CHP'liler 'Tank Palet' işçileriyle omuz omuza

Sakarya'da Tank Palet Fabrikası işçileri ile bir araya gelen CHP Genel Başkan Yardımcısı Veli Ağbaba açıklamalarda bulundu. 

CHP'liler 'Tank Palet' işçileriyle omuz omuza

Sakarya'da Tank Palet Fabrikası işçileri ile bir araya gelen CHP Genel Başkan Yardımcısı Veli Ağbaba açıklamalarda bulundu. 

11 Ocak 2019 Cuma 21:30
CHP'liler 'Tank Palet' işçileriyle omuz omuza

Sakarya'da özelleştirme kapsamına alınan Tank Palet Fabrikası işçileri ile buluşan CHP Genel Başkan Yardımcısı Veli Ağbaba açıklamalarda bulundu. 

CHP Grup Başkanvekili Sakarya Milletvekili Engin Özkoç, CHP Genel Başkan Yardımcısı Veli Ağbaba, CHP Genel Başkan Yardımcısı Yıldırım Kaya ve 22 milletvekilinden oluşan CHP'li heyet, özelleştirme kapsamına alınan Milli Savunma Bakanlığı 1'inci Ana Bakım Fabrika Müdürlüğü işçilerine destek vermek amacıyla Adapazarı'na geldi.

CHP Sakarya İl Başkanlığı'nda toplanan heyet, kortej halinde Türk Harb İş Sendikası Sakarya Şubesi'ne kadar sloganlar eşliğinde yürüdü. Milletvekillerine partililer de eşlik etti.

'TANK PALET FABRİKASI TÜRKİYE'DİR'
Sendika binası önünde konuşan CHP Genel Başkan Yardımcısı Veli Ağbaba, "Tank Palet Fabrikası herhangi bir fabrika değildir. Bu fabrikada çalışan sendika işçileri sadece işçi değildir. Tank Palet Fabrikası demek Türkiye demektir, Tank Palet Fabrikası demek Türk Silahlı Kuvvetleri demektir, Mehmetçik demektir. Tank Palet işçisi sadece alın teri ile evine ekmek götüren işçi değildir, sınırda savaşan Mehmetçiktir. O nedenle diyoruz ki Harb İş işçisi vatan bekçisi. Sakarya'da tank üreten palet üreten, obüsleri üreten işçi vatan bekçisi bir Mehmetçiktir. Eğer bu fabrikanın satılmasını destekliyorsanız Türkiye Cumhuriyeti'ne ihanet ediyorsunuz. Bu mesele bir siyasi parti meselesi değildir. Sadece Türk İş'in ya da sadece Harb İş Sendikası'nın meselesi de değildir. Bu bütün Türkiye'de yaşayanların meselesidir. Nasıl ki şehit cenazelerinde hep birlikteysek, nasıl ki vatan korumasında sağcısı solcusu hep birlikteysek bu fabrikanın da satışına karşı hep birlikte omuz omuza mücadele vereceğiz. Türk Silahlı Kuvvetleri'nde herhangi bir Mehmetçik bir devletin emrine silahıyla birlikte verilemezse, harb işçisi de bir devlete veya özel şirkete verilemez. Her emekçi bir Mehmetçiktir. Vatan korumasını yapan Mehmetçiklerse burada eline makineyi alıp imalat yapan işçi bizim için odur. Bu mücadelede yalnız değilsiniz" dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.01.2019 21:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Helal sana CHP 2019-01-11 23:34:22

amma nedense sahte milliyetciler ortada yok.

Misafir Avatar
@Helal sana CHP x..Katki! 2019-01-12 12:59:29 @Helal sana CHP

Ne halai be göz boyama !!! Seker fabrikalarinda oldugu gibi yalandan yulandan destek. Halki sokaga dökemediler .Ulu önderimiz Atatürkün partisi neden halki sokaga cikarmadigini bi izah etsin de biz de partimizin arkasinda olalim! Meclisin itibari cökdü ve itibarsizlastirildi hic bir kiymeti ve yaptirimi olmayan kürsüden atip tutuyorlar artik kürsüden bagirmak hic bir sey getirmiyor tek sokaklar kaldi!

Beğenmedim! (0)
Avatar
acaba 2019-01-11 23:41:32

mezarliklar ve camilerde satilacakmi acaba

Misafir Avatar
@acaba x---destek! 2019-01-12 13:02:02 @acaba

AVM yapilacak diye rant icin cami dahi yikdilar! Ama sigirlar görmek bilmek istemiyorlar!

Beğenmedim! (0)
Avatar
fatsalı 2019-01-11 22:34:19

şeker fabrikası işçileriylede beraberdiniz ama seçimden sonra gördükki oyları size değilmiş benim kanaatim siz önce izmir için çalışın ordaki grevin durumu nedir amaç nedir yoksa izmirde elden gidicek

Misafir Avatar
vatandaş 2019-01-12 10:57:55 @fatsalı

tank palet fabrikası türkiyenın değildir ya kılıçdaroğluna bir sorun türkiye hala delikli demir yapamıyo diyoduya

Beğenmedim! (1)
Avatar
HADE BE !.... 2019-01-12 11:34:06

Akepe demek, sansür demek, basına zincir vurmak demek, sanat ve sanatçıyı hor görmek demek,

Avatar
HADE BE !.... 2019-01-12 11:34:24

Akepe demek saraya % 26 çalışan ve emeklisine % 10 zam demek, iğneden ipliğe gelen zamlar demek, yoksulluk demek, vatandaşa tassaruf, saray israfı demek, din bezirganlığı, cehalet demek, ballı maaşla adam kayırma demek. Yeter artık usandık. İNSAF yahu

Avatar
HADE BE !.... 2019-01-12 11:34:42

Akepe demek; beton rantı ve rant uğruna milli degerimiz olan fabrika, isletmeleri saray yandaşlarına satmak ve çalışan işçilerin kapı önüne koymak, Satılan fabrika ve işletmelerin arsalarını satmak veya bina inşaa etmek, Yeşili yok etmek demektir.

Avatar
HADE BE !.... 2019-01-12 11:35:05

Akepe demek; TÜİK Enflasyonu % 20.3 olduğunu açıklamalarına rağmen çalışan ve emeklilerin maaşlarına % 10 zam, saraya % 26 zam yapmak demektir.

Avatar
HADE BE !.... 2019-01-12 11:35:28

Akepe demek, yoksullukla imtihan edilmek, pırlantada % 0 KDV ve ÖTV , temel gıda ve temel ihtiyaç malzemesinde % 15 KDV ve ÖTV ödemek, geçemediğin köprü, otoban veya kullanmadığın havaalanlarına vatandaşın vergisini teminat göstermek, yandaş müteahit veya ihale takipçilerini zengin etmek, kent hastanelerinde hastaları müşteri gibi göstermek ve vatandaşın vergisini teminat göstermek, devletin kazanımları fabrika, liman, şeker fabrikaları, Sümerbank, Etibank ve madenleri gibi değerlerimizi yandaşa veya yabancı sermayeye satmak, bankalarımızı yabancı sermayeye satmak, özelleştirme adı altında satılan fabrika ve işletmelerde iscilerin kapı önüne konulmasına sessiz kalmak, KHK ile işsiz kalan taşeron işçilerine seçim öncesi mavi boncuk dağıtılıp kandırılması, din bezirganlığı yaparak ekonomik krizi,yükselen eflasyon ve işsizlik rakamlarını gizlemek demektir.