banner87

CHP lideri Kılıçdaroğlu'ndan Erdoğan'a sert tepki: Siyasi acizlik...

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Zeytin Dalı Operasyonu’nun Özgür Suriye Ordusu (ÖSO) ile birlikte yürütülmesine sert tepki gösterdi. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı Türk Silahlı Kuvvetleri’nin başarısını kendi hanesine yazmaya çalıştığı gerekçesiyle, siyasi acizlikle suçladı

CHP lideri Kılıçdaroğlu'ndan Erdoğan'a sert tepki: Siyasi acizlik...

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Zeytin Dalı Operasyonu’nun Özgür Suriye Ordusu (ÖSO) ile birlikte yürütülmesine sert tepki gösterdi. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı Türk Silahlı Kuvvetleri’nin başarısını kendi hanesine yazmaya çalıştığı gerekçesiyle, siyasi acizlikle suçladı

30 Ocak 2018 Salı 11:39
CHP lideri Kılıçdaroğlu'ndan Erdoğan'a sert tepki: Siyasi acizlik...

Aralarında YURT Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Veysi Şahin’in de bulunduğu gazete ve TV’lerin temsilcileriyle kahvaltıda buluşan CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu, “Ordunun başarısını kendi hanesine yazmak istiyor. Ama o ordu AKP’nin değil, Türkiye’nin ordusu. Her siyasal görüşten asker var orada. Ordunun başarısını kendi başarısı gibi göstermek siyasi acizliktir” dedi.

Ordunun başarısının ÖSO’ya mal edilmesini de sert sözlerle eleştiren Kılıçdaroğlu, “Bir ordumuz var. Peygamber ocağı. Kahraman bir ordu… Kahraman ordumuz ile ÖSO’nun bir arada anılması ağırıma gidiyor. Türk Ordusu ikinci planda, ÖSO birinci sırada. Başka bir gücü ordunun yanına monte etmeye ne gerek var? TSK yedek orduymuş gibi gösteriliyor. Bundan rahatsızız ve tabii ki eleştireceğiz” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.01.2018 11:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kilicdaroglu bey dogrulari 2018-01-30 11:15:55

soylemis tebrikler

Misafir Avatar
akp li vekil bop nedir anlatmis 2018-01-30 12:17:04 @kilicdaroglu bey dogrulari

https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
keMAL nikli 2018-01-30 12:15:36 @kilicdaroglu bey dogrulari

eskiden suriye devleti sinir komsumuzdu kim illa sam da namaz kilicam diye tutturdu
?? simdi afrin i zafer gibimi gostermek istiyorsunuz hadi ordan hata uzerine hata olan mehmetcige oluyor

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ösö kime karsi ?? 2018-01-30 12:11:09 @kilicdaroglu bey dogrulari

suriye devletine karsi
suriyenin toprak butunlugu ulkemizin toprak butunlugudur suriye devleti ile isbirligi yapmamiz gerekmiyormu ?? bu ösö nun maasini kim öduyor ?? bu ösö sonra nerde yasiycak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
artik dunya herseyi ögrendi 2018-01-30 12:08:04 @kilicdaroglu bey dogrulari

özgur suriye ordusu al nusra deas isid al quida hepsi cihatci cete arada bi isim degisiyor beyin ayni beyin kelle kesme zihniyeti kalp yeme zihniyeti

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
keMAL 2018-01-30 11:41:14 @kilicdaroglu bey dogrulari

Kılıçdaroğlu Afrin zaferini gölgelemek istiyor.

Beğenmedim! (4)
Avatar
hasan ali 2018-01-30 11:40:42

sayın kılıctaroglu yarın bu yerleri zaten suriyenin gercek sahiplerine bırakılıp geri dönecegiz olan milleti cocuguna ailesine vede vatanımıza oluyor bu soysuz takunye takımı yüzünden

Avatar
gaflet_ uykusundan uyanalım . 2018-01-30 11:39:44

Kızasım bağırasım geliyor bu kılıçdaroğluna ama edep yahu derlerya EDEBİMDEN susuyorum. bre cahil adam ABD PYD ile iş birliği yapıyor ona neden bir kelime etmiyorsun? pyd yoksa senin kankan mı hemşehrinmi, soydaşınmı, sırdaşınmı? pyd ve pkk ile senin yakınlık derecen ne orasını bilelimde sonra ÖSO ya laf konuşmanı dinleyelim.

Avatar
asp_irin 2018-01-30 11:42:02

Afrinde pkk ve pyd hezimete uğradı kılıçdaroğlu rahatsız oldu. bir aspirin verseler kendisine.

Avatar
aydın 2018-01-30 12:02:06

pkk a teror orgutu degil diyen hdp ile kanka olacan sonrada oso ile ne işin var diyecen ancak sana hain derler ,inanmazlar pkk yı koruyor derler bunu en cahil bilir

Misafir Avatar
habur oslo 2018-01-30 12:12:41 @aydın

dolmabahce unutulmadi ha birde pyd ulkemizden suriyeye girmisti lahmacunlari yiyerek

Beğenmedim! (1)
Avatar
perihan 2018-01-30 12:34:54

PYD CHP gibi bir partidir, CHP den farkı yoktur diyen bir CHP genel başkan yardımcısı vardı.Tabii ki Afrin harekatından rahatsız olacaklar.Çünkü HDP ile ortak seçime girecekler.Yakışır.Sonuç CHP için hezimet olacak.Ülkemizin %93 ü bu harekata destek veriyor.