CHP lideri Kılıçdaroğlu'ndan Türk Bayrağı kampanyası

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Afrin'de 8 şehidin ve 13 yaralının olduğunu belirterek, "Şehitlerimizin tabutuna Türk bayrağı sarıyoruz. Bütün vatandaşlarım, şehitlerimizi ebedi istirahatgahlarına yolcu edinceye kadar evlerimize bürolarımıza iş yerlerimize Türk bayrağı asalım" dedi.

CHP lideri Kılıçdaroğlu'ndan Türk Bayrağı kampanyası

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Afrin'de 8 şehidin ve 13 yaralının olduğunu belirterek, "Şehitlerimizin tabutuna Türk bayrağı sarıyoruz. Bütün vatandaşlarım, şehitlerimizi ebedi istirahatgahlarına yolcu edinceye kadar evlerimize bürolarımıza iş yerlerimize Türk bayrağı asalım" dedi.

02 Mart 2018 Cuma 11:37
CHP lideri Kılıçdaroğlu'ndan Türk Bayrağı kampanyası

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Zeytin Dalı Harekatı'nda şehit olan askerlere Allah'tan rahmet dileyerek, "Bütün vatandaşlarımdan şunu yapmalarını istiyorum. Bütün vatandaşlarım, şehitlerimizi ebedi istirahatgahlarına yolcu edinceye kadar evlerimize, bürolarımıza, iş yerlerimize Türk bayrağı asalım." dedi.

Afrin’den acı haber aldık. Şehitlerimize Allah’tan rahmet diliyorum. Milletimizin başı sağ olsun. Ordumuzun terörle mücadelesinde başarısına inancımız tam. Mehmetçikle biriz. Yurttaşlarımızı birliğimizin simgesi şanlı bayrağımızı ev ve iş yerlerine asmaya çağırıyorum. pic.twitter.com/WTLUhRvFei

— Kemal Kılıçdaroğlu (@kilicdarogluk) 2 Mart 2018

CHP Genel Merkezi'ne Türk Bayrağı asıldı

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.03.2018 12:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-03-02 11:41:13

Ulusal yas neden ilan edilmiyor,mehmetciklerin arap seyhleri kadar degeri yok mu?Mehmetcikler vatan size minnettardir...

Misafir Avatar
izmirli 2018-03-02 18:28:06 @Okur

Kılıçdaroğlu SHOW yapıyor. bu adamda bayrak sevgisi olduğuna inanmıyorum.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-03-02 11:55:15 @Okur

savas taktigi, yas ilan etmek alinan darbenin etkili oldugu anlamina gelir. Savaslarda insanligin öldügünü biliyorsun!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Admin"yada aydın köpeği 2018-03-02 14:45:03

Rum tohumu piçler niye alındınız.Türkiye sadece siz yobaz kafalı Rum Yunan dönmesi piçlerin vatanı deyil.Yaşasın Vatanın bekcisi CHP

Misafir Avatar
Ossmann 2018-03-02 15:38:34 @Admin"yada aydın köpeği

admin in aydin ile ayni kisi olduguna eminmisin? Saygilar

Beğenmedim! (0)
Avatar
BU BAYRAK FIKRI 2018-03-02 14:01:04

AKP den gelse idi, kendilerini ovmektek goklere cikarirlardi.

Avatar
Muttalip 2018-03-02 13:33:59

Sn Kilicdaroglu hamaset yapacaksan, Kurani Kerimi de ekleseydin tam olurdu.

Avatar
RABİA 2018-03-02 16:45:54

Türk Bayrağı Türk Milletinin birlik ve beraberliğinin dolayısıyla bölünmez vatan bütünlüğünün milli ve manevi değerlerimizi de temsile simgesidir.Türk Milletinin bağrına milli ve manevi değerlerimiz üzerinden kin ve nefret tohumları ekenlerin ellerine o bayraklar ne derecede yakışır varın düşünün artık.Atatürk'ü ve Cumhuriyetimizi hedef tahtasına koyanlar bayrağımızı ne derecede sahiplenebilirlerki.!

Avatar
HAK HUKUK GUGUK 2018-03-02 16:48:34

Türk Bayrağı,Türk Milletinin birlik ve beraberliğinin dolayısıyla bölünmez vatan bütünlüğümüzün milli ve manevi değerlerimizi de temsilen en önemli simgesidir.Türk Milletinin bağrına milli ve manevi değerlerimiz üzerinden kin ve nefret tohumları ekenlerin ellerine o bayraklar ne derecede yakışır varın düşünün artık. Atatürk'ü ve Cumhuriyetimizi hedef tahtasına koyanlar,hakaret edenler,birliğimizi,beraberliğimizi,dolayısıyla bayrağımızı ne derecede sahiplenebilirler ki.!

Avatar
TÜRK MİLLETİ ÖNDERSİZ ve SAHİPSİZ 2018-03-02 17:28:18

Türk Milletinin birlik ve beraberliğine zarar ve zeval verenler,cumhuriyetimizin kurucusu Atatürk'ü dinin ve inananların düşmanı ilan edenler,mezhepçilik yapanlar,dini ve Allah'ı kendilerine tabi kılıp kulun kula kulluğunu Allah üzerinden din üzerinden( biatı) dikte edenler,işe alımlarda pozitif ayrımcılık yapanlar,Çanakkale Şehitlerimizi şudur budur diye nitelendirip fitne ve fesat yayanlar Türk Milletinin Şehitlerimizin Vatanımızın Yüksek İstikbalimizin temsili olan milli ve manevi simgemiz ay yıldızı Türk Bayrağımızı asla temsil edemezler. BOP'un hizmetinde olanların maskelerini bu ülkede düşürmek kime nasip olursa eğer tüm alt kimliklerimizin millet olarak ortak birleştirici güç ve kudret ifadesi Türk Milleti olarak birlik ve beraberliğimizin simgesi,şehitlerimizin kanlarından rengini alan anlı şanlı Türk Bayrağımızı temsil edebileceklerdir.

Avatar
BOP PROJESİNİ ANLAMAK 2018-03-02 17:39:52

KEMAL BEY ve AKP BİR BOP BROJESİDİR.Hedefte olan Türk Milletinin birlik ve beraberliğidir ve çökertilmesi,cepheleştirilmesi için en hassas alan olan mezhepçilik konusunda egemen güçler ülke siyasetini bu alanda iktidarlı ve anamuhalefetli olarak şekillendirmiştir.Ülke cumhuriyet düşmanı tarikat ve cemaatlerin sarmalında Türk Milletinin birlik ve beraberliği dincilik ve mezhepçilik aşısı ile hedef tahtasına konulmak,dolayısıyla BOP projesinin diğer bir ayağını tamamlamak üzere,Atatürk ve cumhuriyet düşmanı tarikat ve cemaatler İktidar tarafından sürekli yemlenmektedir.Bu gerçekleri görmek asıl vatanı ve bayrağı sevmek demektir.