CHP lideri, Erdoğan'a meydan okudu

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, partisinin grup toplantısında konuştu. CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, yeniden genel başkan seçildiği kurultay sonrasında yaptığı ilk grup toplantısında kendisine "PYD terör örgütü müdür?" diye soran Cumhurbaşkanı Erdoğan'a yanıt verdi. Kılıçdaroğlu, "Ben de sana soruyorum Bay Recep, sen mahkeme kararına rağmen terör örgütü saymasına rağmen hangi vatansever duygularla Salih Müslim'i Ankara'ya davet ettin, ayağına halılar serdin. Yiğitsen, şerefliysen açıkla" dedi.

CHP lideri, Erdoğan'a meydan okudu

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, partisinin grup toplantısında konuştu. CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, yeniden genel başkan seçildiği kurultay sonrasında yaptığı ilk grup toplantısında kendisine "PYD terör örgütü müdür?" diye soran Cumhurbaşkanı Erdoğan'a yanıt verdi. Kılıçdaroğlu, "Ben de sana soruyorum Bay Recep, sen mahkeme kararına rağmen terör örgütü saymasına rağmen hangi vatansever duygularla Salih Müslim'i Ankara'ya davet ettin, ayağına halılar serdin. Yiğitsen, şerefliysen açıkla" dedi.

06 Şubat 2018 Salı 13:41
CHP lideri, Erdoğan'a meydan okudu

Hafta sonu gerçekleşen CHP 36. Olağan Kurultayı'nda yeniden CHP Genel Başkanlığı'na seçilen Kemal Kılıçdaroğlu, partisinin grup toplantısında konuştu.

 Hiçbir partide olmayan, en küçük ilçeden en büyük ile kadar her aşamada seçimle gelmiş, kurultayda da genel başkanları seçimle seçilmiş bir parti, demokrasi anlayışını Türkiye tarihine yeniden yazdık. Bazen şu eleştiriler geliyor, PM'ye şu kadar başvuru olur mu diye? 488 arkadaşımız başvurmuş. Bu güzel bir şey. Bunun önü açıksa hiçbir sorunumuz yok. CHP'yi yönetenler atama ile değil, seçim ile iş başına gelirler. Dolayısıyla CHP'yi diğer partilerle de karıştırmamak gerekiyor. Bugün için bu olağanüstü şartlarda biz bir demokrasi şöleni gerçekleştirdik.

Bu kurultayın açılış konuşmasında da yaptığım gibi, sayın Deniz Baykal tedavi görüyor. Bütün vatandaşların Deniz Baykal'a şifa dilekleri var. İnşallah kısa süre içinde aramızda olur. Hapiste bir milletvekili arkadaşımız var. Sayın Enis Berberoğu. Önde bir koltuğu onun için boş bıraktık. Ayrıca ilk kez, Parti Meclisi'ne bir onur üyesi seçtik. Bütün delege arkadaşlarımın oyları ile onur üyesi de sayın Enis Berberoğlu oldu.

'ASLA KABUL EDİLEMEZ'

36. Kurultay'da Türkiye'nin 5 temel sorununu gündeme getirdim. Bu sorunlardan birisi vardı, terör. Ama 4 temel sorun ağırlığını koruyor. Bu sorunların ısrarla gündemde tutulması lazım. Türkiye'nin egemen güçlerin sözleri ile dış politika oluşturması asla kabul edilemez. Cumhuriyeti egemen güçlerin isteği üzerine kurmadık. Acı ile kanla, gözyaşıyla kurduk.

KEMAL KILIÇDAROĞLU İLE ERDOĞAN HAYRANI GENÇ ARASINDA GEÇEN SURİYE DİYALOĞU

Kurultayda bir gıda zehirlenmesi de yaşandı. Ben o akşam arkadaşlarımı ziyarete gittim. Bir genç geldi yanıma, dedi ki; "Ben Recep Tayyip Erdoğan'ın hayranıyım. Bizim askerlerimiz Afrin'de El Bab'da şehit oluyor, 3.5 milyon Suriyeli var, onlar neden gitmiyorlar. Sen bunu neden dillendirmiyorsun. Suriyeliler birinci sınıf vatandaş" dedi. Ben bunları dillendirdim, senin hayran olduğun Recep Tayyip Erdoğan saldırdı dedim. Suriye'de gerçek anlamda söz sahibi olmak istiyorsak, olaylar sonlandıktan sonra gerçek anlamda aktör olmak istiyorsa, Esad'la temasa geçmeli. Suriye'nin toprak bütünlüğünü biz de onlar da savunuyorlar. Kiminle sağlayacağız. Suriye'nin sahibi belli. İleride önüne diz çökmeden bugünden arkadaşlarını görevlendir, gitsinler, temasa geçsinler. Bu hem bizim hem Suriye'nin çıkarına hizmet eder.

Biz katmadeğeri yüksek ürünler üretmeliyiz. Eğitimin niteliği ve kalitesini de bu bağlamda ele almalıyız. Kim memnun? Biri desin ki ben eğitim sisteminden memnunum. Aklı başında hiçbir kişi memnun değil.

