CHP'li vekil neden hakkını helal etmediğini açıkladı

Eski Diyanet Başkanı Mehmet Görmez'in görevinden ayrılırken 'helallik' istemesi üzerine CHP Manisa Milletvekili Tur Yıldız Biçer'den açıklama geldi. Biçer, Görmez'e 'hakkını helal etmediğini' duyurdu

CHP'li vekil neden hakkını helal etmediğini açıkladı

Eski Diyanet Başkanı Mehmet Görmez'in görevinden ayrılırken 'helallik' istemesi üzerine CHP Manisa Milletvekili Tur Yıldız Biçer'den açıklama geldi. Biçer, Görmez'e 'hakkını helal etmediğini' duyurdu

01 Ağustos 2017 Salı 13:30
5453 Okunma
CHP'li vekil neden hakkını helal etmediğini açıkladı

Görmez, görevini bırakırken "Üzerimde hakkı olan herkesten helallik diliyor, herkese hakkımı helal ediyorum. Hayat bize bir emanettir. Öyle ki insan kendi canının, hatta bir tek nefesinin dahi sahibi değil, emanetçisidir. Dünya hayatında vazifelendirildiğimiz bütün işler de bize emanettir." şeklinde konuşmuştu. 

Biçer ise hakkını neden helal etmediğini madde madde açıkladı: "Babanın kızına şehvet duyma fetvan,camide içki yalanın,IŞİD'i misafir etmen,bindiğin Mercedes için helal etmiyorum." 


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.08.2017 13:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Boksör 2017-08-01 15:32:27

Dini kendiniz için çıkarlarınız için çocuk tacizlerine ve tacizcilerine müsamaha gösterdiğiniz için dini kuran"da emir edildiği gibi değilde, kendi uydurduğunuz hadislere göre empoze etmeye çalıştığınız için 12 bakanlık bütçesiyle soymadığınız için Allah'ın emrettiği gibi dini uygulamayıp siyasetin kölesi olduğunuz için ve bir çok sapıklara yarayacak fetva verdiğiniz için, hakkımızı helal etmiyoruz nokta.. bunları yap sonra helallik işte.! Seni Allah huzurunda"da affetmiyoruz.! ( Ana borçlu gel kula borçlu gelme diyen ayeti bir daha oku istersen ! )

Misafir Avatar
boksör e cvp***bb 2017-08-01 16:54:04 @Boksör

salaksın ne diyeyim., katmerli salak. ne dinden haberin var nede diyanetten. ama atıp tutuyorsun. atıp tuttukların başını kıracak elini yakacak.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Ercan Solak 2017-08-01 15:16:47

Ülkede bu kadar cemaat ve tarikatlar cirit atiyor, Diyanet işleri ne yapiyor hükümete lazim olunca fetva yayinliyor. Onun için Diyanet işleri hepten KALDIRILMALI.

Avatar
garalele. 2017-08-01 15:34:35

helal etmiyorum.

Avatar
Mustafa aksoy 2017-08-01 15:10:51

Ben Tarafsız kalması gerekirken Hükümet yandaşı olduğu için helal etmiyorum

Avatar
Cıkmaz Atatürk gibisi 2017-08-01 15:55:53

Ey Rahmeti Atatürk bu din tüççarlarının tehlikesini 100 yıl önceden görmüşdü.mekanın cennet olsun.

Avatar
Ahmet Yavaş 2017-08-01 16:48:12

Hangi yüzle helallik istiyor...
.

Avatar
So_er 2017-08-01 15:49:57

Tebrik ediyorum (Boksör )çok yerinde tespit

Avatar
vatandaş 2017-08-01 19:03:23

mercedeslerde cirit at..hakkımızı helal edelim..NEDEN?
Allah huzurunda hakkımızı ne size nede yandaşlarınıza asla helal etmeyeceğiz.
zam aldık.70 lira..6 aylık zam nereye harcayalım.
hoca sen emekli oldun 7.bin 500 lira maaş 150 bin lirada ikramiye aldın.alıyorsun.
fukarayı düşündünmü ? aç billaç bizden akp.li hiç bir kul helallık beklemesin.sende dahil...haklarımız haram olsun.