CHP liderinden tüyleri diken diken eden Adalet Yürüyüşü şiiri

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun sesinden Adalet Yürüyüşü'nün 21'inci gününde tüyleri diken diken eden bir şiir geldi.

CHP liderinden tüyleri diken diken eden Adalet Yürüyüşü şiiri

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun sesinden Adalet Yürüyüşü'nün 21'inci gününde tüyleri diken diken eden bir şiir geldi.

05 Temmuz 2017 Çarşamba 23:26
17979 Okunma
CHP liderinden tüyleri diken diken eden Adalet Yürüyüşü şiiri

CHP İzmir milletvekili YURT yazarı Mustafa Balbay CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun seslendirdiği, Adalet Yürüyüşü'nü anlatan videoyu twitter adresinden yayınladı.

CHP liderinin okuduğu 'Bir alev topu gibiydik 1923'te' diye başlayan şiir 'bizler gözünü kırpmadan bu vatana kanını feda eden Mustafa Kemal'in çocuklarıyız' diye bitiyor.

İşte o çok konuşulacak şiir:


Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ÖLÜMÜNE SENİNLEYİZ KEMAL BEY . 2017-07-06 07:07:57

UFUKTAN DOĞAN ((( KEMAL LER TAKTİRE ŞAYANLAR DIR ))) KEMAL LERİN ZAFERİ ..!!!! yollarına güller karanfiller orkideler sümbüller kurban olsun UFUKTAN DOĞAN KEMALLERE. AZİZ ALLAHIN EN SEVİLEN KULLARI KEMALLERE ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN SAYIN KEMAL KILINÇTAROĞLU .Nenem her kıldığı 5 vakit taze abdesiyle namazında özellikle sana ALLAHA YALVARARAK DUALAR ediyor biz partili deyiliz ama sen okadar özelsinki, hiç bir siyasetci senin gibi kendini feda etmez sen çook özelsin nenem her gün 500 tesbih çekiyor ve her an namazından önce tekrar tekrar abdest tazeliyor benim nenem 80 yaşına basacak ÖNCE ALLAH SENİN İSTANBUL'A AYAK BASTIĞIN ZAMAN DOLAYISIYLA ALLAH YOLLARINI AÇIK ETSİN İŞİN GÜÇÜN RAS GELSİN HALİL İBRAHİM SOFRALARINDA CENNETİN MEYVESİ HURMALAR AFİYET OLSUN .hadi KEMAL BEY ÖNCE ALLAH çoğu giti azı kaldı ADALET ,ADALET YİNE ADALET ALLAH ADALETİ EMREDER ((( NAHİ SURESİ AYET (( 90 )) NE ZULÜM NE MERHAMET SADECE (( ADALET )) DİNLENMEK İÇİN YOLACIKANLAR ASLA YORULMWZLAR .ALLAHTAN ISRARLA İSTEYECEKSİN İSTEMESİNİ BİLLECEKSİN .BİZ TÜRK VATANDAŞLARINDA ((((( DEMOKRATİK LAİK SOSYAL HUKUK T.C. İSTİYORUZ çocuklarımız torunlarımız için yobaz sapık yoldan çıkmış tecavüzcü imamlar hacılar hocalar ın ŞERİNDEN DEN ŞEYTANA TAPANLARDAN KURTULMAK İÇİN YOLLA ÇIKMIŞLAR İÇİN hısız ardan ETRİKALÜCILARDAH sahtekârcılardan düzenbazlardan kurtulmak için şeytana tapanlar dan kurtulmak için şeytana hizmet edenlerden kurulmak için MEVKİ MAKAM MENFAATLERİ İÇİN İSLÂMİYETİN KUTSAL KITABIMIZ KURANI meydanlarda töbe haşa gazete parçası gibi sallıyandan yalan yere namusu ,şerefi ne ALLAHTAN korkmadan yalan yere yemin edenlerden kurtulmak için mahkemelerde adalet binalarında hukuk için ADALET YÜRÜŞÜ,YAPAN CHP GENEL BAŞKANI KEMAL KILIÇTAROĞLU NU DESTEKLİYOR VE sonuna kadar KANIMIZIN ÇANIMIZIN,SON DAMLASINA KADAR ADALETE fark etmez gerekirse sonsuza kadar ADLETİNİZ GELENE KADAR YÜRÜYECEĞİZ eğer tayyip MÜDAHALE EDECEKSE DESTAN YAZDIRIN POLİSLERİNE HODRİ MEYDAN KİM YAZIYORMUŞ DESTANI BAKALIM ÖLÜMÜNE CHP GENEL BAŞKANIYLA HER YERDEYİZ NOKTA