'İNSANLAR BUGÜN ÇARESİZLİKLERİNİ VE İŞSİZLİKLERİNİ KENDİLERİNİ YAKARAK ANLATABİLİYORLAR'

İnsanlar bugün çaresizliklerini ve işsizliklerini kendilerini yakarak anlatabiliyorlar. Bir devlet düşünün, işsizliğe çözüm bulamıyorlar. Yeni işsizler ordusu yaratıyor. Bir bulaşıcı hastalık gibi bu yayılarak devam etmeye başladı. 16 Ocak'ta 8 aydır maaşı ödenmeyen bir işçi Türkiye İş Kurumu'nun önünde çıplak protesto etti. İş bulamayan bir işçi Balıkesir'de kendisini yaktı. 3 Şubat'ta Bolu'da bir kişi Erdoğan'ın posterini indirdi. 4 Şubat'ta bir kişi Sivas'ta üstüne benzini döktü kendisini yakmaya kalktı. Burada acı olan, bir kişinin kendisini yakması haber dahi olmuyor. Korkuyorlar. Haber dahi yapamıyorlar. Köpeğin insanı ısırması haber değil derler, insanın köpeği ısırması haber derler. İş bulamadığı için bir kişi kendisini yakıyorsa bu dünyanın her yerinde haberdir. Onların istediği ne. Diktatörün istediği haberdir. Bu medyayı da günü gelecek, Batı'daki gibi özgür, bağımsız bir medyaya dönüştürmek zorundayız. Bu bizim namus borcumuz, bunu mutlaka ama mutlaka yapacağız. İşsiz olan birisi yasa dışı alana davetiye çıkarılan kişidir. Nasıl geçinecek? Eğer bir parça asgari ücrette artış olduysa o da CHP'nin söylemleri ile olmuştur. 

"AYM ÜYELERİ NEDEN ORADA DURUYOR?"

Barış bildirisi imzaladı diye üniversiteden hocaları kapının önüne koyular. Ben merak ediyorum AYM üyeleri niye orada duruyor. Siz mahkeme değilsiniz ki, alttaki mahkeme mahkemedir. Halkın mahkemesi değilsin. Halkın mahkemesiysen o kararı uygulatırsın ya da istifa edersin. AYM ağzında bir fermuar, sesini dahi çıkaramıyor. Hangi AYM, hangi YSK. Öyle bir devlet oluştu ki, demokrasiden parti devletine, parti devletinden hanedan devletine. 

TTB ÜYELERİNİN SERBEST BIRAKILMASI 

TTB Merkez Konseyi üyeleri serbest bırakıldı. Bir bildiri hazırlamışlardır, "Savaş... Bir halk sağlığı sorunu" demişlerdir. Sabah karşı baskınlar düzenlendi vs. 12 Eylül döneminden bir olayı aktarmak isterim. Darbe döneminde 517 idam kararı verildi, bunun 50'si infaz edildi. TTB Merkez Konseyi toplandı, idama karşı bildiri yayınladı, "doğru değil" diye. Hemen arkasından 1985'te savcı soruşturma açtı, üyeler gözaltına alındılar ve davalar açıldı. Nuret Fişek, "Biz harpte bir düşman askerinin yaşaması için de uğraşırız" diyor. Sıkı yönetim mahkemelerinde bunların tamamı beraat etti. Tarih kimi haklı çıkardı. TTB'yi. İdam kalsın dediler, rahmetli Ecevit geldi, kaldırdı. İdam olsaydı, Ergenekon, Balyoz döneminde pek çok paşa, öğrenci asılmıştı.

Toplum olağanüstü gergin bir ortamda, aşırı kutuplaşmış bir ortamda. Biz her ortamda halkımıza huzur vaadetmeliyiz. Türkiye son 15 yılda bu noktaya taşındı. Bunun vebali çok ağırdır. Huzurlu bir Türkiye'den gerginliğin yaşandığı bir Türkiye'ye ulaştık.

"BÜTÜN CHP'LİLERİN YANIMDA OLMASINI İSTİYORUM" 

Kurultayın bana yüklediği ağır bir sorumluluk var. Bunun bilincindeyim. Ben sorumluluğu üstleniyorum. Bu zor sorumluluğu yerine getirmek için olağanüstü çaba harcanması gerektiğini de biliyorum ama bunu yaparken bütün CHP'lilerin yanımda olmasını istiyorum. Ortak ses çıkarmasını istiyorum. Biz Kuvayı Milliyeciyiz. Bu mücadeleyi yapacağız.

Genelde kısır tartışmalara girmem. Doğru da bulmam. Ama Erdoğan bir türlü dilini kontrol edemiyor. Bitlis'te konuşmuş. Ey Bay Kemal diyor; Buyur Recep Bey. "PYD/YPG terör örgütü müdür? Yiğistsen açıkla" Vallahi de billahi de ben yiğidim. Anadolu'nun Köroğlusu, Efesiyim. 50 sefer söyledim, meydanlarda, televizyonlarda söyledim. Bunlar terör örgütüdür. Ben sana soracağım. Sen yiğit misin? Sen de yiğitsen karşıma çıkarsın Recep Bey, karşıma çıkarsın. Benim tankım yok, tüfeğim yok, polisim yok, valim yok, ordum yok, kaymakamım yok, Allah'ım var, Allah'ım. Çıkacaksın karşıma. Yalan, Cumhurbaşkanlığı koltuğunu işgal edene yakışmaz. Sen hala El Nusra terör örgütü müdür, değil midir, söyleyemiyorsun.

