banner87

CHP lideri Kılıçdaroğlu'ndan Madımak mesajı

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Madımak Katliamı'nın 25. yıl dönümünde yaşamını yitirenleri unutmadı.

CHP lideri Kılıçdaroğlu'ndan Madımak mesajı

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Madımak Katliamı'nın 25. yıl dönümünde yaşamını yitirenleri unutmadı.

02 Temmuz 2018 Pazartesi 11:05
CHP lideri Kılıçdaroğlu'ndan Madımak mesajı

Sivas’ta 2 Temmuz 1993 günü Madımak Oteli’nde yakılan 33 aydın ve sanatçı unutulmadı.

Kemal Kılıçdaroğlu Twitter'dan şu mesajı paylaştı:

"Sivas Katliamı, toplumsal ayrıştırma ve kutuplaşmanın nasıl sonuçlar yarattığının acı bir örneğidir. Aynı acıların bu topraklarda bir daha yaşanmaması dileğiyle, yitip giden canlarımızı saygıyla anıyorum."

 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.07.2018 11:10
Anahtar Kelimeler:
MadımakKılıçdaroğluCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İT SÜRÜLERİİİ 2018-07-02 11:12:43

Milli irade karşıtlarının İzmir Marşı diye yutturmaya çalıştığı İzmir Marşının, 1. Dünya Savaşında Doğu cephesinde, Ruslara karşı savaşan Osmanlı askerleri için yazılan Kafkasya Marşı olduğu ortaya çıktı. Seküler laik kesimin, İzmirin dağlarında çiçekler açar. Altın güneş orda sırmalar saçar. Bozulmuş düşmanlar yel gibi kaçar. Yaşa Mustafa Kemal Paşa yaşa. Adın yazılacak mücevher taşa” diye seslendirdikleri marşın orijinalinin, Kafkasya dağlarında çiçekler açar/Altın güneş orda, sırmalar saçar/Bozulmuş düşmanlar hep yel gibi kaçar/Kader böyle imiş ey garip ana/Kanım helâl olsun güzel vatana” olduğu bildirildi.

Misafir Avatar
Pişkin ve suçlu 2018-07-02 15:49:43 @İT SÜRÜLERİİİ

Giden canları saygı ile anırıyormuş. birde o giden canların sözde katili ile millet ittifakı yaptınız. bu chp derin güç, bu kılıçdaroğlu derin güç. bunların dediklerine inanılmaz. kendileri yazar kendileri oynar toplumun düzenin bozarlar. SEÇİMDE CHP BARAJ ALTINDA KALMADIYSA MEDYANIN HALKI ÇOK YAILTMASINA BAĞLIDIR.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
A AAA! madımak 2018-07-02 12:35:51 @İT SÜRÜLERİİİ

sahi madımak vardı değilmi?
yine hortlattı hortlklar. Madımak ın baş mimarı TEMEL KARAMOLLAOĞLU AJAN sahi bu adamla daha bir hafta öncesine kadar KILIÇDAROĞLU ORTAK DEĞİLMİYDİ?
bu ne yaman oyun dostlar. kılıçdaroğlu, Temel ve madımak olayı. kim ajan kim hain, kim masum?
takdir sizin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-07-02 12:22:07

KENDİNİZE GELİN GİDİŞAT KÖTÜ,DİNCİ VE ÜLKÜCÜLER SALDIRACAK,4 SEHİT CENAZESİ BİR İLE GELSİN SALTIRI BAŞLAR,GÖZ GÖRE GÖRE HDP E PKK YI DESDEKLİYOR TV LERDE, O DA SEHİT EDİYOR,ZAMAN GELİR BU PATLAR KENDİNİZE GELİN O SEYH SAİT Cİ ATATURK DUŞMANLARININ PEŞİNDE ,TERÖR SEVİCİLERİN PEŞİNDE NASIL HDP GİDER,ULAN ATATURKUN PARTİSİ

Misafir Avatar
aydın 2018-07-02 12:23:26 @aydın

CHP Yİ MAF ETTİNİZ,ULAN TERÖRE AÇIK AÇIK DESDEK VERİYOR HDP E

Beğenmedim! (0)
Avatar
HAKAN 2018-07-02 14:01:56

ULAN LAVUK AYDIN.BOŞUNA CEHEPE TARAFINA TOPUNU ATMA.LAĞIMCILIK YAPMIYORUZ.SEN GIT IBNELIK YAPMANI SÖYLEYEN
ÜST AKILLA TAKIL.ONLAR LAĞIMCILIK YAPIYORLAR.IŞINI GÖRÜRLER.

Avatar
Alp 2018-07-02 14:13:09

Madımak mimarlarından olan TEMEL KARAMOLLAOĞLU'nu listesine koyduktan sonra birde Utanmadan, anma mesajı yazıyorsun. Partideki tüm cumhuriyetçi, Atatürk'çü unsurları temizleyip sağa primve verdiniz. Akp den daha tehlikeli bir parti yarattınız. Sorosun tosuncukları.

Avatar
yörük haydar 2018-07-02 15:09:10

bırak chp yi alevi halk partisini kur .senin atatürklede işin kalmamış kalbi değilsin.sol görüşlü hergün ezilenin sömürüsünü konuşur ve onları yanına toplar gidipte bağdat caddesi zihniyetiyle chp olmaz.