CHP lideri Kılıçdaroğlu, 'Srebrenitsa'yı andı

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Srebrenitsa Katliamı'nda hayatını kaybedenleri andı.

CHP lideri Kılıçdaroğlu, 'Srebrenitsa'yı andı

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Srebrenitsa Katliamı'nda hayatını kaybedenleri andı.

11 Temmuz 2018 Çarşamba 11:48
CHP lideri Kılıçdaroğlu, 'Srebrenitsa'yı andı

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Srebrenitsa katliamının 23. yılında, katliamda ölenleri andı. 

Kılıçdaroğlu paylaşımında şu sözlere yer verdi: Bundan 23 yıl önce, tüm dünyanın gözleri önünde, Avrupa'nın orta yerinde acımasız, vicdansız, lanetli eller tarafından 8372 cana insafsızca kıyıldı. #Srebrenitsa’da katledilen masum insanlara rahmet diliyor, eli kanlı katillerini bu vesileyle bir kez daha lanetliyorum.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Erman Yalcin 2018-07-11 16:46:48

birak yalanci yada pinokyo sifatlarini buna hirsiz,vatan haini,soysuz,her dalda hoplayan ziplayan, bop projesinin fahisesi,sahtekar,hirsiz,adi,namusuz ve tüm diger küfürleri ekle bak hangi isim cikiyor...hadi sana ip ucu gerci siz ipun ucunu kacirmissiniz ama bu size kiyagim olsun: erd....n ..bakalim bu ibneyi bulabilecekmisin :-)

Misafir Avatar
: @Erman Yalcin ----- 2018-07-11 18:01:48 @Erman Yalcin

@Erman Yalcin x----dediklerini ince eledim sık dokudum sordum araştırdım tüm pisliklerin ANA sı siz ve savunduğunuz zihniyet çıktı. Yolsuzlukların, hırsızlıkların gaspların mafyaların rüşvetin, darlık, kıtık, karborsa hava kirliliği, susuzluk yolsuzluk, demokrasi yoksunu devleti koyun gibi sağan halkı koyun gören sizin zihniyetiniz, chp niz ve İT tifak ettikleridir. sizde onların azı dişleri simiz. işte bu yüzden halkın tokadını yiyorsunuz. sizi düşman işbirlikçisi ve terör hayranları sizi.

Beğenmedim! (2)
Avatar
ali 2018-07-11 12:11:23

''hayat faaliyet demektir'' Mustafa Kemal Atatürk

Misafir Avatar
chalet ten öte İHANET 2018-07-11 18:04:41 @ali

Kılıçdaroğlu sesleniyor """" eey dünya duyun görün biz burada Türkiyede baskı altındayız,, hayat garantimiz yok, zulm görüyoruz"" ulan nasıl baskı altındasın Ankaradan İstanbula yürüyorsun, nasıl hayat garantin yok yüksek topuk ayakkabıyla yürüyüş yapıyorsun bacakcıkların ağrımıştı yalandan ayakların kan toplamıştı yalancı pinokyo, sen kimi kime şikayet e ttin hain?
yorumcu chp yaranları uyanın biraz.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
? 2018-07-11 15:11:54 @ali

YALANCI DESEM AKLINIZA KİM GELİR

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
yarışma sorusu 2018-07-11 15:11:32 @ali

PİNOKYO DESEM İLK AKLINIZA KİM GELİR?

Beğenmedim! (2)
Avatar
aydın 2018-07-11 13:56:41

hdp den uzak dur o da niclerini katledi pkk ile,

Avatar
Erman Yalcin 2018-07-12 13:06:57

hic bir partiyi desteklemiyorum cünki hic biri TÜRK ve TÜRKIYE partisi DEGIL!
akp,mhp,chp,iyi parti,hdp,sade,vatan..vs...vs hepsi dis güclerin kurdugu ve parmaklarinda oynattigi birer siyasi fahisedirler...
Türk Partisi incirligi kapatir
Türk Partisi mason derneklerini yerle bir eder
Türk Partisi dis güclerin borozani tüm medyayi aninda kapatir.
Sözüm ona Türk Medyasi ayaklarina yatan tuvalet kagidi ajanlarinin kagit parcalarindaTürk Dünyasi ile ilgini nerdeyse tek bir pozitif haber yok
Sadece kutuplastirma,psikolojik yikma harekati.
Türke dis bileyen ülkemizdeki tüm gavur döllerine karsi vurucu timler 1 ay boyunca 24 saat kelle almalilar

Avatar
Erman Yalcin 2018-07-12 13:09:38

Türkün ülkesinde Türk güclü olsaydi su anda tüm partilerin lider ve yöneticilerinin derisi saniyesinde yüzülür kelleleri lagim cukurunda olurdu

Avatar
Kanal faresi Aydın 2018-07-11 17:36:30

Bu aydın denen zurnanın son deliği piç.o da Sonunda Kılıçtaroğlu sever oldu
Aklı sıra Muharrem ince gelirse biliyorki Sarayın kanalına saklanamayacak.

Avatar
Kılıçtaroğlu istifa istifa istifa 2018-07-11 17:33:11

Sen Sırbistanı bırakta asıl konumuza gelelim.Senin muhalefet olduğun dönemde Akape Cumhuriyeti yerle bir etdi ve Sen hala gitmiyorsun