'SALİH MÜSLİM'İ ANKARA'YA DAVET ETTİN KIRMIZI HALILARLA KARŞILADIN'

Burada PYD terör örgütü olarak tanımlanıyor. Ardından Yargıtay'a geliyor, burada da PYD/YPG/PKK terör örgütüdür diyor. 21,5,2015'te. Bir mahkeme kararı kabul ediyor. Bu karardan sonra Yargıtay'ın bu kararından sonra bunlar PYD'nin başkanı Salih Müslim'i Ankara'ya davet ediyorlar. Ben de sana soruyorum Bay Recep, sen mahkeme kararına rağmen terör örgütü saymasına rağmen hangi vatansever duygularla Salih Müslim'i Ankara'ya davet ettin, ayağına halılar serdin. Yiğitsen açıkla.

Bu bana sorulduğunda, 2016'da kim PKK'ya destek veriyorsa, biz onu PKK'nın yan organı olarak görürüz. Meşru organların terör örgütleri ile ilişki kurmalarını asla kabul etmeyiz. Ey Amerika diye bağıran Cumhurbaşkanı, Amerika dönüp sorsa sen PYD'nin liderini Ankara'ya davet ettin. Sen onun terör örgütünün bir üyesi olduğunu bilmiyor muydun? Tutuklatmak gerekmiyor muydu? 

'SENİN YERLİLİĞİN DE MİLLİĞİN DE BATSIN'

Her ağzımı açtığımda dünya kadar laf eder ben ona diyorum ki, sen FETÖ'ye, PKK'ya, El Nusra'ya, IŞİD'e yardım ve yataklık yaptın, mahkemeye veremiyor. Sen terör örgütlerine yardım ve yataklık yaptın diyorum, mahkemeye veremiyor. Mahmut Tanal karşımda oturuyor. Salı günü dilekçeni ver. Mahkeme kararlarını da vereceğim. O karardan sonra Salih Müslim'i buraya kim davet ettiyse işbirliği içindedirler. Onlar bizi kendileri gibi sanıyorlar. Onlar kendi ülkelerinin çıkarlarını değil, kendi çıkarlarını savunurlar. 15 milyon dolarlık malı sattığın şirket hangi şirket? Tık yok. Senin yerliliğin de batsın, milliliğin de batsın.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.02.2018 15:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cumhuriyet Halk Partisi 2018-02-06 14:22:28

Ey Erdoğan sen elnusra ya neden Terör örgütü diyemiyorsun diye soruyor Değerli Kılıçtaroğlu:

Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-02-13 22:06:22 @Cumhuriyet Halk Partisi

Amerika İsrail Masonlar Gerçeği! Zeitgeist - The Movie: Federal Reserve !! Real America! p1
https://www.youtube.com/watch?v=Y9aw4uKYWa0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kemal Atatürk 2018-02-13 06:05:05 @Cumhuriyet Halk Partisi

Türklük, benim en derin güven kaynagim, en engin övünç dayanagimdir"

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyy akp 2018-02-13 02:30:02 @Cumhuriyet Halk Partisi

ta 15 temmuz 2016 dan beri ohal ohal oldu bu hal sene 2018 hala ohal dunyanin neresinde gorulmus khk ile yasalar cikartildigini meclis milli irade by pass kis lastiginin varlik fonunun terrorle ne ilgisi var ?? akp derhal ohal i sonlandirmali mit ordu polis zaten akp nin emrinde terror icin gerekliyse mecliste cogunluk zaten akp nin genis kapsamli terror yasasi cikartilir olur biter

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EYY AKP 2018-02-13 01:57:29 @Cumhuriyet Halk Partisi

incirlik ve malatya kurecikdeki kalkani neden kapatmiyorsunuz??? afrinde askerlerimizin hayati tehlikede amerika incirlikten yardim etmeye devam edebilir veya ediyor malatya kurecik kalkani incirlik derhal kapatilsin oyle bos bos eyy amerikayla olmuyor icraat lazim icraat

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SÜMERLER TÜRKDÜR 2018-02-12 01:51:29 @Cumhuriyet Halk Partisi

SÜMERLER TÜRKDÜR TÜRKLER 10.000 YIL ÖNCE DE ANADOLU'DAYDILAR
https://www.youtube.com/watch?v=wxA4-cLZ838

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-02-11 23:17:23 @Cumhuriyet Halk Partisi

https://www.youtube.com/watch?v=IAX9BYlZcvU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Doğu Perinçek 2018-02-11 18:00:07 @Cumhuriyet Halk Partisi

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/siyaset/924098/Dogu_Perincek__PKK_yoneticilerini_cok_yakindan_tanirim__silah_birakmayi_tartisiyorlar.html

