CHP lideri Kılıçdaroğlu Antalya'da

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Hatay programının ardından Antalya’ya geldi

CHP lideri Kılıçdaroğlu Antalya'da

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Hatay programının ardından Antalya’ya geldi

15 Nisan 2018 Pazar 00:05

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, partisinin yarın Kemer’de gerçekleştirilecek İl Kadın Kolları Başkanları Eşgüdüm toplantısına katılmak üzere kente geldi.

Hatay’dan havalanan özel uçakla saat 22.00’da Antalya Havalimanı’na inen Kılıçdaroğlu, VIP salonunda CHP'li milletvekilleri Çetin Osman Budak, Devrik Kök, Antalya İl Başkanı Ahmet Kumbul, CHP’li ilçe belediye başkanları ve bir grup partili tarafından karşılandı. Kemal Kılıçdaroğlu, Kemer ilçesinde konaklayacağı otele geçti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.04.2018 01:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-04-15 00:17:43

Ayrışmadan beslenenler; halkın uyanmasından, her şeyden bilgisi olmasından korkusuyla yaşıyorsunuz. Sıtmayı gösterip ölümü hatırlatıyorsunuz. Artık sağcısı, solcusu, muhafazakarı tıpkı Gezi'de olduğu gibi HALK İttifakını kuracak bunun korkusunu yaşıyorsunuz, Yağlı ekmeğimizden olacaksınız telaşınız bundan. Mağdurum da mağdurum edebiyatı bitti şimdi vatandaş mağdur. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi Milli irade metanetle ve sabırla seçimi bekliyor İYİ günlere

Avatar
Vatandaş 2018-04-15 00:20:22

Yandan muhalefet ve iktidar güç zehirlenmesi yaşıyorlar Varsa yoksa CHP Güç zehirlenmesi yaşıyorlar Varsa yoksa Bay Kemal. Bay Kemal mi iktidar? Hep ayrışma hep biz biz. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Avatar
Hoş geldin Halkın adamı 2018-04-15 00:41:09

Sefalar getirdin Antalya sana kurban

Avatar
Vatandaş 2018-04-15 00:26:11

Aktroll aydin hala kemik yalama devam ediyorsun. Bir türlü CHP hdp bağlantısı kuramadın Sana kalın kafana girecek şekilde bilal'e anlatır gibi anlatmak lazım. Oslo'da Habur'da Dolmabahçe'de İmralı'da görüşen kimdi? Dolmabahçe'de abdesthane ibriği gibi dizilip bildiri yayınlayan kimdi? Akil insanlarla kolkola gezip otellerde toplantı yapan kimdi? Pyd Türkiye üzerinden geçiren ve kobaniye selam söyleyen kimdi? Pyd liderini Ankara'da resmi törenle karışalayan ve görüşen kim? Çapulcu liderini barzani'yi resmi törenle karşılayan ve paçavrasını göndere çeken kimdi? Çapulcu liderini barzani'yi kongrede Türkiye seninle gurur duyuyor diyenler kimdi? Çapulcu liderini barzani'yi Diyarbakır'da megri megri ağlamalarını ve törenlerde alkışlatan kimdi? Beraber Esat iken tatil yapan/ bakan kurulu toplantısı yapanlar kimdi? Daha neler. Arşiviniz kirli ve çetrefilli işlerle dolu. Onun için bir şeyler yazarken bunlar aklına gelsin. Çamur at izi kalsın algı operasyonlarını bırakın Milli irade unutmadı senin bu iftira dolu algı operasyonların iyide oluyor saflar sıklaşıyor ve muhalif partilerin (mhp hariç) oy oranı yükseliyor. Kendi kuyunuzu kazıyorsunuz. Milli irade metanetle ve sabırla seçimi bekliyor bir eli yağda diğer eli balda olan beyler vatandaş sandıkta hesaplaşacak El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Avatar
Vatandaş 2018-04-15 00:29:31

Saray soytarısı aydın lale devri sona eriyor çöküşünüz başladı sadece dezenformasyona ve algı operasyonları yaptınız ama tutmadı Güneş vatandaş için doğacak karanlıklar aydınlığa kavuşacak ve karanlıkta senin gibi iş tutanlar iyot gibi açığa çıkacak fetoşlar kaçtı, iftiracılar kaçtı, vatan hainleri kaçtı, kemik yalayıcılar kaçtı. Haberin ola. Milli irade hainlerini unutmaz.
Kanal faresi Aydin

Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-04-15 00:37:58

CHP KAZANACAK

Avatar
Gözün aydın Türkiye 2018-04-15 01:08:29

Türkiye aradığı çağdaş Liderini bulmuştur

Avatar
Vatandaşa cvb 2018-04-15 11:21:30

Hayırdır cehapenin Maymunu ne bu kadar salak salak konusma lar.... İşine bak ulen Sana mı kaldı cehape denen dernek... Yalayıp olmuşsunuz parti sempatizanı terör sevecileri.. Siz bu kafa ile oy alamazsınız

Misafir Avatar
Catlasanda patlasanda kudursanda 2018-04-15 12:09:28 @Vatandaşa cvb

chp kazanacak hihihihi

Beğenmedim! (0)