CHP lideri otostop çeken öğrencileri derse bıraktı...

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, ODTÜ'lü otostop çeken öğrencileri aracına alıp okullarına kadar bıraktı.

CHP lideri otostop çeken öğrencileri derse bıraktı...

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, ODTÜ'lü otostop çeken öğrencileri aracına alıp okullarına kadar bıraktı.

04 Nisan 2018 Çarşamba 14:27
CHP lideri otostop çeken öğrencileri derse bıraktı...

Orta Doğu Teknik Üniversitesi’nde (ODTÜ) okuyan bir grup öğrencinin otostop çektiği güzergahtan geçen CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, öğrencilerin talebine kayıtsız kalmadı. Genel Merkez binasına giderken ODTÜ içerisinden geçiş yapan Kılıçdaroğlu öğrencileri tek tek bölümlerine kadar bıraktı. Kılıçdaroğlu ile anı fotoğrafı çektiren öğrenciler bir sosyal medya grubunda bu fotoğrafı paylaştı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.04.2018 14:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-04-04 14:31:58

Ne güzel davranış ayrışma yapacağına, yok ODTÜ yok BOĞAZİÇİ saldıracağınıza örnek olsun sizlere. İYİ günlere

Misafir Avatar
ercan 2018-04-04 18:13:39 @Vatandaş

DANIŞIKLI DÖVÜŞ heheheeeee. KOMİK ler. ko MİK ler

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
serdar 2018-04-04 17:58:01 @Vatandaş

evet halık adamı yandan yemiş halkın adamı terörist savunucu .. nerede dandıkler var zihniyetsizler var böyle kişilerin adamı

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Kemal Kılıçdaroğlu 2018-04-04 17:01:13 @Vatandaş

Tam bir halk adami

Beğenmedim! (1)
Avatar
Vatandaş 2018-04-04 14:37:44

Yok bacıma saldırdılar, yok lokum dağıtanlara saldırılar hep aynı konu ayrışma kin ve nefret. Huzura ihtiyacımız var. Zaten enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yorulduk. Sinirlerimiz yay gibi gergin. Birde kin ve nefret söylemleri yapmayın. İYİ günlere

Avatar
Remzi 2018-04-04 15:08:26

Takdir ediyorum ve Avrupavari bir lider. Sakin CHP'li oldugumu sanmayin, benim partim hic olmadi. AB ülkelerinde bazi Milletvekili ve Belediye Baskanlarinin bisiklet ile ise gittiklerini bizler cok iyi biliyoruz.

Avatar
Vatandaş 2018-04-04 14:45:21

Yok kefen giymek,yok bizi cenk'e götür, yok vatan millet söylemleri yapmayın Vatandaş uyandı yemiyor artık. Milli irade metanetle seçimi bekliyor Erken baskın zamanında fark etmez. Vatandaş bu kez kararlı. Huzur istiyor. Mutfaktaki yangını söndüremiyor. İYİ günlere

Avatar