CHP liderinden 13 maddelik çözüm önerisi

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, kötü giden ekonomi için acil yapılması gereken 13 maddeyi tekrar hatırlattı

CHP liderinden 13 maddelik çözüm önerisi

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, kötü giden ekonomi için acil yapılması gereken 13 maddeyi tekrar hatırlattı

05 Eylül 2018 Çarşamba 20:48
CHP liderinden 13 maddelik çözüm önerisi

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, "Türkiye bugün içinde bulunduğu çıkmazdan nasıl kurtulur, nelerin yapılması gerekir? Çözümü için hayata geçirilmesi gereken 13 maddeyi tekrar hatırlatıyorum!" diyen Kılıçdaroğlu şu 13 maddeyi paylaştı:

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
CHPKılıçdaroğluTürkiye
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
65485746351252 2018-09-05 22:10:59

CHP iktidara degil kendisine 13 madde hazirlasin .Konu ; nasil itdidari nasil elde ederiz?

Misafir Avatar
chp 2018-09-06 13:59:37 @65485746351252

CHP den bir cacik olmaz. çünkü hepsi SALATALIK ama YOĞURT yok.

Beğenmedim! (1)
Avatar
sokaktaki adam 2018-09-05 22:36:01

vAllahi en komiğide merkez bankasının bağımsızlığı sağlanmalıdır denen 3. madde... hiç olacak şeymi bu, ne güldüm haaa...

Avatar
Efe 2018-09-06 05:21:09

Kemal Bey söylediklerininizin hepside doğru fakat halkta karsiligi yok.Demokrasi diyorsunuz parti icinde demokrasiyi saglayamiyorsunuz.
neden secim sonrası kurultayı toplamadınız.Degisim icerde baslamaliki ülkeye umut olsun.

Avatar
14. Madde: 2018-09-05 20:56:09

CHP Baskanligini derhal birakin, AKP ye rakip gercek bir Baskan gelsin, MUHARREM INCE

Misafir Avatar
Dogru 2018-09-06 11:23:01 @14. Madde:

Kilicdaroglu Lider, Karizmatik bir tip degil, Kilicdaroglu her Sabah dakik olarak kalkan, elinde cantasi ile saga sola bakmadan isini giden gelen bir memur Tipi, dolayisiyle o koltugu derhal bosaltmali, cünkü o koltugun hakkini veremiyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
keMALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL 2018-09-06 09:03:20 @14. Madde:

Pinokyoooooooooooooooooooooooooooo defoooollllllllllllllllllllllllllllllll

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
@14. Madde: x,,,,,,,,,,,, yürü itoğlu it 2018-09-06 09:01:40 @14. Madde:

CHP babanızın malımıki kılıçdaroğlunu kovuyorsunuz? muharreminiz bol bol cinsel taciz ve kaçamak yapsın cönebetler sizi sittirin gidin .

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
sev_kadiköy 2018-09-06 09:00:21 @14. Madde:

Kılıçdaroğlu chp ye cok emek verdi. ama hain ve ihanetçi çok içeride. muharrem ince seçimde resmen akp yi galip gösterdi. chp nin içinde yüzde yirmi ihanetçi var. chp ye ihanet eden ince ciler.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
sn klıçdaroğlu 2018-09-06 08:58:01 @14. Madde:

Önce chp destek versin. bu kılıçdaroğlu bişeyler yapa. chp de tek yetkili olmalı. MuhRREm ince ihanet ediyor.

Beğenmedim! (3)
Avatar
aydın 2018-09-05 21:42:36

laikler uyanık olsun ,yoksa dolar dahada yukselecek oltasına takılırlarsa yabancılar dolarları satıp daha sonra ucuzdan toplayacaklar uyanık olun.artık laikligi laikleri ekonomik olarak çökertmeye çalışıyorlar

Misafir Avatar
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) 2018-09-06 14:00:36 @aydın

CHP den bir cacik olmaz. çünkü hepsi SALATALIK ama YOĞURT yok.--------------------- cok guldummmm buna . tam oturtmussunuz bravvo :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gül Pembe 2018-09-06 00:00:39

sen CHP nin başından gidince

Avatar