CHP lideri taburcu oldu... Salı günü kürsüde olacak

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu idrar yolları sorunu nedeniyle operasyon geçirdi. Kılıçdaroğlu saat 15.30 civarında taburcu oldu. CHP Sözcüsü Bülent Tezcan, "Kısa bir süre istirahat edecek. Çok uzun sürmeyeceğini biliyoruz" dedi.

CHP lideri taburcu oldu... Salı günü kürsüde olacak

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu idrar yolları sorunu nedeniyle operasyon geçirdi. Kılıçdaroğlu saat 15.30 civarında taburcu oldu. CHP Sözcüsü Bülent Tezcan, "Kısa bir süre istirahat edecek. Çok uzun sürmeyeceğini biliyoruz" dedi.

15 Şubat 2018 Perşembe 13:04
CHP lideri taburcu oldu... Salı günü kürsüde olacak
banner1

Ankara'daki özel bir hastanede tedavi edilen Kılıçdaroğlu'nun sağlık durumunun iyi olduğu ve kısa sürede taburcu edilmesinin beklendiği öğrenildi.

Kılıçdaroğlu'nun sağlık durumuyla ilgili CHP Genel Mertkezinde de bir açıklama yapıldı.

Açıklamada “CHP Genel Başkanı Sayın Kemal Kılıçdaroğlu'na, Ankara’daki özel bir hastanede idrar yolları problemine bağlı olarak bir girişimde bulunulmuştur. Sayın Genel Başkan, gün içerisinde taburcu edilecektir. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.” denildi.

CHP'den yapılan açıklamada "CHP Genel Başkanı Sayın Kemal Kılıçdaroğlu’na Ankara Acıbadem Hastanesi’nde idrar yolları problemine bağlı olarak bir girişimde bulunulmuştur. Sayın Genel Başkan, gün içerisinde taburcu edilecektir" denildi. 

TABURCU OLDU

Hastane önünde ise açıklamalarda bulunan CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan, Kılıçdaroğlu'nun bugün sabah saatlerinde idrar yollarında ki bir problem nedeniyle hastaneye geldiğini söyleyerek, "Küçük bir cerrahi girişim sonucu şuan da gördüğünüz gibi sağlığı gayet iyi. Çok başarılı bir biçimde sabah geldi şuan da taburcu oldu. Evinde istirahat edecek. Herhangi bir korkacak kaygı duyacak bir durum yok. Çok mutluyuz. Kendisiyle de görüştüm. Biraz önce size de el salladı. Bundan sonra hızla çalışmalarına başlayacak. Kaç gün istirahat edecek sorusuna Hekimlerin ön göreceği ve kontrolü altında kısa bir süre. Çok uzun sürmeyeceğini biliyoruz. Çok kısa zamanda sağlığına kavuşacak. Eminim Salı günü kürsüde göreceksiniz sayın genel başkanımızı" dedi. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.02.2018 08:38
Anahtar Kelimeler:
AmeliyatKılıçdaroğluCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ 2018-02-16 00:25:56

Çok geçmiş ossun ! bekleriz efeemm...

Misafir Avatar
BANU AVAR - başkanlık sistemi=büyük israil 2018-02-22 02:34:09 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

https://www.youtube.com/watch?v=3YQPRn79TDY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gunde 600 bin dolar mis akp ye oy yok 2018-02-22 02:10:08 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

Metin Feyzioğlu Osmangazi Köprüsü'nün Maliyetini Bilal'e Anlatır Gibi Anlattı
https://www.youtube.com/watch?v=L7lfpdlrD8w

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cebimiz yaniyor o yuzden oylarimiz CHPye 2018-02-22 01:59:09 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

Metin Feyzioğlu Osmangazi Köprüsü'nün Maliyetini Bilal'e Anlatır Gibi Anlattı
https://www.youtube.com/watch?v=L7lfpdlrD8w

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partili troller 2018-02-22 00:17:31 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

kilicdarogluna fena saldiriyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bahceli eyalet sistemine gecis surecinede 2018-02-22 00:16:02 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

destek verecek mi ???
RECEP TAYYİP ERDOĞAN 2023 TE EYALET SİSTEMİNE GEÇEBİLİRİZ DEDİ
https://www.youtube.com/watch?v=wzhURlrFLKA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Öner i 2018-02-21 12:33:36 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

