CHP lideri, Erdoğan'ın onayladığı bütçeyi sert sözlerle eleştirdi

AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, 2018 Yılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanunu ile 2016 Yılı Merkezi Yönetim Kesin Hesap Kanunu'nu onayladı. CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu yeni bütçeyi sert sözlerle eleştirdi

CHP lideri, Erdoğan'ın onayladığı bütçeyi sert sözlerle eleştirdi

AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, 2018 Yılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanunu ile 2016 Yılı Merkezi Yönetim Kesin Hesap Kanunu'nu onayladı. CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu yeni bütçeyi sert sözlerle eleştirdi

29 Aralık 2017 Cuma 13:40
CHP lideri, Erdoğan'ın onayladığı bütçeyi sert sözlerle eleştirdi

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, 2018 Yılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanunu ile 2016 Yılı Merkezi Yönetim Kesin Hesap Kanunu'nu onaylamasını twitter hesabından ser sözlerle eleştirdi.

YANDAŞ İHYA EDİLECEK!

Yeni bütçenin, işsizliğe, yoksulluğa çare bulmayacağını, üretimi, ekonomiyi canladırmayacağını belirten Kılıçdaroğlu, vergilerin vatandaşın sırtına yükleneceğini, yandaşın ihye edileceğini söyledi.

SARAYDAKİLER SEFA SÜRECEK

CHP lideri ile saraydakiler sefa sürecek, vatandaş yine cefa çekecek dedi. CHP liderinin sosyal medyadan paylaştığı mesajı şu şekilde:

Kabul edilen 2018 Bütçe Kanunu, işsizliğe, yoksulluğa çare bulacak, üretimi, ekonomiyi canlandıracak bir bütçe değil, yandaşı ihya edecek, vergileri vatandaşın sırtına yüklecek bir bütçe. Yandaşlar, saraydakiler sefa sürerken vatandaş yine cefa çekecek!

Vatandaşın temel ihtiyaçlarından zengin-fakir demeden vergi alıyorsunuz. Görüyorum ki bir tek vergide eşitliğe inanıyor, ayrım yapmıyorsunuz. Konu bütçedeki gelirin dağılımına gelince iş değişiyor. Bir grup azınlık kaymağını yerken, millet sizin yüzünüzden giderek fakirleşiyor.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
akp donemi 2017-12-29 13:57:14

cok fakirledik alim gucumuz azaldi et yiyemiyoruz daha nereye kadar
gelir dagilimi hic adil degil

Misafir Avatar
ege 2017-12-29 19:33:05 @akp donemi

Kılıçdaroğluuuu BÜTÇE hiç anlarmı sizce? anlamaz. ama boş boş konuşur. ya isyanlarda yada komik.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
koç 2017-12-29 17:29:39 @akp donemi

en alt gelir gurubu bile üçağa bine biliyorsa 16 yıl önce iş adamları, üst düzey müdürler binebiliyordu uçağa. gelir dağılımı nasıl herkes bir pay çıkartsın. yollarda lüks arabalar iş adamlarında varken bu gün orta halli bir memurda yüz bin liralık arabaya bine biliyor. akp refah getirdi . nankörlük edenin burnundan gelir.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
bolu 2017-12-29 16:29:49 @akp donemi

Adalet değince ülkemde huzur buluyorum. adaletsizlik deyince aklıma chp geliyor. işi bilene değil torpilliye verirler, bir kişinin çalışacağı yere iki kişi yerleştirirler, çalışmadan daireye uğramadan maaş verdikleri olur. torpil rüşvet demek chp demek. aman chp den uzak durun.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
özgüven 2017-12-29 16:27:50 @akp donemi

Birinin bu kemal e dur demesi lazım. kendi aklı , iradesi ve merhameti isyanda hakarette sınır tanımıyor. biz halk olarak ders vereceğiz. chp yi baraj altında bırakacağız. Türkiye huzura kavuşcaak

Beğenmedim! (8)
Avatar
yetti gari 2017-12-29 13:57:45

esit gelir dagilimi icin oylarimiz chp ye

Avatar
oylar CHPye 2017-12-29 13:59:58

ÜNIVERSITE DIPLOMALI Kilicdaroglu Hocamın sonuna kadar yanındayız, şehitliği göze alarak onu destekliyoruz oylarimiz CHPye CHP ATAMIZDAN BIZLERE MIRAS CHP HEPIMIZIN PARTISI
CHP asgeri ücret 2000 tl diyor

Misafir Avatar
bence doğru 2017-12-29 17:25:29 @oylar CHPye

CHP demek YOKLUK demek, CHP demek KITLIK demek. CHP demek ZÜLÜM emek.. CHP demek ülkenin ELDEN GİTMESİ demek.

Beğenmedim! (7)
Avatar
tövbe akp 2017-12-29 14:04:26

üc bes kisi zengin oluyor diye ekonomimiz duzelmiyor
ekonomi halkin alim gucune bagli duzeliyor
vatandas batti alim gücümüz yok
asgeri ucretli et yiyemiyor evde pinekliyor ekmek makarnaya talim
ülkemizde 30 milyon yardima muhtac aile var diye haber okudum

Misafir Avatar
koç 2017-12-29 17:27:44 @tövbe akp

Gelir dağılımı 16 sene öncesine göre şimdi daha adil . ak parti öncesi duyorduk yıllarca Türkiyenin kaymağını yüzde beş yiyor diye. Üleknin gelirinin yarısını yüzde be, diğer yarısını yüzde on geri kalanınıda halk yanı adaletsiz bir dağılım vardı. şimdi tabiki tam eşit değil ama eskisi kadar adaletsiz uçurum yok. bu gün herkes uçağa bine biliyor.

Beğenmedim! (5)
Avatar
NO akp 2017-12-29 14:20:03

yoksulluk siniri 5000 tl yi asti
asgeri ücretli emekli memur perisan
akp sayesinde sosyal hayat yok oldu
evde pinekleme devrini yasiyoruz
makarnaya ekmege devam

Misafir Avatar
NO akp x---cevap 2017-12-29 19:36:11 @NO akp

NO akp x**** senden ne haber? karnın büyük, şiko, yemekten çatlayacaksın dedğilmi? ama gözün aç. kahrolasıca fitnecilikten başka bir mok a taramıyorsunuz. defolun aç gözlü hırsızlar. çalamıyor çırpamıyorsunuz diye dürüst namuslu insanlara laf atıyorsunuz. sizi çakallar . defolun. ihanet şebekelerinin saldırgan kurtları.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ekonomik duruma vatandaşlar tepkili 2017-12-29 13:58:30

https://www.youtube.com/watch?v=Iv_styWhldY

Avatar