CHP'li Yılmaz'dan çok konuşulacak açıklamalar!

CHP Genel Başkan Yardımcısı Öztürk Yılmaz Halk TV'de Fatih Ertürk'ün konuğu oldu.

CHP'li Yılmaz'dan çok konuşulacak açıklamalar!

CHP Genel Başkan Yardımcısı Öztürk Yılmaz Halk TV'de Fatih Ertürk'ün konuğu oldu.

01 Şubat 2018 Perşembe 12:10
CHP'li Yılmaz'dan çok konuşulacak açıklamalar!

Yılmaz yandaş medyanın hakkında başlattığı karalama kampanyasına çok sert yanıtlar verdi. Bugüne kadar anlatmadığı gerçekleri ilk kez açıkladı.

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkan Yardımcısı Öztürk Yılmaz Erdoğan, bakanları ve yandaş medyanın hakkında başlattığı karalama kampanyasına çok sert cevaplar verdi. 2014 yılında Musul Başkonsolosluğu'na yapılan baskında konsoloslukta olan Özel Harekat Polisi Abdülsettar Yaşar'ın A Haber'e yaptığı açıklamalara oldukça sert yanıt veren Yılmaz Yaşar'ın IŞİD ile işbirliği içerisinde olduğunu yetkililere söylediğini ancak buna rağmen bu ismin korunduğunu açıkladı.

 Yılmaz yalanlarla hedef alındığının altını çizerek, "Eğer AKP'den siyasete girmiş olsaydım heykelimi dikmiştiniz, bu kadar alçalmayın" dedi. Yılmaz 101 günlük esaret sırasında yanında yer alan bazı konsolosluk çalışanlarının IŞİD'in arkasında namaza durduğunu ifade ederek, Ben artık bu işin arkasında başka birşey arıyorum, bu iş başka bir yere gidiyor" diye konuştu. Yılmaz konsolosluk çalışanlarıyla beraber Türkiye'ye teslim edilişini de MİT'in gerçekleştirmediğini açıkladı. Yılmaz "AKP'liler açıklasın, bizi kim getirdi? Onlar konuşursa ben de konuşacağım" dedi.

"O İFTİRACI IŞİD'E YAKIN"

 "O kişi Arapça bilen, Musul Başkonsolosluğu basılmadan hemen önce gelen bir isim. Benim şüphelerim olduğu bir tip, düşünce olarak IŞİD'e yakın olan bir tip. Bakın Musul baskınında bir anda "Arapça biliyorum" diyerek ortaya çıkıyor. IŞİD'in belgelerini bana imzalatmak istiyor ben reddediyorum. Döndükten sonra bunların IŞİD ile ideolojik yakınlığı olduğunu söyledim. Bunlarla ilgili bir işlem yapın dedim. Ya Fatih Bey biliyor musunuz? Yavuz hırsız ev sahibini bastırırmış, ne görevden alması bunları terfi ettirdiler.

YA BENİ ÖLDÜRECEKSİNİZ YA DA BEN SİZİN YAKANIZA YAPIŞACAĞIM

"İçişleri Bakanlığı'ndan talimat verdiler, benim çatışın dememe rağmen 'hayır kesinlikle çatışmayın talimatı' geldi. Alayına başkaldırıyorum. Madem siz devletin itibarını düşünmüyorsunuz, ben hiç düşünmüyorum. Ya beni öldüreceksiniz ya da ben sizin yakanıza yapışacağım"

 IŞİDÇİLERİN ARKASINDA NAMAZA DURDU

 "Beni korumakla yükümlü Özel Harekatçı IŞİD'çilerin arkasında namaza durdu. O adamla ilgili şüphelerim var. IŞİD'le bu kadar içli dışlı, nedir bu samimiyet? Bu utanmaz herifler şimdi iftira atıyor. Bunu konuşturan kimse bununla işbirliği yapıyor. Bunların hemen yargılanması lazım"

 AKP'DEN SİYASETE GİRSEYDİM HEYKELİMİ DİKERLERDİ

 "Bu kadar küçülmeyin, AKP'den milletvekili olsaydım. Şimdi benim anıtlarımı dikmiştiniz. Sizin neyden korktuğunuzu biliyorum. Ama bunlar işe yaramaz.