Bu chp lilere hatta tüm siyasilere konuşma yapacakları zaman DOPİNG testi yapılsın. bence bu chp liler konuşmaya başlamadan önce bişeyler içiyorlar. bu yüzden dil din, halk, vatan ülke çıkarları ayaklar altında gidiyor.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
chpli. 2018-02-19 12:23:22 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

ke MAL artık bitti. chp li muhaliflerde artık anlaşıldı. sahte Atatürkçüler bile bu kılıçdasroğlunu artık istemiyor. Deniz Baykalın chp si geri gelmeli.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
DOĞU, kbus kılıçdaroğlu 2018-02-19 09:00:40 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

Düşünün habe r var yarın hava kirliliği dışarı çıkmayın , ölüm tehlikesi var. işte salı günü kılıçdaroğlu işbaşında yine kara gün yine kabus dolu beyanatlar, yine düşmanla içlilik dışlılık. bu chp bir temizlenemedi bir türlü,.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
MEMLEKETTE TIK YOK AQ ! ARTIK DAHA ÇOK SEYREDERSİN 2018-02-19 01:55:20 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

http://www.yurtgazetesi.com.tr/kultur-sanat/fenomen-diziden-siyon-yildizi-iddialarina-yanit-geldi-h76404.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
MEMLEKETTE TIK YOK AQ ! ARTIK DAHA ÇOK SEYREDERSİN 2018-02-19 01:54:50 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

http://www.yurtgazetesi.com.tr/kultur-sanat/fenomen-diziden-siyon-yildizi-iddialarina-yanit-geldi-h76404.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Türkiye'mizin Gandhi si Kılıçdaroğlumuz 2018-02-17 03:09:00 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

YURTTA SULH CIHANDA SULH ICIN CHP ARTIK CHP ZAMANI
Şiddet göstermeme, inancımın birinci maddesidir. Aynı zamanda o, benim itikatımın da son maddesidir.Gandhi

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
ege ye cevap tuba 2018-02-17 03:06:52 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

meyve veren ağaç taşlanır
oyumuz CHPye

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kendinemi soruyon ???? 2018-02-17 03:04:39 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

komiksin

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
soru 2018-02-17 00:53:28 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

demekki siz ölüleri kaldiriyorsunuz öylemi?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
hep beraber CHP ye 2018-02-16 17:37:13 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

Alevi, sunni, kürt , türk herkesi kucaklayan CHP ye oylarımız. tüm azınlıkların hakkını insanca adilce koruyan CHP ye oylarımız.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
hep beraber CHP ye 2018-02-16 17:36:41 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

Alevi, sunni, kürt , türk herkesi kucaklayan CHP ye oylarımız. tüm azınlıkların hakkını insanca adilce koruyan CHP ye oylarımız.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kaybetmek için devam kemal 2018-02-16 08:46:15 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

Demekki daha yapacağı ihanetler varmış, demekki daha kazanacağı günahları varmış. demekki daha kaybedeceği daha çok şeyleri varmış. haydı kılıçdaroğlu devam.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
hep beraber 2018-02-16 08:34:54 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

Deniz Baykal gitti chp bozuldu. ilkesindende hedefindende saptı.Deniz Baykal ı arıyoruz

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
hep beraber 2018-02-16 08:33:56 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

Kılıçdaroğlunun siyasetteki tehlikeli durumundan rabbim ülkemizi ve halkımızı korusun. bu adam çok tehlikelidir. chp yi bitirdi. Türkiyeyede büyük zararları oldu.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
TUBa ya cevap----- ege 2018-02-16 08:29:08 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

Tuba chp meyvemi veriyor? yoksa zehir ağacıda düşmanlar chp de zehir üretip halkımıza ülkemizemi zehiri aşılıyor?
iyi düşün iyi bak anlarsın.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
güven 2018-02-16 08:26:52 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

Kılıçdaroğlunun suyu ısındı artık. ABD bunun yerine başka ajan arıyor.. umarım aklı selim chp işi abd ye bırakmadan içinden bir vatansever vatan evladını genel başkan seçer.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
https://www.youtube.com/watch?v=SrjuzXQOer4 2018-02-16 02:38:33 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ oldu TC XORG 2018-02-16 02:05:15 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

TC XORG 2 saat sonra @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ
nganye nganye nganye , yena lowo uyya ya yaaa , ho ho , zi hi hi hiiiii , xark xark xark xaaaaark... karg karg karghhh , hoj hah hoj hah naw naw , qurk qurk quaarkgahh hahhrcc hahhrcc , mırrr ırrr ırrr rı ha ha haaaaaaa xogrrriahhh ha haaaaaxvvvağğ...

