol, yalan, iftira giybet, dedikodu, hakaret, eşkiya terör dostu olma. vatana milletine İslama Din e ihanet etme. valahi Cehennem i bilmiyorsunuz bilseniz başınızı secdeden kaldırmazsınız Allah cc i bir an aklınızdan çıkarmazsınız. Cehennem den kurtulmak için oraya girmemek için İslama sarılalım.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DEVLET BAHCELI ORNEK OLMALI 2018-05-08 00:21:53 @Millet İttifakı

Devletimiz hic kimsenin ozel malı veya sirketi degil secimlerde kim kazanirsa devletimizi yonetir o koltuk emanettir
herkes savci polis olmaya calismasin farkli dusuneni FETOCULUKLA SUCLAYIP SINDIRIP SUSTURMAK AHLAKSIZCA ULKEMIZDE POLISIN SAVCININ GOREVI BELLI
AYRICA ALLAH IN VERDIGI CANI SADECE ALLAH ALABILIR
hepimiz din kardesiyiz savas ta degiliz sadece secimdeyiz secim icin insan gidip baska insani nasil bicaklar bu nasil bir zihniyet kendinize gelin yeter yahu hepimiz kardesiz secimler adil seffaf olmali boyle kanli bicakli secimmi olur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-05-07 22:58:13 @Millet İttifakı

AKP'li eski vekilden Erdoğan'a zor soru
http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/akp-li-eski-vekilden-erdogan-a-zor-soru-h91754.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
lütfen okuyalım.--izmir 2018-05-07 18:22:30 @Millet İttifakı

Türkiyenin son 16 yılını saymayalım: Bir Türkiyede bu gün sağlık sektörü çökmüş, doktorsuz, yetersiz hastane, sigortasız vatandaşların perişan olduğu bi zamandaydık. Ankara İstanbul arası bölünmüş yol harit başka bölünmüş yol yoktu. Bolu tuneli açılmamıştı. Tüm okullar çürük binalar ve yetersizdi, bir sınıfta 80 le 100 öğrenci olacaktı. on ders li bir öğrencinin yedi dersi boş öğretmensiz geçecekti. MARMARAY, MİMAR SİNAN KÖPRÜSÜ, OSMAN GAZİ KÖPRÜSÜ, AVRASYA TUNELİ 3.HAVA LİMANI YOKTU. Her mahallede kültür merkezi olmayacaktı. Emekliler hala zıraat bankasına maaş kuyruğuna girecekti gece saat 3 te. Sular haftanın 2 günü akacaktı. Elektrikler akşam saat 20 de kesilip sabah 08 de gelecekti. İMF yöneten bir Türkiye olacaktı.. İsrailin ABD nin kapısında İHA , SİHA lmak için yalvaracaktık. Her gün PKK terörü yol kesip haraç alacaktı. Başta G doğu, Doğu ve tüm şehirlerde PKK nın kurtarılmış bölgeleri olacaktı. Karabosra yokluk , enflasyon yüzde yüzleri geçecekti.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
NUMARA yı YEMEZLER 2018-05-07 18:07:47 @Millet İttifakı

MİLLETİN İTTİFAKI demeyin buna düp e düz İHANET İTTİFAKI DEYİN . terörler iş birliği ittifakı deyin, teröristleri, ABD AB ajanlarını koruma ittifakı deyin. ABD nin çıkarlarını koruma ittifakı deyin ama sakın HALKIN İTTİFAKI demeyin. HALKIN İTTİFAKI AKP VE MHP İTİFAKIDIR.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
VİRÜS bişe istiyor. 2018-05-07 17:59:22 @Millet İttifakı

Toplumu kutuplaştıran CHP, ayrıştıran chp, kavga ettiren chp, terörize etmeye yönlendiren chp. kab sen şu konuşana birde laf ebeliği yapıyor. numaracı seni.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Sürü 2018-05-07 14:25:55

Reis, dolarlarıni piyasaya bir sürse...

Avatar
bop 2018-05-07 15:52:27

AKP & ABD DOSTLUĞU TAYYİP'e Yahudi Cesaret Ödülü / Yıl:2004
https://www.youtube.com/watch?v=7LuIKjQibi8

Avatar
MİLLET 2018-05-07 14:21:08

Hep beraber kazanacağıZZZZZZZZZZZZZZ

Avatar
ALLAH(CC) İLE ALDATMAYAN VE KANMAYAN, KANDIRILMAYAN, KANDIRMAYAN, CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ. 2018-05-07 15:46:01

Hep askeri vesayet lafını çok kullanırken hep biz ezildik, işkence edildi, eziyet ettiler başörtülü bacım mağdurum da mağdurum edebiyatını çok kullandılar. Şimdi askeri vesayeti Gül aday olmasın partiyi bölme tehdidine kullandılar.Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu derler adama. Bunlarda yüz yok ki utansınlar. Milli irade metanetle seçimi bekliyor farkındalığını Ankara'da güç zehirlenmesi yaşayan koltuk sevdalısı beylere farkındalığını sandıkta gösterecek şapka düşecek kel görünecek

Avatar
neler duyuyoruz 2018-05-07 16:07:45

ŞİİR OKUDUĞU İÇİN DEGİL BÖLÜCÜLÜKTEN YATTI
https://www.youtube.com/watch?v=_qFVLoqyXuA

Misafir Avatar
@neler duyuyoruz x*****duyuyorsun sadece 2018-05-08 08:39:11 @neler duyuyoruz

@neler duyuyoruz x************** birader yarın öldüğünde sen Cehennemin içinde olacaksın. bak neler duyuyorsun. adam ol. iftira etme, yalan söyleme, yalanın peşine gitme. kötülerin adamı olma. birader vAllahi Cehennemi tahmin edemiyorsun kendini Cehnneme götürecek ieri bırak. . siyasette vatandaş bir oy kullanır. ama kimseye iftira etmez, iftiracılara yalancılarada alet olmaz. dostca tavsiye. tutarsııın tutmazsın senin bileceğin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ok 2018-05-07 18:33:34 @neler duyuyoruz

@neler duyuyoruz x---hassttir len manyak

Beğenmedim! (3)
Avatar
....... 2018-05-07 17:06:39

ne kadar gereksiz bos adam varsa hepsi cehape denen klübede toplanmıs surata bakarmısın manda boku gibi ... :)

Misafir Avatar
troller iyice saldirganlasti 2018-05-07 22:59:45 @.......

abbas yolcu

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-05-07 19:52:13

ulan zırto uyarıyorum,kansızlık şerefsizlik yapmayın askerimiz e hain tuzaklar yapılırken bu hdp ne diyor pkk a ordumuzdur terör örgütü degildir,kimime hainlik yapıyor askerimize,sen nasıl demirtaşı ziyaret eder desdek olursun bunun manası helel sana helal ordun pkk ya ,bunun hesabını verirsiniz.hdp e pkk a terör örgütüdür demedikce ziyaret etmek askerimize hainliktir