banner87

CHP liderinden, Erdoğan'ın yemin töreni için flaş açıklama

Kılıçdaroğlu: Bir parti genel başkanı yemin ediyor, neden gideyim

CHP liderinden, Erdoğan'ın yemin töreni için flaş açıklama

Kılıçdaroğlu: Bir parti genel başkanı yemin ediyor, neden gideyim

09 Temmuz 2018 Pazartesi 19:07
CHP liderinden, Erdoğan'ın yemin töreni için flaş açıklama

Erdoğan'ın yemin töreni için Meclis Genel Kurulu'na girişi sırasında CHP grubu ayağa kalkmadı. Genel kuruldaki özel oturuma CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu katılmadı. Cumhuriyet'in haberine göre Kılıçdaroğlu, Erdoğan'ın yeminine ilişkin olarak da ''Bir parti genel başkanı yemin ediyor. Neden gideyim. Abartacak bir şey yok'' dedi.

Kılıçdaroğlu, seçimlerin ardından 'Erdoğan'ı tebrik edecek misiniz?' sorusuna "Demoraksiye inanmayan bir insan tebrik edilemez. Tek adam rejmini savunan tebrik edilemez" yanıtını vermişti.

CHP Grupbaşkanvekili Özgür Özel, dün yaptığı açıklamada yemin törenine katılacaklarını ama ayağa kalkmayacaklarını söylemişti.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yalnız 2018-07-09 19:53:43

kemal değil yüzde 52 si tebrik etmiyor o bizim c.başkanı değil fasulyeden biri

Misafir Avatar
KILIÇDAROĞLU ne yapsın? 2018-07-10 09:14:05 @yalnız

MARANGOZA GİTSİN O SIRIK BURNUNU ESTETİK YAPTIRSIN. SONRADA boynunu büksün İnceyi yanına alsın Erdoğana bir selfi göndersin biz artık tövbe ettik. sana biat ediyoruz bizide saraya al pardon külliyeye al desinler. ama yok almaz. biri taciz ci biri estetik bile olsa geçmişte sırıklı burun olmaz. bunlar siyaset çöplüğünde sürünecekler.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
chpli 2018-07-10 08:56:55 @yalnız

Bak hala konuşuyor ASTARSIZ heh o parti başkanı öylemi?
sen chp genel başkanı. Erdoğan parti başkanı öylemi?
KÜSTAH vAllahi küstah

Beğenmedim! (0)
Avatar
zakkun 2018-07-09 19:25:12

Erdogandan randevu alarak, sarayın gizli geçidinden geçer , erdoganı tebrik edersin gayrı, bay yedek lastik kemall

Misafir Avatar
SEN adlı yorumcu.ya 2018-07-10 08:59:19 @zakkun

sen ------ Tayyip öyle senin dediğin gibi sapıkilere bakmaz. sen hiiiç kılıçdaroğlunun iştahını kabartma. sen biliyorum sevmediğinden poponu asla kızdığın insana vermezsin ama seni kandıranlarda seni yalama etmiş len gödoş. köpeklere bile veriyorsun kendini kalkmış devletin adamına milletin sevgilisine laf etmeye çalışıyorsun.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
SEN 2018-07-10 07:45:52 @zakkun

ulan götveren tayyibe vermediğiniz bir götünüz kaldı onuda alacak yakında merak etme...))))

Beğenmedim! (0)
Avatar
ali 2018-07-09 20:24:03

AKLI DUMURA UĞRAMIŞ KİŞİLERİN ÜLKENİN YÖNETİMİNE TALİP OLMALARI KAZANAMADIKLARININ NEDENİNİ AÇIKLAR NİTELİKTE SS DEĞİLLER ONLARA VERİLMEMİŞ NOKSANLAR DARBELERLE ,KTİDARA ÇÖKMEYİ FIRAK GİYİP BALOLARDA PARTİLERDE ZEVK SEFAFINDIK KADAR ALGILARI İLE SADECE ZANNEDİYORLAR YAŞAMI

Avatar
Ne Erdoğan nede Kılıçtaroğlu 2018-07-09 20:35:48

Muharrem ince.nokta

Misafir Avatar
@Ne Erdoğan nede Kılıçtaroğlu x 2018-07-10 09:00:08 @Ne Erdoğan nede Kılıçtaroğlu

Yanıt: @Ne Erdoğan nede Kılıçtaroğlu x-----hel lan bide sen daaaa. salaksın kendisinide adamdan saymıyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
mahallenin delisi 2018-07-09 23:15:58

ya olum bas bak git, bak git :)))))))))))))))))

Avatar
Nazım Arat 2018-07-10 02:21:10

Saraya da gitmem derken DELİKANLI havasında konuşmuştu.
TIPI TIPIŞ gittiğini de görmüştük.

Misafir Avatar
BİRLİK 2018-07-10 07:47:18 @Nazım Arat

Ülkenin birliği için gidilir.. Tayyibe biat için gidilmez ...

Beğenmedim! (1)
Avatar
chpliler 2018-07-10 10:09:03

sike sike gideceksin önce de öyle diyordun ama sike sike geldin BU BÖYLE BİİNE SEN ORAYA GİDECEKSİN.. BAŞKANI KUTLAYACAKSIN...