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
tuba 2018-02-16 02:03:33 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

meyve veren ağaç taşlanır
oyumuz CHPye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TC XORG 2018-02-16 02:03:01 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

nganye nganye nganye , yena lowo uyya ya yaaa , ho ho , zi hi hi hiiiii , xark xark xark xaaaaark... karg karg karghhh , hoj hah hoj hah naw naw , qurk qurk quaarkgahh hahhrcc hahhrcc , mırrr ırrr ırrr rı ha ha haaaaaaa xogrrriahhh ha haaaaaxvvvağğ...

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
damla 2018-02-16 02:01:50 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

Her şey halkadır. Her birimiz kendi hareketlerimizden sorumluyuz. Hepsi döner dolaşır, bize geri gelir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gecmis sevgililer gunun kutlu olsun pis dede 2018-02-16 01:59:48 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

bay

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hepinize 1 soru bu ikisi arasindaki fark nedir ??? 2018-02-16 01:56:06 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

HURŞİT CENAZE VE HALI YIKAMA SANAYİ A.Ş.
TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ
aaaa.. Necmi abi sendemi burdasın ? Selâm, saygı bizden abi..

Beğen (52) Beğenmedim! (1)

NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ 2018-02-16 00:25:56
Çok geçmiş ossun ! bekleriz efeemm...

Cevapla
Beğen (54) Beğenmedim! (1
cevap birisi kendini 2 puan az begenmis
ve ikiside ayni sahis hihihihii

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kendisiyle yazisan iki trolcuk 2018-02-16 01:51:10 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

HURŞİT CENAZE VE HALI YIKAMA SANAYİ A.Ş.
NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
trolun gulmesine takildim 2018-02-16 01:49:38 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

hadi diyerek kendisini sanalin sahte gulumsemisine komutluyor ve he diyo bekliyo yine he diyo yine he ve sonra celiskiye dusuyor bu sefer eh diyor ve yani diyor napayim gibisinden cok celiskide kalmis CHP ye karsi birden bire sucluluk duygusu hissetmis gibi fakat trol tarafi agir basmis money money tarafi yani ve sonra heh lemeye baslamis heh heh gitmis ...bu nasil bir psikoloji cozmus degilim
hadi he he he eh yani heh heh heh

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HURŞİT CENAZE VE HALI YIKAMA SANAYİ A.Ş. 2018-02-16 01:44:34 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

aaaa.. Necmi abi sendemi burdasın ? Selâm, saygı bizden abi..

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
bu nasil gulus yahu taklit etmeye calistim 2018-02-16 01:40:34 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

kendimi bi an psikopatca hisseder oldum bu gulus ruh sagligimi bozdu aihm e sikayet edicem
hadi he he he eh yani heh heh heh

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
trolun sonraki niki NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ 2018-02-16 01:35:38 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

hadi he he he eh yani heh heh heh ve siam ikizi hadi ehhh heh heh

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partili trol ve siam ikizi hahaha 2018-02-16 01:32:28 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

avni 2018-02-15 13:27:22
hadi he he he eh yani heh heh heh
Cevapla
Beğen (4) Beğenmedim! (6)

armağan 2018-02-15 13:39:27
hadi ehhh heh heh

Cevapla
Beğen (4) Beğenmedim! (3)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dede kac nikle kilicdaroglunu saldirmis 2018-02-16 01:18:20 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

benden kacmaz hemen desifre oluyorsun hahaha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Türkiye'mizin Gandhi si Kılıçdaroğlumuz 2018-02-16 01:15:26 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

YURTTA SULH CIHANDA SULH ICIN CHP ARTIK CHP ZAMANI
Şiddet göstermeme, inancımın birinci maddesidir. Aynı zamanda o, benim itikatımın da son maddesidir.Gandhi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ilk sirada bendim 2018-02-16 01:13:40 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

sen hak yiyorsun proxy kullanarak birincilik hakkimi yedin cok ayip utan dede utann