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Kabile düzenine dönüş 2018-02-11 17:57:42 @Cumhuriyet Halk Partisi

https://odatv.com/kabile-duzenine-donus-11021844.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kabile düzenine dönüş 2018-02-11 17:57:10 @Cumhuriyet Halk Partisi

https://odatv.com/kabile-duzenine-donus-11021844.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
https://www.youtube.com/watch?v=flGMpa534Rk 2018-02-11 17:20:11 @Cumhuriyet Halk Partisi

.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
https://www.youtube.com/watch?v=flGMpa534Rk 2018-02-11 17:19:53 @Cumhuriyet Halk Partisi

.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
https://www.youtube.com/watch?v=flGMpa534Rk 2018-02-11 17:19:34 @Cumhuriyet Halk Partisi

.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Doğu Perinçek 2018-02-11 17:05:36 @Cumhuriyet Halk Partisi

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/siyaset/924098/Dogu_Perincek__PKK_yoneticilerini_cok_yakindan_tanirim__silah_birakmayi_tartisiyorlar.html

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Doğu Perinçek 2018-02-11 16:53:31 @Cumhuriyet Halk Partisi

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/siyaset/924098/Dogu_Perincek__PKK_yoneticilerini_cok_yakindan_tanirim__silah_birakmayi_tartisiyorlar.html

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
AKP BELGELERİ YALANLAMAK İSTERKEN DOĞRULADI 2018-02-10 16:52:45 @Cumhuriyet Halk Partisi

http://www.yurtgazetesi.com.tr/politika/man-adasi-davasinda-karar-h75291.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tum bakan ve ailesi ve yakin akrabalarinin 2018-02-10 16:51:43 @Cumhuriyet Halk Partisi

MAL VARLIKLARI ARAŞTIRILSIN erdogan ailesi ve yakin akrabalarida mal beyaninda bulunsun mal beyaninda asiri artis soz konusuysa incelensin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Namık Kemal Zeybek - AKP'yi Amerikalılar Kurdu. 2018-02-10 16:37:07 @Cumhuriyet Halk Partisi

https://www.youtube.com/watch?v=XP1UA8MC4Dg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
suriyeden israil ve amerika cikmali 2018-02-10 16:36:15 @Cumhuriyet Halk Partisi

israil ve amerikanin suriyede ne isi var bi amerika suriyeyi bombaliyor bi israil amerikayi bombaliyor birde israil suriyeye ait golan tepelerini isgal etmis ayip be sizin yuzunuzden o kadar insan oluyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ah AKP ahh 2018-02-10 15:37:01 @Cumhuriyet Halk Partisi

zamaninda suriye devleti komsumuzdu pesmerge ulkemizden suriyeye gecti gider ayak lahmacun yedi sonra komsumuz pyd oldu gercektende cok uzucu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-02-10 15:29:41 @Cumhuriyet Halk Partisi

AKP li Vekil Bop Projesini Guzel Tarif Etmis Istiyen Linkten Izliyebilir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP BELGELERİ YALANLAMAK İSTERKEN DOĞRULADI 2018-02-10 15:26:44 @Cumhuriyet Halk Partisi

http://www.yurtgazetesi.com.tr/politika/man-adasi-davasinda-karar-h75291.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hadi be kardesim birak bu ayaklari CHP iktidar 2018-02-10 15:25:02 @Cumhuriyet Halk Partisi

parti degilki isiniz gucunuz CHPye iftira atmak iktidar parti AK parti mit ordu polis para her yetki AK Partide CHP napabilirki sadece konusabilir gerisi algi operasyonu

chp ve avrupa pyd dostu 2 saat sonra @Cumhuriyet Halk Partisi
Tünellerin çimentosunu gönderen ülke ortaya çıktı ABD, PKK/PYDli teröristlere silah verirken, Afrinde kilometrelerce uzunluğundaki terör tünelleri ve geniş duvarlar, Fransız çimento devi Lafargeın verdiği çimentolar ile inşa ediliyor. . Gizle
Beğen (0) Beğenmedim! (1)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BÜYÜK_TOKAT yakışır yalancının, iftiracı yanağına. 2018-02-10 15:23:30 @Cumhuriyet Halk Partisi

Kılıçdaroğlu'na Man Adası şoku! Karar açıklandı CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu'nun, "Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın yakınlarının Man Adası'ndaki bir şirkete para gönderdikleri" iddiası üzerine başlatılan soruşturmada, takipsizlik kararı verildi

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
pyd yi ankarada kim agirladi ?? 2018-02-10 15:22:12 @Cumhuriyet Halk Partisi

pesmerge bi ara ulkemizden suriyeye gecmisti demi ?? gider ayak lahmacunda yemisti ee sonra noldu pyd sinir komsumuz oldu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp ve avrupa pyd dostu 2018-02-10 15:18:45 @Cumhuriyet Halk Partisi

Tünellerin çimentosunu gönderen ülke ortaya çıktı
ABD, PKK/PYD’li teröristlere silah verirken, Afrin’de kilometrelerce uzunluğundaki terör tünelleri ve geniş duvarlar, Fransız çimento devi Lafarge’ın verdiği çimentolar ile inşa ediliyor.
.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
AKP BELGELERİ YALANLAMAK İSTERKEN DOĞRULADI 2018-02-10 15:18:37 @Cumhuriyet Halk Partisi

http://www.yurtgazetesi.com.tr/politika/man-adasi-davasinda-karar-h75291.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BÜYÜK_TOKAT derken belgeler esas cikti 2018-02-10 15:16:49 @Cumhuriyet Halk Partisi

bu paralarin kaynagi arastirildimi ???