 BİZİ TÜRKİYE'YE KİM GETİRDİ AKP AÇIKLASIN!

 "O siyasilerden bir çıksın bakalım! Bir söylesinler bakalım, bizi kim getirdi? Hadi çıksın birisi konuşsun bakalım. Bizi Türkiye'ye kim getirdi. Bir tanesi çıksın benim karşıma bütün kamuoyu önünde açıklayacağım. Meydan okuyorum benimle yüz yüze bir çıksın açıklasın! Nasıl olmuş, ne olmuş, FETÖ'cüler nerede duruyormuş? Bir bir açıklayacağım..."

 NE OLMUŞTU?

Öztürk Yılmaz'ın Zeytin Dalı Harekatı'nda TSK ile birlikte Afrin'e giren Özgür Suriye Ordusu hakkındaki uyarılarının ardından AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan "Ulan ahlaksız sen sıcak yatağında yatarken ÖSO Mehmedimle teröristleri yok ediyor" sözleriyle CHP'li ismi hedef tahtasına oturtmuştu.

 Erdoğan'ın ardından kabine üyeleri ve yandaş medya sistematik bir saldırıya başlayarak 2014 yılında IŞİD tarafından esir alınan Öztürk Yılmaz'a ağır ithamlarda bulunmuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.02.2018 05:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ykk 2018-02-01 12:59:42

Adamsın yılmaz süleymaniyede askerin başına çuval geçiren abd'ye nota verelim diyen muhalefete rte ne notası müzik notasımı diyendir

Misafir Avatar
Müjde ! 2018-02-01 21:30:17 @Ykk

akp baskani tayyipin kuvayi milliyesi öso lar kacip el nusra cephesine katiliyorlar. Hem de türkiyenin verdigi silah ve mühimmatla

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yoksa 2018-02-01 19:08:47 @Ykk

Yılmaz hainmi? CIA ile İsrail ile görüştüğüne göre bu adam onların elemanıdır.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
şuraya bakalım bi 2018-02-01 17:51:13 @Ykk

CIA’de ne işin vardı
ÖSO’nun terör örgütü El Kaide’nin kolu olduğunu iddia eden CHP’li Öztürk Yılmaz’ın 15 Temmuz darbe girişiminden üç ay önce CIA ve İsrail ile görüştüğü ortaya çıktı. 10 Nisan 2016’da İsrail Meclisi Dış İlişkiler Güvenlik Komisyonu Başkanı ve Dış İlişkiler Bakanlığı Siyasi İşler Genel Müdürü ile toplantılar yapan Yılmaz, Nisan 2016’da da ABD’de CIA’nın yetkilileri ile görüştü.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
akp 2018-02-01 14:11:37 @Ykk

akp taraftarlarinin beyni akillari ve zekalari ne islev görüyor?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Zübük. 2018-02-01 13:12:28

akp de adam varsa bu adamin karsisina ciksin ve Yilmaz beye cevap versin. Cikmazlar yürekleri yok ki. onlar anca kendilerine itiraz edilmeyen yerlerde yanliz baslarina olduklari zaman atip tutarlar. Kilictaroglu benim adamim degil ama kac kere tayyipi düelloya davet etti korkusundan cikamadi!

Avatar
Camur Akp Fitnenin başı Akape 2018-02-01 12:56:39

Zaten Akape Camuruna birtek kendi yandaşları inanıyor.hatda bir çok Akapeli bile Erdoğana ve diğerlerine inanmıyor

Misafir Avatar
Lütfen okuyun 2018-02-01 15:28:19 @Camur Akp Fitnenin başı Akape

AHMET TAKAN: 250 DOLAR MAAŞ, AİLELERE KİRALANAN EVLER…

Yeniçağ gazetesi köşe yazarı Ahmet Takan da, dün kaleme aldığı “Gül Dalı Harekatı'nın 2. aşaması da tamam!..” başlıklı köşe yazısında ÖSO üyelerine ödenen maaş ve ailelerine sağlanan imkanlara ilişkin şunları kaleme almıştı: “AKP Genel Başkanı R. Erdoğan, partisinin dünkü grup toplantısında yaptığı konuşmada ÖSO'yu Kuvayı Milliye'ye benzetti. Talihsiz bir benzetme oldu bence… Kuvayı Milliye'yi ÖSO gibi, ÖSO'yu da Kuvayı Milliye gibi bilebilmemizin imkanı yok!.. Neden?.. Birkaç soruyla izah edelim: Kurtuluş savaşımızın öncü birlikleri olan Kuvayı Milliye'de kim aylık 250 dolar maaşa bağlanmıştı?.. Hangi Kuvayı Milliye komutanı, güzel mahallerde ailesine kiralanan ev, aile fertlerine sağlanan iş imkanları şartıyla/karşılığında cephede savaş vermişti?.. Şimdilik bu kadarla kalsın!..”

