banner87
Flaş Haber
Kapat

CHP'li Tüzün: Kurultay için yeterli imzayı topladık

CHP Bilecik Milletvekili Yaşar Tüzün, olağanüstü kurultay için gerekli olan yeter sayıda imzanın toplandığını açıkladı. Bir açıklama da CHP Parti Meclisi Üyesi Gaye Usluer'den geldi.

CHP'li Tüzün: Kurultay için yeterli imzayı topladık

CHP Bilecik Milletvekili Yaşar Tüzün, olağanüstü kurultay için gerekli olan yeter sayıda imzanın toplandığını açıkladı. Bir açıklama da CHP Parti Meclisi Üyesi Gaye Usluer'den geldi.

24 Temmuz 2018 Salı 18:02
CHP'li Tüzün: Kurultay için yeterli imzayı topladık

Tüzün, Twitter hesabından, "Olağanüstü Kurultay için gerekli olan yeter sayıda imza an itibarıyla toplanmıştır. İmza toplama süresinin bitimi olan pazartesi günü saat 17.00'ye kadar imza almaya devam edeceğiz. Görmek isteyen MYK üyemiz 'yarın saat 11.00'e kadar' değil istediği saatte imzaları görebilir." paylaşımında bulundu.

CHP'de olağanüstü kurultayın toplanabilmesi için 625 kurultay delegesinin noter tasdikli imzalaması gerekiyor. 

Bir açıklama da CHP Parti Meclis Üyesi Gaye Usluer'den geldi. Usluer Twitter hesabından, "Olağanüstü Kurultay için yeter sayıda imza an itibariyle toplanmıştır.Görmek isteyen MYK üyemiz “yarın saat 11.00’e kadar” değil istediği zaman imza belgelerini görebilir. Pazartesi günü saat 17.00’ye kadar imza almaya devam edeceğiz. #DeğişimVeUmutKurultayı #DeğişimUmuttur" diye yazdı.


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.07.2018 18:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Oh be 2018-07-24 18:16:33

Oh be kurtulduk şu Kılıçtaroğlu el freninden

Misafir Avatar
@Oh be x+++++### 2018-07-24 18:45:18 @Oh be

ne yapmak istedinde Kilicdaroglu engel oldu? Hadi anlat !!

Beğenmedim! (4)
Avatar
CHP 2018-07-24 18:36:18

CHP nin yürüyüşü şimdi başlıyor. Ecevit ten sonra bayrağı İnce devralacak

Misafir Avatar
@CHP x 2018-07-24 18:48:34 @CHP

inceyide gördük. memleketi felakete sürükleyen tayyipin karsisinda yüzde otuz oy anca alabildi! nankörler bir dahaki secimlerde de inceye hakaret edecekler! Bekle gör.

Beğenmedim! (5)
Avatar
Disiplin 2018-07-24 18:40:05

Lavuk.Bizleride disiplin kuruluna versene.

Avatar
CHP 2018-07-24 18:41:30

Uzun uzadıya yazan lavuk. Bizleride siaiplin kuruluna versene.

Avatar
Çok şükür 2018-07-24 18:17:34

İyi yürümeler gandi efendi

Avatar
Yetti gayri 2018-07-24 18:24:28

Koskoca şanlı CHP bir Sefilin elinde oyuncak olmuş du

Misafir Avatar
@Yetti gayri x...#### 2018-07-24 21:46:12 @Yetti gayri

salak koskoca chp bir kisinin elinde oyuncak olduysa , o partiden bir sey olacaginimi zannediyorsun? Kilicdaroglu gider yarin de baska birisinin oyuncagi olur. Salak salak yorum yazmayin 1

Beğenmedim! (1)
Avatar
Gunther 2018-07-24 19:05:04

bu vekil kurultayi toplamak icin harcadigi cabayi, birazda parti ve ulke icin harcasaydi cok daha fazla iyi olurdu.

Avatar
myk üyeleri niye gorsunki 2018-07-24 18:34:32

Kurultay isteyen her delegenin noter tasdikli imzası noter tarafından GENEL MERKEZE İMZA KARSİLİGİ NOTER POSTA YOLUYLA TESLİM EDIYOR myk ayarladiginiz arkadaşınız kim dürüst olun tutmaz bu oyun myk arkadaslarimiz inceledi imzalar tamam kurultay kararı aldık çocuk kandiriyorsunuz.bu oyunlar eskidi bizi sadece eglendiriyorsunuz.genel merkeze imzalar geliyor.tamamladım size ihtiyaç yok kemal 15 gun inceler araştırır kurultay kararı verir.çok sakacisiniz myk adamınız merak ediyorum tek kişiyle kurultay kararı alınmaz.incelemelerde sonra myk karar çıkar kemal bey inceler imzalar sa kurultay başlar