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cidden ya bu is icin 8000 dolar maas cok degilmi ? 2018-02-16 01:06:16 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

ben olsam sana kurus vermem

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partili dede komikkk 2018-02-16 01:04:32 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

her kiliga giren vatan partili trol dede hahaha simdide NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ kiliginda bu dede farkli dede dedede ne hayal gucu varmis beaa sastim kaldim hihihiihi adam kiliktan kiliga giriyor CHP yi baklava sanip saldirip saldirip duruyooo proxy ci dedede hiihiihiih

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partili dede bana Beğenmedim! (17) puani 2018-02-16 01:00:03 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

verdi tek kisi bunu ancak proxy kullanarak yapar kendisi bana dediki 135 kiloyum dedi e butun gun trolculuk yapmak kolay degil demi ye yea otur otur yea hihihiihi
Türkiye'mizin Gandhi si Kılıçdaroğlumuz 10 saat önce
YURTTA SULH CIHANDA SULH ICIN CHP ARTIK CHP ZAMANI
Şiddet göstermeme, inancımın birinci maddesidir. Aynı zamanda o, benim itikatımın da son maddesidir.Gandhi

Cevapla
Beğen (10) Beğenmedim! (17)

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Karanlıklar Lordu 2018-02-16 00:56:26 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ Çok geçmiş ossun ! bekleriz efeemm...diyorsunda kusura bakma bizler seni seçtik Azrail Lordumuz seni istiyor Ha Ha Ha

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Paranızı kim basıyorsa gerçek devlet o dur 2018-02-16 00:52:54 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

Paranızı kim basıyorsa gerçek devlet o dur, seçtikleriniz değil.
https://www.youtube.com/watch?v=lrt3CPOaL-g

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partili dede 2018-02-16 00:51:44 @NECMİ TÜLÖNG CENAZE İŞLERİ

sen cok beklersin yuhh sana be

Beğenmedim! (0)
Avatar
Türkiye'mizin Gandhi si Kılıçdaroğlumuz 2018-02-15 13:14:21

YURTTA SULH CIHANDA SULH ICIN CHP ARTIK CHP ZAMANI
Şiddet göstermeme, inancımın birinci maddesidir. Aynı zamanda o, benim itikatımın da son maddesidir.Gandhi

Misafir Avatar
Kamer Genç:Bu Fettullah Gülen Kimdir? 2018-02-15 23:58:32 @Türkiye'mizin Gandhi si Kılıçdaroğlumuz

Kamer Genç:Bu Fettullah Gülen Kimdir?Bunu Araştıralım(Yıl:2009)
https://www.youtube.com/watch?v=XzryBfBggsQ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatandaşlar CHP diyor 2018-02-15 23:57:49 @Türkiye'mizin Gandhi si Kılıçdaroğlumuz

Ekonomik duruma vatandaşlar tepkili
https://www.youtube.com/watch?v=Iv_styWhldY

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-02-15 23:56:06 @Türkiye'mizin Gandhi si Kılıçdaroğlumuz

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Diyarbakırı BOPun yıldızı yapacağız"
https://www.youtube.com/watch?v=JFCz8-l0rLw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hep Birlikte Türkiye kenetlenmeli 2018-02-15 23:49:18 @Türkiye'mizin Gandhi si Kılıçdaroğlumuz

artik CHP zamani ekonomi ortada millet aç aç millet borç batağinda ulkemizde 30 milyon yardima muhtaç Aile var deniliyor asgeri ücretli emekli memur çiftci perişan yeter artik akp ye 16 sene sans tanindi bir turlu gelemeyen istikrar hep ayni hikaye eti samani ithal eder olduk

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Millet CHP diyor 2018-02-15 23:46:05 @Türkiye'mizin Gandhi si Kılıçdaroğlumuz

Ekonomik duruma vatandaşlar tepkili
https://www.youtube.com/watch?v=Iv_styWhldY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
trollere cevap 2018-02-15 23:44:53 @Türkiye'mizin Gandhi si Kılıçdaroğlumuz

oslo gorusmelerini chp mi yuruttu ?? habur da cadir mahkemeleri chp mi kurdurttu ??diyarbakir megri megri chp mi megri megri partisine katildi ??pesmerge ulkemize gelip lahmacun yiyerek suriyeye gecti sonra komsumuz pyd oldu chp mi sorumlusu ??? pyd lideri ankaraya davet edilmisti chp mi davet etti ?? fetoya ne istedilerse chp mi verdi ??? hadiyin ordan

