CHP liderinden tüyleri diken diken eden Çanakkale videosu

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu Çanakkale Zaferi’nin 103. yıl dönümünü Twitter hesabından bir video paylaşarak kutladı.

CHP liderinden tüyleri diken diken eden Çanakkale videosu

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu Çanakkale Zaferi’nin 103. yıl dönümünü Twitter hesabından bir video paylaşarak kutladı.

18 Mart 2018 Pazar 10:41
CHP liderinden tüyleri diken diken eden Çanakkale videosu

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu Çanakkale Zaferi’nin 103. yıl dönümünü nedeniyle sosyal medya hesabından bir video paylaştı. CHP lideri videoda Çanakkale ve şehitlerle ilgili konuşurken arka fonda Çanakkale Türküsü yer aldı.

CHP lideri twitter hesabından, "18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Zaferi’nin 103. yıl dönümünde, tüm şehit yakınlarına şükranlarımı sunar, milletim adına kalplerine nakşedilmiş acılarını paylaşıyorum. Tüm şehitlerimizi rahmet ve minnetle anıyorum" ifadelerini kullanarak şu videoyu paylaştı:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.03.2018 12:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
OĞUZHAN 2018-03-18 17:01:33

Yazık o bizler için şehit olan askerlerimize ve Atamıza.Ülkemizin şu haline kemikleri sızlıyordur.Adalet yok,eğitim bom bok,sağlık sektörü tam bir mafya,tarım ve hayvancılık bitik,ekonomi kıldan köprünün üstünde her an kopabilir.Bütün umutlarımız olan gençlik uyuşturucu batağında,Suriyeli,Afgan,İranlı,Iraklı diye bildiğimiz yardım ellerimizi açtığımız kişilerin ışıtcımı,elkaidemi,pyd limi,el nusramı ne olduğu belli olmayan insanlarla aynı ortamı paylaşıyoruz.Parlamenter sistem yok, tek adam ın dudakları arasında olan bir yönetim ve insanlar toplumlar hak ettikleri şekilde yaşarlar.Doğruları görmeyen gözler kör olsun.Doğruları duymayan kulak sağır olsun.Gerçeği idrak etmeyen beyin kanama geçirsin,Harama yetimin hakkına uzanan el felç olsun,namussuzluk yapan bel ve ayaklar sakat olsun tutulsun ve adım atamasın.Yanlışa dur demeyen millet yok olsun.

Misafir Avatar
t: @OĞUZHAN x---ee cvap 2018-03-19 08:27:47 @OĞUZHAN

o iftira eden dilin kurusun, iftira eden ellerin kurusun. cahil manyak . ulan sen 16 yıl öncek, Türkiyeyi bit öğren gör ondan sonra konuş. bre zavallılar. at gözlüğü ile bu günü görürsünüz balık beyninizlede bir dakika öncesini unutursunuz. sizin yediğiniz ekmek içtiğiniz su size davacı olur . bu ülkeyi adam eden iktidara insanlara kininiz neden?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yuuuh yani 2018-03-19 08:25:09 @OĞUZHAN

yahu çanakkaleye sahiplenene bak. ulan yıllarca çanakkale şehidlik hatırlanmadı. chp bu konuda ne yaptı?
akp çanakkale ruhunu canlandırdı şehitlikler güzelleşti layık oldu ülkemize. bu güzel düzene kutlamalara halkımız canı gönülden huzur ve huşu içinde gidip ziyaretler ediyor dualar ediyor . ecdadı yad ediyor. siz chp siz ne yaptınız?
çanakkalede şehidlikte piknik yapıp içki içtiniz. yahu gidin işinize. gölge etmeyin yeter.

Beğenmedim! (1)
Avatar
beyler 2018-03-18 12:14:32

ekonomide sinyaller geldi devasa bir devaluyasyon yaratilacak kuresel ekonomik aktorler türküyenin ekonomisini mahvederken ulusalci amerika pentogonuda belini kiracak plan bu hafta basi itibari ile devrede eeee kureselci guclerde pentagonda ayni cizgide olursa ben buna buyuk tehlike derim dugmeye bastilar

Avatar
Tekin Baran 2018-03-18 20:04:09

HER ZAMAN ADAM GIBI ADAMSIN SAYN KILICDAROGLU.

Avatar
Sevda 2018-03-19 09:26:04

Bu vatan uğruna şehit olan bütün atalarimizin ruhu şad olsun mekanı cennette rahat uyusunlar sayın Kılıçdaroğlu sağolun milletimizin herzaman yanında oldunuz saygılar

Avatar