banner87

CHP lideri: Türkiye'nin başı sağolsun

Eskişehir'den eğitim amaçlı kalkan CASA tipi askeri eğitim uçağı Isparta Yalvaç'ta düştü. TSK eğitim uçuşu yapan Hava Kuvvetleri Komutanlığına ait uçağın ilçenin Kaşıkara bölgesinde düştüğünü, üç askerin şehit olduğunu açıkladı. CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu twitter'dan başsağlığı mesajı yayınladı.

CHP lideri: Türkiye'nin başı sağolsun

Eskişehir'den eğitim amaçlı kalkan CASA tipi askeri eğitim uçağı Isparta Yalvaç'ta düştü. TSK eğitim uçuşu yapan Hava Kuvvetleri Komutanlığına ait uçağın ilçenin Kaşıkara bölgesinde düştüğünü, üç askerin şehit olduğunu açıkladı. CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu twitter'dan başsağlığı mesajı yayınladı.

17 Ocak 2018 Çarşamba 17:09
CHP lideri: Türkiye'nin başı sağolsun

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu Türkiye'yi yasa boğan, 3 askerin şehit olduğu olaydan sonra başsağlığı mesajı yayınladı.

CHP lideri Kılıçdaroğlu twitter hesabından şu açıklamayı yaptı:

Isparta'da eğitim uçağının düşmesiyle şehit olan 3 askeri personelimize Allah'tan rahmet diliyorum. Türkiye'nin başı sağolsun.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.01.2018 18:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Memduh 2018-01-17 17:50:55

Aydin kilicdaroglunun adini agzina alirken iyice bir calkalican temizlicen dostum.sizin agziniza kemal ismi yakismiyo.

Misafir Avatar
2018-01-17 22:21:14 @Memduh

Öyle ağlarım ki kendime Ata'm benden gitti gideli
Hayallerim yarıda kaldı yarıda kalan Hayallerimin devami icin Chp Chp

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Haklisin Memduh amma 2018-01-17 19:04:28 @Memduh

dostum deme su troll maasi icin her turlu iftirayi atan Aydin denen sifir karakterliye.

Beğenmedim! (0)
Avatar
oz 2018-01-17 18:14:08

Başsağliği dileklerine dil uzatmanın pkk söylemi olduğunu öğren ve birde aynaya kendine bak aydın

Misafir Avatar
aydın sen ne kadar yuzsuzsun 2018-01-17 20:56:18 @oz

hergun cevap aliyorsun hergun ayni yalanlari tekrar tekrar papagan gibi teklarliyorsun yeter be git kendi gazetene troll seni

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin 2018-01-17 20:54:49 @oz

bir gun ALLAH in huzurunda hesap vereceksin seni pis iftiraci yalanci pinokyo

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-01-17 17:31:09

senın yuzunun astarı yok.pkk teror orgutu degil diyenle saf tutacan ,pkk yı desdekleyeni il başkanı yapacan,sonrada askerimize baş saglıgı dinleyecen bu halk ta yuttu.karadeniz trakya başta olmak uzere chp yi baraş altına itecen

Misafir Avatar
aydın feto ajani gibi 2018-01-17 20:52:59 @aydın

konusuyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bıyık altı 2018-01-17 18:06:38 @aydın

Asla inanmıyorum kııçdaroğlunun bu olaya üzüldüğüne. o bunu söylerken bıyık altından gülüyor. çünkü şimdiye kadar hiç Türkiyenin ıkarlarını düşünmedi.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
aydın 2018-01-17 17:32:45 @aydın

chp de herkes koltuk sevdasına duşmus .zaten coguda ajan.BİR TANESİDE ÇIKIP NERE GİDİYORUZ DEMİYOR

Beğenmedim! (2)
Avatar
ufuk 2018-01-18 11:15:58

aydın sana o adı taktı kim pkk lı yaptığın yavşaklıktır