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
"Diyarbakır’ı BOP’un yıldızı yapacağız" 2018-02-15 23:25:52 @Türkiye'mizin Gandhi si Kılıçdaroğlumuz

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Diyarbakırı BOPun yıldızı yapacağız"
https://www.youtube.com/watch?v=JFCz8-l0rLw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ROCKEFELLER " TEK DÜNYA DEVLETİ KURULMAK ÜZERE " 2018-02-15 23:24:20 @Türkiye'mizin Gandhi si Kılıçdaroğlumuz

https://www.youtube.com/watch?v=5OHxOIdr84k

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Çipli Kimlik Kartları ve Rockefeller Planı 2018-02-15 23:23:24 @Türkiye'mizin Gandhi si Kılıçdaroğlumuz

Türkiye'de Çipli Kimlik Kartları ve Rockefeller Planı
https://www.youtube.com/watch?v=LqT0O_zDJC8

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI / nwo 2018-02-15 23:22:11 @Türkiye'mizin Gandhi si Kılıçdaroğlumuz

Glenn Beck Predicts New World Order & U.S Will Be A 3rd World Country!
https://www.youtube.com/watch?v=gVCDlRLkydw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-02-15 23:18:08 @Türkiye'mizin Gandhi si Kılıçdaroğlumuz

RECEP TAYYİP ERDOĞAN 2023 TE EYALET SİSTEMİNE GEÇEBİLİRİZ DEDİ
https://www.youtube.com/watch?v=wzhURlrFLKA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kabile düzenine dönüş 2018-02-15 23:16:59 @Türkiye'mizin Gandhi si Kılıçdaroğlumuz

https://odatv.com/kabile-duzenine-donus-11021844.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EYY AKP 2018-02-15 23:16:01 @Türkiye'mizin Gandhi si Kılıçdaroğlumuz

incirlik ve malatya kurecikdeki kalkani neden kapatmiyorsunuz??? afrinde askerlerimizin hayati tehlikede amerika incirlikten yardim etmeye devam edebilir veya ediyor malatya kurecik kalkani incirlik derhal kapatilsin oyle bos bos eyy amerikayla olmuyor icraat lazim icraat

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-02-15 23:15:07 @Türkiye'mizin Gandhi si Kılıçdaroğlumuz

Amerika İsrail Masonlar Gerçeği! Zeitgeist - The Movie: Federal Reserve !! Real America! p1
https://www.youtube.com/watch?v=Y9aw4uKYWa0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CIA'nın, çarpıcı Türkiye raporu. 2018-02-15 23:12:40 @Türkiye'mizin Gandhi si Kılıçdaroğlumuz

CIA'nın, çarpıcı Türkiye raporu. Referandumda evet diyenler iyi izlesin.
https://www.youtube.com/watch?v=xaOTfbInCYk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
abd ajan arıyor a cevap 2018-02-15 22:32:46 @Türkiye'mizin Gandhi si Kılıçdaroğlumuz

abd kilicdaroglunu ajan olarak napsinki kilicdaroglu iktidar parti liderimi ? bop esbaskanimi ?? mit mi emrinde ?? polismi emrinde ?? ordumu emrinde ?? hazinemi emrinde ?? cokk komiksin cokk az beynini calistir derim seninkisi sadece algi operasyonuda yemezler cicim yemezler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
istanbul nikli kilicdaroglu iktidar parti degil 2018-02-15 22:29:57 @Türkiye'mizin Gandhi si Kılıçdaroğlumuz

ulkemize nasil bir zarar verebilirki ?? seninkisi laf olsun torba dolsun tamamen algi operasyonu