BÜYÜK_TOKAT_ yalancıya ve iftiracıya 2 saat sonra @Cumhuriyet Halk Partisi
Kılıçdaroğlu'na Man Adası şoku! Karar açıklandı CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu'nun, "Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın yakınlarının Man Adası'ndaki bir şirkete para gönderdikleri" iddiası üzerine başlatılan soruşturmada, takipsizlik kararı verildi . Gizle
Beğen (0) Beğenmedim! (1)

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kemal kilicdaroglu bey adam gibi adam 2018-02-10 15:15:13 @Cumhuriyet Halk Partisi

CHP Yerli ve Millidir kilicdaroglumuz abd ci olsaydi coktannn basbakan olurdu
kilicdaroglumuz bop esbaskani degil nasil abd ci olabilirki ?? hadi ordan sen cocukmu kandiriyon ??
ABD sloganı 2 saat sonra @Cumhuriyet Halk Partisi
Irak halkına huzur, barış, demokrasi getireceğiz. Saddamı devireceğiz. N e büyük halt ettiklerini gördük. şimdi CHP sloganı. EYYYY TÜRK KADINII, EYY TÜRK GENÇLİĞİ, EYY TÜRK HALKI derler ama içi boşşş. içi fısss, bunlar ne türk kadınını sevmez, ne türk gençliğini sevmez, nede türk halkını sevmezler. kardeşlerim bu chp ağzı ABD ağzıdır . hala uyanmayacakmıyız. Gizle
Beğen (0) Beğenmedim! (1)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
soracağım utandımı diye 2018-02-10 15:14:35 @Cumhuriyet Halk Partisi

sormuyorum . çünkü utanmaz. utanamaz aslında. patronları ona zalim ol aşısın yapmıştır.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
BÜYÜK_TOKAT_ yalancıya ve iftiracıya 2018-02-10 15:13:33 @Cumhuriyet Halk Partisi

Kılıçdaroğlu'na Man Adası şoku! Karar açıklandı
CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu'nun, "Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın yakınlarının Man Adası'ndaki bir şirkete para gönderdikleri" iddiası üzerine başlatılan soruşturmada, takipsizlik kararı verildi
.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
baksana 1 sen CHPyi baklavami sandin habire 2018-02-10 15:10:54 @Cumhuriyet Halk Partisi

saldiriyon ?? cok ayip gerzek diye bana hitap edemezsin terbiyeli ol ..bu ne agresiflik ?
Biz, başına taç yaptığı Cumhuriyete gönül --zevzek 2 saat sonra @Cumhuriyet Halk Partisi
GERZEKKK sen . Atatürk ün partisini yaşatabildinmiki? chp de Atatirkçü kalmadı üstelik Atatürk düşmanları doldu. çok zevzeksin çok.

Beğen (0) Beğenmedim! (1)

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ABD sloganı 2018-02-10 15:05:24 @Cumhuriyet Halk Partisi

Irak halkına huzur, barış, demokrasi getireceğiz. Saddamı devireceğiz. N e büyük halt ettiklerini gördük. şimdi CHP sloganı. EYYYY TÜRK KADINII, EYY TÜRK GENÇLİĞİ, EYY TÜRK HALKI derler ama içi boşşş. içi fısss, bunlar ne türk kadınını sevmez, ne türk gençliğini sevmez, nede türk halkını sevmezler. kardeşlerim bu chp ağzı ABD ağzıdır . hala uyanmayacakmıyız.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Biz, başına taç yaptığı Cumhuriyete gönül --zevzek 2018-02-10 14:59:33 @Cumhuriyet Halk Partisi

GERZEKKK sen . Atatürk ün partisini yaşatabildinmiki? chp de Atatirkçü kalmadı üstelik Atatürk düşmanları doldu. çok zevzeksin çok.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-02-10 02:49:04 @Cumhuriyet Halk Partisi

ROCKEFELLER " TEK DÜNYA DEVLETİ KURULMAK ÜZERE "
https://www.youtube.com/watch?v=5OHxOIdr84k

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Biz, başına taç yaptığı Cumhuriyete gönül vermiş, 2018-02-10 02:38:25 @Cumhuriyet Halk Partisi

onu ilelebet yaşatmaya anda içmiş Atatürk'ün askerleriyiz.. Bir ölür bin doğarız..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-02-10 02:36:56 @Cumhuriyet Halk Partisi