Misafir Avatar
bb 2017-07-06 11:23:52 @ÖLÜMÜNE SENİNLEYİZ KEMAL BEY .

cehenneme kadar yolun var. berabece yürüyün.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
vatandaş 2017-07-06 09:18:07 @ÖLÜMÜNE SENİNLEYİZ KEMAL BEY .

gariaban kılıçdarolu acaba fetö madurlaıylya pkkyıda arkama alırsam tayyibi devirebilirmıyım diyie ona ugrasıyor.görmuyomusunuz gözünüz körmu ya

Beğenmedim! (7)
Avatar
ayla 2017-07-06 01:47:51

demokrasiyi katleddiniz Adalet adaet diye yollara düsürdünüz ana mualfet partisini insan olan biraz utanir meclisi yok etiniz yargiyi esir aldiniz orduyu polisi felc ettiniz türk devletini nerdeyse yok ettiniz süriyedeki savasa girdiniz 25 milyon kürt yasayan ülkemizde kürtlere savas acdiniz abd ab ile catis rusya seni ilk durakda birakir

Misafir Avatar
ayla balama cevap***beşyildiz 2017-07-06 14:12:57 @ayla

adeleti mahf falan edilmedi, yollarada ajanlar düşürdü sizleri, ana muhalefet değil ana
vatana ihanet patrisi.

Beğenmedim! (3)
Avatar
veli 2017-07-06 15:25:40

kin kusan ak tiroller hain oslo gorusmeleri habur ve 15 temuz fetoyle beraber yaptiniz vatan haini kim

Avatar
Güzin Taş 2017-07-05 23:59:01

Yarım saattir uğraşıyorum ama şiir yok, Şaka mı bu.

Avatar
veli 2017-07-06 00:57:52

demeki sende kafa yok yarim saata hicte gerek yok yani vioyu izle yeterli sen ozaman fetonun dilinden anlayanlardansin

Avatar
ziya 2017-07-06 01:42:27

atatürkün kurdugu cumhurriyet i bitirdiniz ey akp demokrasiyi bir tiren gibi kulanip diktani kurdun indin bu tirende cumhurriyetimizi yok etdiniz .seriatci terikatci sapik supuk topluluklari cikardiniz tc mizi arap emirliklerine cevirdiniz abd ab derken rusyainin oyuncagi yaptiniz tc mizi saray derken baskanlik derken tc mizi yok etdiniz

Misafir Avatar
bolu 2017-07-06 15:42:53 @ziya

Leyey tohumları lehey e defolun. hangi ara o nahlet layeliler size misafir oldu? yoksa siz aiilece lahedemi kaldınız... ondan bozulmuş , kanınız. namusunuz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ziya ayıya cvp****bolu 2017-07-06 11:22:17 @ziya

ziyacım, demokrasiden eksildi, cumhuriyetin neresi gitti? Allah aşkına nerden besleniyorsunuz bilgi olarak? yahu bir de yazın şu şu şu yok, demokrasinin nesi eksik, cumhuriyetimizin bayrağımızın yerinde durduğundan akp li olarak gururduyoruruz. sizi rahatsız eden ne?