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP KAZANACAK 2018-02-01 14:21:38 @Camur Akp Fitnenin başı Akape

cunku hep dogrudan yana

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
anlamadınızmı? 2018-02-01 13:30:52 @Camur Akp Fitnenin başı Akape

İşidin ajnıdır bu yılmaz. hala anlamadınızmı?

Beğenmedim! (15)
Avatar
Deniz 2018-02-01 13:09:14

Isit'in gerçek hahifesi Erdogandir.

Misafir Avatar
kamil 2018-02-01 18:30:33 @Deniz

emniyet genel müdürlüğüne ihbar edeceğim seni, terbiyesiz herif

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yabancı 2018-02-01 13:16:04

Öztürk Yılmaz bazı gerçekleri açıkladığı zaman, genetiği değiştirilmiş ve bozulmuş gıda ürünlerini tüketenler köpek gibi saldırıya geçtiler. Birzamanlar IŞİD teröristlerine TIRlarla silah gönderip ve onlarla işbirliği yapan iktidar yetkilileri şimdi suçu başkalarına atmaya başladılar. Adamlar korkudan saldırıya geçtiler. Biliyormusunuz O TIRlarla IŞİD'e silah taşıyan bazı TİR şoförlerinin öldürülme korkusu ile araçlarını bırakıp bazı yollardan başta Almanya ve bazı Avrupa ülkelerine kaçtıklarını? Ya onlar konuşurlarsa ne olur?
Herkesin bildiği, teröristlere hertürlü yardımı yapan ve Uluslararası kırmızı bültenle aranan Yasin El Kadı ve yeğeni neredeler? Nerde olacaklar? Erdoğan'ın ve oğlu Bilal oğlanın koruması altında. Yerinide söyliyeyim, İstanbul Etiler de. Bilin istiyorum, Erdoğan ve bazı akpliler hala yurtdışında ki fetö be IŞİD terör örgütleri ile içiçe.
Öztürk Yılmaz'a gelince, CHP'de seni harcayacak olan tiplere dikkat et. CHP eski Atatürk ve İnönünün partisi değil. İçeride koltuk sevdalısından tut da, hizipçi tiplere kadar hepsi mevcut.

Avatar
Değerli Vekile pezevenk diyen Pezevenk 2018-02-01 16:03:54

Ne oldu hoşuna gitmedimi Akape yalakası.Bu Değerli mert vekilden Akape de bir tane bile yok hepsi reisin yalakası ancak herşeye evet derler.

Avatar
VAY BEEE 2018-02-01 12:48:21

Çırpınmalara bak. ne çamurlar, ne iftiralar, ne yalanlar, ne kıvırmalar. kim inanır sana yılmaz cik.

Misafir Avatar
Vayyyy Beeeeee 2018-02-01 13:04:08 @VAY BEEE

vay bee bu akp taraftarlari kasalardan ayakkabi kutularindan cikan dolarlari gözleri ile gördükleri halde. rüsvet ve sifirlama konusmalarini kulaklari ile duyduklari halde yine inanmadilar. Bunlarda beyin akil zeka ne islev görüyor cözemedim

Beğenmedim! (0)
Avatar
vay beeee 2018-02-01 12:50:04

sen yargılanma develtin istihbaratcısı seni koruyan, ülkesini ve ilkesini koruyan yargılansın öylemi? pesss yani pişkin pişkin .

Misafir Avatar
Ramazan 2018-02-01 14:01:01 @vay beeee

Bugün senin devletin istihbaratcisi dedigin tipler Müslüman ülkelerinde basta ISiD ve diger terör örgütlerine senin akp hükümetin adina hizmet ediyorlar beyinsiz.

Beğenmedim! (0)