AKP li Vekil Bop Projesini Guzel Tarif Etmis Istiyen Linkten Izliyebilir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bizler sagilcak koyunmuyuz 2018-02-10 02:31:16 @Cumhuriyet Halk Partisi

cumhurbaskanina ortulu odenek basbakana ortulu odenek denetleyen yok bu paralar nerelere harcaniyor hesap verin luks arabalar luks ucaklar kislik saray yetmedi yazlik saray ali babanin ciftligi gibi khk ile istedikleri yasalari cikartsinlar vatandas sagilcak inek demi ekmek makarna yesin saray in ziyafet sofrasini gorunce canimiz cekiyor vergi paralarimiz nerelere harcaniyor ?? gelir dagilimi arasinda ucurum var yeter ya kanimizi iligimizi emdiginiz sizlerin cani can bizlerin patlicanmi ??? zarrab in rusvet verdigi bakanlar yargilanmiyor pes valla dunyanin neresinde bunun ornegi var
OKLUK'TA BİR SARAY YÜKSELİYOR Cumhurbaşkanlığı Yazlık Yerleşkesinin Ayrıntıları İlk Kez Orta Çıktı
https://www.youtube.com/watch?v=CMXs7jSyKvQ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Y-CHP! https://www.youtube.com/watch?v=wW2IreRYf9k 2018-02-10 02:19:17 @Cumhuriyet Halk Partisi

.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Y-CHP! https://www.youtube.com/watch?v=wW2IreRYf9k 2018-02-10 02:18:52 @Cumhuriyet Halk Partisi

.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
oylarimiz CHPye 2018-02-10 01:59:17 @Cumhuriyet Halk Partisi

sehitligimizi goze alarak vatanimizi namusumuz gibi evladimiz gibi koruycaz yurdumuz asla bolunmeyecek ulkemiz masonlarin yeni dunya duzeninede oyuncak olmuycak ayrica islambirligi bop projesinin bir parcasi masonlarin arzusu ulus devletleri irklari ortadan kaldirmak buna asla izin vermiycez vatanimizi sonuna kadar savunucaz sorgulayan insan yanilmaz dinle insanlari kandiramazsiniz herkes bir gun uyanir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partili dede sen CHPyi 2018-02-10 01:02:16 @Cumhuriyet Halk Partisi

Lolipop Şekeri mi Zannettin habire CHPye saldiriyon hihihihi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Y-CHP! https://www.youtube.com/watch?v=wW2IreRYf9k 2018-02-09 18:53:18 @Cumhuriyet Halk Partisi

.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Y-CHP! https://www.youtube.com/watch?v=wW2IreRYf9k 2018-02-09 18:52:58 @Cumhuriyet Halk Partisi

.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
KEMÂL! https://www.youtube.com/watch?v=T6JN2GEZKEg 2018-02-09 17:40:13 @Cumhuriyet Halk Partisi

.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
KEMÂL! https://www.youtube.com/watch?v=T6JN2GEZKEg 2018-02-09 17:39:57 @Cumhuriyet Halk Partisi

.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Fatih Erbakan; "Dünyayı 300'ler Meclisi Yönetiyor" 2018-02-09 03:07:27 @Cumhuriyet Halk Partisi

https://www.youtube.com/watch?v=petC9-YCWWU

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
doğru söylemiş dadai 2018-02-08 15:47:36 @Cumhuriyet Halk Partisi

dadas:Arpa yı fazla kaçırınca saldırganlığı artıyor. Muharrem inceyi bir ambar arpa sandı , muharremi yedi şimdi saldırıya geçti.
yazıklar olsun-------------------.EDEP YA huuuuu. edepsize edep bildirmekde edeplilerin hakkıdır.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Biz, başına taç yaptığı Cumhuriyete gönül vermiş, 2018-02-08 03:22:50 @Cumhuriyet Halk Partisi

onu ilelebet yaşatmaya anda içmiş Atatürk'ün askerleriyiz.. Bir ölür bin doğarız..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Biz, başına taç yaptığı Cumhuriyete gönül vermiş, 2018-02-08 03:19:20 @Cumhuriyet Halk Partisi

onu ilelebet yaşatmaya anda içmiş Atatürk'ün askerleriyiz.. Bir ölür bin doğarız..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mersinli Vatandaştan AKP'ye Ders Nitelğinde TEPKİ 2018-02-08 02:08:37 @Cumhuriyet Halk Partisi

https://www.youtube.com/watch?v=MIQgT8j33Zg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-02-07 00:36:46 @Cumhuriyet Halk Partisi

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP PROJESİ VE ONUN TAŞERONÜ AKP 2018-02-07 00:35:13 @Cumhuriyet Halk Partisi

https://www.youtube.com/watch?v=kskgdTKiDF0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP KAZANACAK 2018-02-06 22:26:28 @Cumhuriyet Halk Partisi

İnsan kendini bir şeye inandırırsa yapacak olduğu bu işte mutlak başarılı olur. Her şey önce kafada başlar, sahada biter.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
şanş YAY burcuna geçti artik CHP zamani 2018-02-06 22:22:57 @Cumhuriyet Halk Partisi

artik kiliçdaroğlu zamani hepimiz doyasiya et yiyecez ekmek makarnaya son gel anam gel CHP ye gel milli yerli partine destek ol sahip cik

