CHP'li vekiller toplantıya çağırıldı

CHP Genel Merkezinde kapalı grup toplantısı yapılacak.

CHP'li vekiller toplantıya çağırıldı

CHP Genel Merkezinde kapalı grup toplantısı yapılacak.

24 Nisan 2018 Salı 23:11
CHP'li vekiller toplantıya çağırıldı

Parti Meclisi toplantısında Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu'na cumhurbaşkanı adayı belirleme yetkisi veren CHP, Kılıçdaroğlu'nun Meral Akşener ile yapacağı görüşmenin ardından parti grubunu genel merkezde toplayacak. 

Meclis kapalı olduğu için CHP Genel Merkezinde saat 16:00'da  gerçekleştirilecek grup toplantısı basına kapalı olarak yapılacak. 

Grup toplantısında İYİ Parti ve Saadet Partisi ile yapılan görüşmeler ve cumhurbaşkanı adayı belirleme süreci hakkında milletvekillerine bilgi verilmesi bekleniyor.   

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.04.2018 00:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
DEDE : .....NİNECİİİM 2018-04-25 00:01:04

ABDULLAH GÜL KADOŞUNU DAYAYACAK BU SİYONİST Y-CHP'LİLER ?????
NE BOK YİYECEZZZ ????? KURTAR BİZİ BU İBNELERDEN ! İMDAAAAT...

Misafir Avatar
https://www.youtube.com/watch?v=GBrN20CwOA8 2018-04-26 00:03:29 @DEDE : .....NİNECİİİM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
komşuuuu, efendiiim 2018-04-25 08:35:11 @DEDE : .....NİNECİİİM

Bir milletvekilide bana al kız. bedava . emekli paramızdan ayırır alırım bi tane. hizmet etsinler halk seçti halka hizmet etmediler bari alıp temizlik işlerinde çalıştıralım o kendilerini sattıranları.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HUUUUUU 2018-04-25 08:32:04 @DEDE : .....NİNECİİİM

Komşuuu bu gün pazar varmı?
Bayan milletvekili gelecekmiş pazara. alalım bir tane. ev işlerimi artık kaldıramıyorum.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DİKKAT 2018-04-25 08:30:39 @DEDE : .....NİNECİİİM

Burada yorum yapanlar KEMAL diye yorum yapıyorlar komik olan yalanları açığa çıkartılan KEMAL Kılıçdaroğludur haa. Sakın MKemal ı düşünmeyin.. Zaten ATATÜRK e KEMAL diye kimse hitap etmiyor. bu keMAL bizim yalancı kemal.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aha haberimizde yoktu 2018-04-25 08:27:56 @DEDE : .....NİNECİİİM

Koyunlar tuz a gelecek. oradanda pazara haberimiz yoktu bir kaç tane alırdık nasıl olsa bedavaya satıyorlar. ucuz milletvekilleri. duyan duymayana haber versin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aydin 2018-04-24 23:26:48

Eğer pkk pitino bop tasronu solcuları kandiripvdaga çıkarıp kirdira asker şehit ettiren bu derin hdp ye yaklasirsaniz giyersiniz.once pkk terör örgütüdür diyecek.niye demiyor.bop 'cular 1kasimi nasıl kazandı

Misafir Avatar
SEN 2018-04-25 07:53:35 @Aydin

Gene mi sen aydıncıkkkkkkkkkkkkkkk

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-04-24 23:17:30

Makam ve mevkilerini kutsayan beyler güç zehirlenmesi yaşıyorlar Varsa yoksa Bay KEMAL, iktidar yancısı Kocamış kurt bile nasıl olsa saltanat kayığına bindim diye güç zehirlenmesi yaşıyor aklınca birşeyler söylüyor dilinde Bay KEMAL. Sizlere büyük demokrasi dersi verdi. 16 senedir iktidarsınız. Hep kendinize çalıştınız Gelir dağılımında makas açıldı FARKINDA MISINIZ.* Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ.* Gençlerimiz işsizlikten karamsar FARKINDA MISINIZ.* Esnafımız siftahsız dükkan kapatıyor biriken vergi kredi prim borçlarını ödeyemiyor FARKINDA MISINIZ.* Euro ve Dolar ın önlenemeyen yükselişi nedeniyle Küçük/Orta büyüklükteki işletmeler yatırımlarını durdurdu ve yakında işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ.* Emekli maaşı yetiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ.* Bordro mahkumları işçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte çalışmasına ve aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor çoluk çocuğunun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ.* Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelere göç etti köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ.* Büyük patronlar bile borçları erteleme veya yapılandırma istiyor. Güvenli limanlara mal ve servetlerini taşıyor FARKINDA MISINIZ.* Taşeron mağduru işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuk perişan ettiniz FARKINDA MISINIZ.* Euro ve Doların önlemeyen yükselişi iğneden ipliğe zamlar getirdi FARKINDA MISINIZ.* Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle çiftçi nakliyeci taksici vb.esnaf ve vatandaş mağdur durumda FARKINDA MISINIZ.* Tok açın halinden anlamazmış vatandaş sandıkta hesaplaşacak Farkındalığını sizlere hatırlatacak. Oy potansiyeli olarak gördüğünüz makarna bulgur dağıtarak gönlünü almaya çalıştığınız Vatandaş artık mızrağın çuvala sığmadığının farkında. Şapka düşecek kel görünecek Milli İrade metanetle ve sabırla seçimi bekliyor el mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Avatar
Ali aktaş 2018-04-24 23:39:33

Chp bitmiştir

Avatar
Admin 2018-04-24 23:40:56

Güle güle ermeni kamal......

Misafir Avatar
Bu kemal 2018-04-25 07:54:37 @Admin

ananızı belleyecek

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
KAMAL'I ATA'YA SÖYLÜYORSAN ANANI-BABANI SİKİM ! 2018-04-25 00:22:53 @Admin

PİÇ DÖLÜ İT PKK !!!!!!!

Beğenmedim! (3)
Avatar
kemik yalayıcılarının dikkatine 2018-04-25 02:46:59

Kemik yalamaya devam edin saray soytarıları. Ne kadar algı operasyonları yaparsanız yapın güneş balçıkla sıvanmaz korkunuzu anlıyorum yağlı ekmeğimizden olacaksınız telaşınız bundan. Güneş vatandaş için doğacak karanlıklar aydınlığa kavuşacak ve sizin gibi troller aydınlıkta iyot gibi açığa çıkacak Yeşillerinizden olacaksınız. Yolun sonu göründü haber vereyim dedim çünkü saltanat kayığı su alıyor haberiniz ola. Bay Kemal ağababalarınız ayarlarını bozdu duvara tosladılar İYİ günlere

Avatar
Kahrolsun kemalizm 2018-04-24 23:38:43

Kshrolsun c h p tetör örgütü

Misafir Avatar
SEN 2018-04-25 07:55:51 @Kahrolsun kemalizm

Sen kendini mi anlattın???

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kahrolsun kemalizm 2018-04-24 23:39:53

Kshrolsun c h p tetör örgütü