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
baksana 1 ben kimsenin yalakasi degilim terbiyeli 2018-02-15 22:27:34 @Türkiye'mizin Gandhi si Kılıçdaroğlumuz

ol bu ne saldirganlik bu nasil bir agresiflik insani gorus farkindaligimiz olabilir ama gozun donmus sekilde bana yalaka diyemezsin shame on you sana 1 kilo saygi hediye edebilirim 1 kiloda insanlik ne dersin ??aslinda ALLAH in yolunda gitseydin otomotikmen insanlara karsi saygili olurdun medeni bir sekilde farkli goruslerimizi tartisabilirdik dusun tum insanlar ayni dusunse hayatin bir ilgincligi kalmazki iyiki farkli dusunerek hepimiz bu hayata farkli renk katiyoruz ama saygi cercevesinde please ok
314 2018-02-15 13:32:36 @cok gecmis olsun sizi cok seviyoruz
akp baskani tayyipin yalakalari is basinda !

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
aslan kılıçdaroğlu 2018-02-15 18:13:37 @Türkiye'mizin Gandhi si Kılıçdaroğlumuz

aslan lar çabuk iyileşir, aslanlar yatmaz, aslan yarasını belli etmez, asla kükrer, aslanın karşısında durulmaz. bu aslanın içimizde ne işi var sahi? aslan biraderlerinin yanına bıraksak daha memnun olmazmı?
sordum sadece yaa:-

Beğenmedim! (6)
Avatar
cok gecmis olsun sizi cok seviyoruz 2018-02-15 13:12:14

Türkiye sizinle gurur duyuyor

Misafir Avatar
istanbul 2018-02-15 14:25:12 @cok gecmis olsun sizi cok seviyoruz

Kılıçdaroğlunun şahsına bişe demem şifa bulsun diyorum ama bir an evvelde Türkiyemize zarar vermekten uzaklaşsın inşAllah.. chp yide bitirdi, Trkiyeyede çok zarar verdi.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
abd ajan arıyor 2018-02-15 14:23:51 @cok gecmis olsun sizi cok seviyoruz

ABD hemen kemal kılıçdaroğlunun yerine bir ajan arayış içine girmiştir!!!

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
sis_tem 2018-02-15 14:22:09 @cok gecmis olsun sizi cok seviyoruz

Arkadaşlar kimsenin hakkında kötü düşünmeyin. Allah biliyor . biz iyilere dua ediyoruz. kötülerede islah olsun diyoruz. kötüler zaten hayatında kötüsüne düçar olurlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
314 2018-02-15 13:32:36 @cok gecmis olsun sizi cok seviyoruz

akp baskani tayyipin yalakalari is basinda !

Beğenmedim! (8)
Avatar
vatandaş CHP diyor 2018-02-15 13:13:18

Ekonomik duruma vatandaşlar tepkili
https://www.youtube.com/watch?v=Iv_styWhldY

Avatar
Millet Aç Aç Millet Borç Batağinda 2018-02-15 13:17:09

artik CHP zamani

Avatar
Tekin Baran 2018-02-16 01:06:54

BEN İBNEYİM İTİRAF EDİYORUM

Avatar
kahrolası 2018-02-15 13:25:01

kahrolası prosttat kanserine yakalanmış güzel günler yakında

Misafir Avatar
damla 2018-02-15 22:41:29 @kahrolası

Her şey halkadır. Her birimiz kendi hareketlerimizden sorumluyuz. Hepsi döner dolaşır, bize geri gelir.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
ilerde prostat kanseri olursan bugununu hatirla 2018-02-15 22:18:42 @kahrolası

karma diye birsey var bu sozumu unutma ALLAH bir sekil cikartir saglikla alay edilmez

Beğenmedim! (8)
Avatar
abbas yolcu 2018-02-15 13:26:38

benim bildiğim prosttat 50 yaşından sonra erkeklerde büyürmüş bu dürzü de kanserdir hadi hayırlısı türkiyeyi fitnesiz güzel günler bekliyor

Misafir Avatar
damla 2018-02-15 22:40:43 @abbas yolcu

Her şey halkadır. Her birimiz kendi hareketlerimizden sorumluyuz. Hepsi döner dolaşır, bize geri gelir.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
ilerde prostat kanseri olursan bugununu hatirla 2018-02-15 22:16:50 @abbas yolcu

karma diye birsey var bu sozumu unutma ALLAH bir sekil cikartir saglikla alay edilmez

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-02-15 17:47:25 @abbas yolcu

Dürzü senin babandır davar oğlu davar.

Beğenmedim! (10)