banner87

CHP liderinden erken seçim için ilk açıklama

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın açıkladığı 24 Haziran’daki erken seçim kararına ilk tepkiyi MYK toplantısında verdi. 

CHP liderinden erken seçim için ilk açıklama

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın açıkladığı 24 Haziran’daki erken seçim kararına ilk tepkiyi MYK toplantısında verdi. 

18 Nisan 2018 Çarşamba 17:21
CHP liderinden erken seçim için ilk açıklama

Edinilen bilgiye göre, Kılıçdaroğlu’nun, MYK üyelerine erken seçim kararı ile ilgili olarak, “Biz seçimlere hazırız. Yaptığı açıklama Erdoğan’ın kaybedeceğini gösteriyor. Zaten millet bunlardan bıktı. 2018 demokrasinin yılı olacak. Halk bunlara demokrasi dersini verecek” dediği öğrenildi. 

MYK’da CHP seçimi için bir komite oluşturulmasına karar verdi. CHP’nin Cumhurbaşkanı adayının da en kısa sürede ilan edilmesi kararı alındığı bildirildi. CHP'de seçim bildirisi için de çalışmalar başladı.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.04.2018 17:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
YAŞASIN 2018-04-18 17:49:55

Cumhuriyetçi-Demokrat ittifakı

Misafir Avatar
sittir kahpe samancı 2018-04-18 18:45:32 @YAŞASIN

biz meydandan hiç kaçmadık kaçan caminin tuvaletçisi

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
hadi kılıçdaroğlu gel meydana gelll 2018-04-18 18:40:03 @YAŞASIN

hadi gell lenn. işte seçim işte meydan . korkma. ama meydana kendin gel başkasını gönderme. . bu boks baçı dayaktan korkup sen şimdi başkasını yollarsın meydana . utanma yok sende çünkü.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
KOM_ik kemal 2018-04-18 18:19:08 @YAŞASIN

Zırvala kemal zırvala. saçmala kemal saçmala. boyunun ölçüsünü almana az kaldı. bu millete Terörü kabüllendirmek istedin. terör sevicilere hain siyasetçilere ağzı bozuk siyasetçilere yalancı siyasetçilere bu millet oy vermez. EN İYİSİ SEN PYD VEYE PKK NIN BAŞINA GEÇ. Selahattin demirtaşla ortak eş başkan ol çok yerinde bir olay olur.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Erim 2018-04-18 17:47:31

Milleti sabote eden şerefsiz.Sen anirmaya hazir ol akp yalakası Trol.Chp li secmen sizin gibi mal degil ki hemen inansin

Avatar
ben bir chp liyim 2018-04-18 17:31:25

ama rte kazanamassa essek gibi taksimde anirmassam serefsizim atı alan uskudarı yine gececek rte kazanir oylede boylede kazanir oy moy da kullanmiyacagim hic gerek yok

Misafir Avatar
şeyime kadar kullanma diyeceğim 2018-04-18 18:46:53 @ben bir chp liyim

ama sen saman yiyen ibnelere benziyorsun onun için her şeyini satarsın sen

Beğenmedim! (0)
Avatar
Halkın Sesi 2018-04-18 18:07:27

Sende her secimden önce kaybedecek diyorsun ama adam alavere dalavere endelek döndelek rüsvet baskı ysk'yı trt'yi satınalma bir sekilde kaxanıyor...Degisik konulara gir. Mesela deki, hem emeklilik yası uzatıldı hemde aylık baglanma oranları düsürüldü de. Bu millete hainlik degildirde nedir de. Yası uzayıpta beklemeye takılan EYT'lilerden saglanan gelir onmilyarlarca tl de. Bu para nerede de. Ekonomiden vur. İnsanların magduriyetinden vur. Degisik degisik konularla vur ama lütfen papagan gibi aynı seylerden vurmaya calısma. Alkolik adam bir iki bira ile sarhos olabilirmi sence. Adamlar bagısıklık kazanmıs. Suclarını yüzlerine carpıyorsun yavuz hırsız gibi seni susturuyorlar. Ya da Muharrem İnce'ye bırak. Senin sözlerin baretta mermisi gibi gitsede onun sözleri emin ol ki ucaksavar mermisi gücü yaratır...Bırak artık. Cekil kenara..

Misafir Avatar
@Halkın Sesi x--- sus ulan sus 2018-04-18 18:22:48 @Halkın Sesi

Kılıçdaroğlu chp si kaybedincede kılıf hazır. ama bu son artık biz chp seçmeni bile kılıçdroğlunu sandığa gömeceğiz. . Kılıçdaroğlu CHP si baraj altında kalacak. Deniz Baykalı yiyen bu adamdan nefret ediyoruzzzz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
türkiyecumhuriyeti 2018-04-18 18:42:12

chp nin bu memlekete faydası olmaz tayyip erdoganının karsısına 1 tane siyasetci gpsterin gösteremezsiniz çünki yok bunu sizde iyi biliyosunuz yalandan kuru gürültü yapmayın

Misafir Avatar
sittir len 2018-04-18 18:49:38 @türkiyecumhuriyeti

takiyeci tuvaletçi ülkede çok ama karamolla oğlu,gibi adam yok .sen o dediğin adamı adammı sanıyorsun samancı kapı gibi mollaoğlu geliyor bekle satmadı fahişe siyasetçiler gibi kendini çünkü müslüman namuslu para için kendini satan fahişelerden değil

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aydin 2018-04-18 19:06:18

Gid3ceksin hdp seviciliginle erdal ınönü gibi.bahane aramayacaksin. Aklin olsa hdp % 14 alıyor.sonra hendek kazıyor niye %10 zor yakaladı.hala anlayamadiniz derin ajan olduğunu.bugunde pkk a terör örgütü değil diyor sola da diyor ki gelin ilagaliteye yok edeyim sizi anla

Avatar