Beğenmedim! (3)
Avatar
LAHEYDE YARGILANACAKSIN tayyip NOKTA 2017-07-06 04:31:46

tayyip seni var ya seni SAVAŞ SUÇLUSU OLARAK LAHEYDE YARGILANDIRACAĞIZ .Sen (( DEMOKRATİK LAİK SOSYAL HUKUK İLKELERİNİ ÇİĞNEDİ T.C KALDIRDİN TÜRK VATANIMIZIN KURTARICI,KURUCUSU,TÜRK MİLLETİ BİZLERİN ULU ÖNDERİ AZİZ GAZİ ALLAHIN TÜRK MİLLETİNE ÖZENE BÖZENE DÜNYAYA BİRDAHA GELMESİ İMKANSIZ OLARAK YARATIĞI DÜNYA MUCİZESİ DAHİSİ EFSANE ULU ÖNDER KUTSALIM MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜ BİZ TÜRK MİLLETİNE HEDİYE ETTİĞİ KUTSAL ATATÜRKÜMÜZ HAKARET ETTİĞİN İÇİN 2 ayyaş oturup anayasa yapmış dediğin için aziz fedakar yiğitlerimiz aslanlarımız MEHMETCİKLERİMİZE 3 B EŞ KELLE DEĞIN İÇİN İSLAMİYETİN KUTSAL KİTABI KURANIMIZI MEYDANLARDA MEVKİ MAKAM (( MENFAATLERİN İÇİN )) Abdestsiz töbe haşa gazete parçası gibi salağın için doğmamış bebeğimize ve öksüzlerimize kadar pkkya oslada haburda imralıda kandilde en son ramak kalmıştı ülkemiz TÜRK VATANINI PEŞKEŞ Çektiğin için böldürtmeyeceğiz kalktığın için BİZ TÜRK MİLLETİNİ SIFILADIŞIN İÇİN MODERN TÜRKİYEYİ ARAP ÜLKELERİNE ÇEVİRMEYE KALKTIĞIN İÇİN SAPIK İMAMLARIN TÜRK MİLLETİNİN 7 VE SEKİZ YAŞLARINDAKİ KIZ ERKEK DEMEDEN TECAVÜZ ETTİĞİ HALDE SUSTUĞUN İÇİN YARATILANI YARATANDAN DOLAYI SEVDİĞİM SURİYELİ KARDEŞLERİM DİYEREK TÜRK milleti bizleri suriyeliler ezdirdiğin için .Biz TÜRK MİLLETİNE HAKARET İÇEREN HER KELİME CÜMLENİN hasını ödeteceğiz ve seni tayyip LAHEYDE YARGILATACAĞIZ NOKTA

Misafir Avatar
lahey manyağına***bolu 2017-07-06 15:39:03 @LAHEYDE YARGILANACAKSIN tayyip NOKTA

sen öz babanıda satarsın üvey baba iyi gelir sana. asıl baban seni yedirsin, içirsin, büyütsün, eline ekmek tekneni versin, koluna meslek bileziğini versin sonra kendini bir zehircinin yanında bul ve zehir al kendi babana düşman ol üvey baba ara şöyle küpeli, kınalı, kıvrak, kıllarını aldıran bir üvey baba istersin sen.. hain yoldan çıkmış sapık seni.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
vatandaş 2017-07-06 09:09:26 @LAHEYDE YARGILANACAKSIN tayyip NOKTA

hadi ordan siz şehitlerimizie değil apo nun pkk nin piçlerine agladınız üzülkdünüz şimdide feto nun uhapiste çürüyecek olan uşaklarına aglıyosunuz Atatürk kaksa sizi pensilvanyaya kadar kaovalar

Beğenmedim! (6)
Avatar
Mustafa kemal maskeli vatan hainleri 2017-07-06 04:39:22

1-Meclisteki HDPKK lılarla kolkola Türkiye ye ihanet eden,
2-BOP sürecinin hizmetkarı sözde muhalefet lideri
3- ve “Çözüm süreci”nin mimarı BOP Cumhurbaşkanı ve ortağı aPo ile birlikte;
4-Sahte adalet yürüyüşünü “hak ürüyüşü” isimle adlandıran,
5-Dalalet yürüyüşünün gerçekte ne yapıldığını açıklayanları fetocu diyen
6-Yalını yiyen, yalağından içen, gevişini getiren destek veren çoğunluğunda
Türkiye nin bölünmesinin uşakları gayri Milli CHP-aKP-MHP-HDP-FETO-BOP cumhurkanınıdan hiç bir farkı yok.