banner87
Flaş Haber
Kapat

CHP lideri: Yarından itibaren sahaya ineceğiz

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu CHP’nin 19. Olağanüstü Tüzük Kurultayı’nda konuştu.

CHP lideri: Yarından itibaren sahaya ineceğiz

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu CHP’nin 19. Olağanüstü Tüzük Kurultayı’nda konuştu.

10 Mart 2018 Cumartesi 22:03
CHP lideri: Yarından itibaren sahaya ineceğiz

Kılıçdaroğlu'nun konuşmasından satır başları:

Partimiz ön seçimden vazgeçmedi. Temel olan budur. Ön seçimler kaldırılmadı. Genel seçimlerde adaylarımızı dengeli olarak belirleyebilmek için düzenleme yaptık.

Partiye ön seçim kültürünü yerleştireceğiz. Ön seçimle atama yapılanlar arasında gelenleri dengeleyeceğiz.

Ben ve MYK ve PM üyelerimiz de ön seçime girecek.

Siyasi partiler yasasının verdiği yetkinin tamamını kullanmayacağız. Ön seçime gideceğiz. Şimdi bu tartışmayı bitirelim ve önümüze bakalım.

Milletvekillerimiz grup halinde yarından itibaren sahaya inecek. Vekillerimizin de hakkını yemeyelim. Vekillerimiz parlamentonun en çalışkan grubudur. Gece gündüz Meclis'te çalışıyorlar.

Bu tüzüğün en önemli maddesi ön seçimin artık kurumsal bir hale gelmiş olmasıdır. Genel merkez atamasını zamanla azaltacağız. Gençlere daha çok yer vereceğiz.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.03.2018 23:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Zübük 2018-03-10 23:26:10

BIR ÜLKEYE DIKTATÖRLÜĞÜ, DIKTATÖRLER DEĞIL ONA BOYUN EĞENLER GETIRIR. Bülent Ecevit

Misafir Avatar
barbar ama etkisiz 2018-03-11 10:10:17 @Zübük

Kılıçdaroğlu bağırıyor çağırıyor arkasınd BATI var onlara güveniyor. ama karşısındada Yüce Türk milleti var onuda unutuyor gafil zavallı.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
istanbul 2018-03-11 10:08:53 @Zübük

Kılıçdaroğlu kendini bilmiyorki sözünüde bilsin. bir koltuk uğruna ( emperyalistler ) Kılıçdaroğluna her türlü ihanet oyununu oynatıyor.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
istanbul 2018-03-11 10:07:14 @Zübük

Terbiye sınırı diye bişe kalmamış kılıçdaroğlunda! haya edep insana saygı onura hürmet, hak adalet duyguları tamamen çökmüştür kılıçdaroğlunda. ne diyor "sahaya ineceğiz dikdatör bozuntusundan kurtaracağız" Bu söz bir aklı başında insana hiç uygun değil. tabi kılıçdaroğlunun hem aklı başında değil hemde illada Türkiyede zalim olacaksın, saldırgan olacaksın, hakaret edeceksin emri ile chp nin başına oturtulmuştur. Hlkımız görüyor kim söylemlerinde icraatlarında DİKDATÖRLÜK var olduğunu. kendi partisindeki milletvekillerini bile tehdit eden kılıçdaroğlu kalkıpda dünya nın EYVALLAH dediği lidere dikdatör demesi ne büyük talihsizliktir. halkımız zaten kılıçdaroğlu konuştuğu zaman İŞTE ÇIKTI YALANCI, İŞTE ATIYOR , KİMSE SEVMİYOR" diyor. kılıçdaroğlu gibi epey ajanlar var onları halkımız iyi biliyor boylarının ölçüsünü alacaklar tabiki. ihaneti karşılıksız bıakmaz bu yüce halk.

Beğenmedim! (1)
Avatar
illede 2018-03-10 22:44:54

ya özgürlük ya adalet ya insanca yasam olana kadar devam mücadaleye .

Avatar
Yabanci 2018-03-10 23:16:32

Gec kaldiniz Sayin Kilicdaroglu ve birde ayni seyleri tekrarlamaktan vazgecin. Ve birde, neden secim güvenligini saglamak icin AKP'nin kapisina Milletvekillerini gönderdiniz? Okadar acizmisiniz? Türkiye politikasi böyle iste!

Avatar
CHP KAZANACAK 2018-03-11 01:03:34

millet borc bataginda

Avatar
texas 2018-03-11 00:47:48

guvenilir biri degilsin kilicartigi kemal, adalet yürüyüslerinden biliyoruz adelet yürüsünden bir bok cikmadi seni sahtekar seni

Avatar
YILDIRIM 2018-03-11 11:29:12

AKP ye Muhalif Partiler; Sizler; AKP ye Karşı GERÇEK + HALKIN İSTEDİĞİ Muhalefeti yapamıyorsunuz ! ! ! Bence AKP ye MUHALİF Partilerin Yapacakları En İyi MUHALEFET; Sn Erdoğan' ın Sn Bahçeliye, Sn Bahçelinin, Sn Erdoğan a, Daha Önceki Yıllarda SÖYLEDİKLERİ SÖZLERİ Halkımıza Dinletsinler, CD Ortamında Dağıtsınlar, Sözlerinin Dökümünü Yazılı Olarak Halkımızın Okumasına SUNSUNLAR ! ! ! Siz O zaman Görün Halkın AKP + MHP ye Bakışlarını ! ! Bakın ortada AKP ve MHP diye parti kalıyor mu ! ! ! Benim ŞÜPHEM, AKP ye Karşı MUHALEFET Partilerinin GERÇEK AMAÇLARINDA AKP nin İktidardan Uzaklaştırılması var mı? ? ? ? Yoksa AKP nin İktidardan Uzaklaştırılmasını İSTİYORMUŞ gibi mi Yapıyorlar ? ? ? Saygılarımla

Avatar
Nefsine hâkim ol düşme bed huya. 2018-03-11 12:54:37

Abdal, Hakk'a hayran olandır.
Adalet her işte, Hakk'ı bilmektir.
Âdem suretinde olan herkes, Âdem değildir.
Âdem'in Âdemliği; akıl, hayâ ve ilim iledir.
Âlimlere ve kendini bilenlere, alçak gönüllülük yaraşır.
Allah ile gönül arasında perde yoktur.
Ara, bul.

Avatar
Bizim erkânımız; ahlâkı Muhammed’i ve edebi Ali’di 2018-03-11 12:57:56

Hararet nârdadır, sacda değildir,
Keramet sendedir, tâcda değildir.
Her ne arar isen, kendinde ara,
Kudüs’te, Mekke’de, Hâc’da değildir.

Sakın, bir kimsenin gönlünü yıkma,
Gerçek erenlerin sözünden çıkma.
Eğer insan isen ölmezsin, korkma,
Âşığı kurt yemez, uc’da değildir.

Gönül Kabesine girmesin hülya,
Nefsine hâkim ol düşme bed huya.
Kirleri arıtan baksana suya,
Hep yüzü yerlerde, bucda değildir.