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-02-06 22:19:13 @Cumhuriyet Halk Partisi

Hak edilmiş başarılar için söylenecek tek bir söz vardır. Tebrik ederiz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp nin temeli saglam atildigi icin 2018-02-06 22:18:21 @Cumhuriyet Halk Partisi

hic bir guc chp nin ne temelini nede belini kirabilir CHP gumbur gumbur geliyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cok ayip universite diplomali 2018-02-06 22:15:13 @Cumhuriyet Halk Partisi

kilicdaroglumuzu kucumsiyemezsin biz chp liler kilicdaroglumuzdan cok memnunuz sizede pok yimisi duser gidin vatan partinizle ugrasin habire chp yi karalayip bosa kurek cekiyonuz hacilar chp yi ammada kiskaniyorsunuz hak hukuk adalet icin yerli ve milli CHP zamani

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ey kahraman Türk kadını artik CHP zamani 2018-02-06 22:06:26 @Cumhuriyet Halk Partisi

Ey kahraman Türk kadını, sen yerde sürünmeye değil, omuzlar üzerinde göklere yükselmeye layıksın.Kemal Ataturk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Baronlar Karanlik 2018-02-06 22:04:12 @Cumhuriyet Halk Partisi

gucler kaybetti Türk Milleti Kazandi kiliçdaroğlumuz kazandi hak hukuk adalet için artik CHP zamani

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
şanli CHP geliyor 2018-02-06 22:01:35 @Cumhuriyet Halk Partisi

hak hukuk adalet için artik CHP zamani

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sayenizde tayyip 2019 da baskan. unutmayin bunu. 2018-02-06 20:26:35 @Cumhuriyet Halk Partisi

Kemal beyin fanatik taraftarlari, memleket batmis Atatürkün kurdugu Cumhuriyet elden gitmis yobazlar devletin bütün kurumlarini istila etmis umrunuzda degil mühim olan kemal beyin parti baskani olmasi. Yazik yazik bu kadar cahillik anca size nasip olur. bana kizacaksiniz ama umrumda degil. Kendinize bir sorun kemal bey muhalefet olarak tayyipin yapmak istedigi neyi engelledi? CHP de degisim zorunluluk haline gelmisti ama tren kacdi. 2019 da Tayyip baskan size hayirli ugurlu olsun

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
Zübük 2018-02-06 20:12:18 @Cumhuriyet Halk Partisi

"fetö ye isid e pkk ya yardim ve yataklik yaptin" diyen kilicdaroglu sen de seyrettin! benim11 milyon secmenim olsa o sarayi onun basina yikardim!

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
sezer_ saat geldi 2018-02-06 17:59:26 @Cumhuriyet Halk Partisi

Kemal içmeye başlar şimdi. ah benim ülkem ah kimleri ana muhalefet partisi seçmişsiniz iyi bakın!!!

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
kılıçdaroğlunun karşısına kimse çıkamaz 2018-02-06 16:38:35 @Cumhuriyet Halk Partisi

Ancak ormanlar kralı ASLAN bu kemalle belki baş eder. haydın dostlar bu kemalı ormana bırakalım. bakalım ne olacak :-)))))))))))))))))))
komik yaaa. hakkaten çok komik :-)))))))))))))))))))))

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
Bilgin 2018-02-06 16:35:17 @Cumhuriyet Halk Partisi

Bu ağzı bozuk adam Türkiyeye yakışmıyor. halkada kötü örnek oluyor.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
bilgin 2018-02-06 16:34:45 @Cumhuriyet Halk Partisi

Tüm Türkiye herkese soruyorum bir dikdatör olsa kalkıpda br kişi o dikdatöre ağzına gelen laflrı sayabilirmi? meydan okuyabilirmi?tehdit edebilirmi? hakaret edebilirmi?
HAYIRRR değilmi.
peki bu yalancı, iftiracı ağzı bozuk kemalı bu durumda ne yapalım?
onu ALLAH a havale edelim. seçim zamanıda onu sandığa bir gömelimki birdaha hiç meydana çıkamasın. tammaaaammmm.

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
Ossman 2018-02-06 15:10:01 @Cumhuriyet Halk Partisi

Sali günleri grup toplantisinda ortaya cikan Kılıçdaroğlu, yine oradakilerin bildigi seyleri tekrarlamasindan biktik. ikide bir tayyipe meydan okumasi da ayri bir dert herif bunu kaale almiyor , cevap bile vermiyor bizimki durmadan meydan okuyor. Meydan sokaklarda cikin görelim ! Yenilen yigit gürese doymazmis cok dogru bir atasözü

Beğenmedim! (14)
Avatar
şimdi CHP ile 2018-02-06 13:52:35

Sevgi içinde, dostluk içinde
Haydi şimdi CHP ile,

Misafir Avatar
KEMÂL! https://www.youtube.com/watch?v=T6JN2GEZKEg 2018-02-09 17:40:54 @şimdi CHP ile

.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
KEMÂL! https://www.youtube.com/watch?v=T6JN2GEZKEg 2018-02-09 17:40:34 @şimdi CHP ile

.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Chp sayesinde tayyip baskan olacak 2018-02-06 20:24:51 @şimdi CHP ile

Kemal beyin fanatik taraftarlari, memleket batmis Atatürkün kurdugu Cumhuriyet elden gitmis yobazlar devletin bütün kurumlarini istila etmis umrunuzda degil mühim olan kemal beyin parti baskani olmasi. Yazik yazik bu kadar cahillik anca size nasip olur. bana kizacaksiniz ama umrumda degil. Kendinize bir sorun kemal bey muhalefet olarak tayyipin yapmak istedigi neyi engelledi? CHP de degisim zorunluluk haline gelmisti ama tren kacdi. 2019 da Tayyip baskan size hayirli ugurlu olsun

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
yorgun_ 2018-02-06 15:42:13 @şimdi CHP ile

sahi bu kemal ne içiyor? çok saldırgan oluyor.
yoksaaa pyd li teröristlerin mevzilerindende çıkmıştı uyarıcı haplar. onlardan budamı alıyor?

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
haydı kemala gaz verelim biraz. 2018-02-06 15:41:10 @şimdi CHP ile

haydı bağır, kemal haaa dur az bir iki tekde rakıyı almayı unutma haa, geçende rakıyı az almışsın bocaladın biraz. tam kafayı bul saldır. önünde kimse duramaz.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
gaza gelen ke MAL---bitik kemal 2018-02-06 15:39:30 @şimdi CHP ile

yandaşı gazeteler gaz veriyor keMAL hepen zıppppliyor. başlığa bak, kılıçdaroğlu ERDOĞAN A MEYDAN OLKUDU. çapını bilmez, galıbını bilmez, haddini bilmez saldırır. eee salrırmak için chp nin başına kasetle getirlildi zaten. erkekse saldırmasın ağa abileri kulağını koparır.

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
dadas 2018-02-06 15:36:56 @şimdi CHP ile

Arpa yı fazla kaçırınca saldırganlığı artıyor. Muharrem inceyi bir ambar arpa sandı , muharremi yedi şimdi saldırıya geçti.
yazıklar olsun.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
Helal sana 2018-02-06 15:23:47 @şimdi CHP ile

Kemal. Cesareti olan ciksin karsisina.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
kilicdaroglu dogrulari konusmus 2018-02-06 15:16:02 @şimdi CHP ile

tebrikler

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Zübük 2018-02-06 15:03:33 @şimdi CHP ile

Kılıçdaroğlu diyenler sizin derdiniz iktidar degil muhalefeti oynamak. 8 secimde kaybeden Kılıçdaroğlu tam bu isin adami. akp li devleti soyan hirsizlar muhalefet sayesinde büyük yol katetti. Siz hala kilicdaroglu diyin. Muharrem ince bey secilseydi chp de hareketlilik olurdu. Böyle giderse 2019 da akp baskani tayyipin baskan olmasi yüzde yüz.Yasasin halkin Devrimi baska cikis yok, cözüm de yok.

Beğenmedim! (13)
Avatar
1461 Trabzon 2018-02-06 14:24:53

Önce Türkiye ve Çağdaş bir gelecek diyorsan Senin partin Şanlı CHP dir.

Avatar
hep makarna hep makarnadan biktik 2018-02-06 14:42:22

artik yerli ve milli CHP zamani

Misafir Avatar
begenmedim diyen 2018-02-06 15:17:17 @hep makarna hep makarnadan biktik

yalanmi be millet borc bataginda hep makarna ekmek yiye yiye beynimiz durdu

Beğenmedim! (3)
Avatar
Şimdi CHP zamanı 2018-02-06 14:23:14

Vatanını seven herkes CHP de buluşmalı

Misafir Avatar
birisi kemal kemal diye 2018-02-10 15:06:29 @Şimdi CHP zamanı

sayiklamis hahaha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KEMÂL! https://www.youtube.com/watch?v=T6JN2GEZKEg 2018-02-09 17:47:36 @Şimdi CHP zamanı

.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
aynen cevap 2018-02-06 15:11:48 @Şimdi CHP zamanı

ac olan halki dahi sokaga cikaramiyan, cikarmayan bir liderden ne bekliyorsunuz. ?

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
aynen 2018-02-06 14:41:35 @Şimdi CHP zamanı

artik chp zamani millet aç aç

Beğenmedim! (3)
Avatar
Tekin Baran 2018-02-06 14:39:59

CHP TAYYIP GOTUNU YIRTSA IKTIDAR OLACAK
CUNKU CHP HALKTIR.

Misafir Avatar
BAS GAZA KEMAL BAS GAZA 2018-02-06 15:49:39 @Tekin Baran

chp halksa eğer bende milletim :) arkadaslar siz ne içiyorsunuz ne kadar gereksiz zihniyetsiniz: Atatürk hayatta olsa sizi alacak falakaya yatıracak sizi zihniyeti bozuklar sizi:

Beğenmedim! (11)
Avatar
TÜRKİYE'NİN 450 TON ALTINI İNGİLTERE'DE 2018-02-06 14:44:41

https://www.youtube.com/watch?v=27oVb6TrDm4

Avatar