CHP MYK toplantısı başladı!

CHP Merkez Yürütme Kurulu (MYK) toplantısı başladı. Toplantıda seçim sonuçları ve olağanüstü kurultay tartışmaları değerlendirilecek.

CHP MYK toplantısı başladı!

CHP Merkez Yürütme Kurulu (MYK) toplantısı başladı. Toplantıda seçim sonuçları ve olağanüstü kurultay tartışmaları değerlendirilecek.

05 Temmuz 2018 Perşembe 12:00
CHP MYK toplantısı başladı!

MYK'da seçim sonuçları ve Muharrem İnce'nin olağanüstü kurultay çağrısı ve Kılıçdaroğlu'na ‘Onursal Genel Başkanlık’ teklifi ele alınacak. Kılıçdaroğlu ve Genel Merkez, olağanüstü kurultayı toplamaktan yana değil. Bu durumda İnce ekibi imza toplayacak, 651 delege imzası bulunursa 45 gün içinde olağanüstü kurultaya gidilecek.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.07.2018 13:22
Anahtar Kelimeler:
CHPMyk
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aydın 2018-07-05 12:05:53

demokrasi ve hukuk anlayışı sıfır,bir polis hata yaptıysa mahkemeye verilir küfür edilirmi böyle bir kişi despot olur.kızdım engeleyemdim kendimi dese ,özür dilese yok adam sanki eşkiya.bu kişinin peşine takılanlar hüsrana ugrar.chp ye yakışmaz İHRAÇ EDİLMELİ,BU ÇAMUR VE DERİN GÜÇLER DESDEKLİYOR,ORTALIGI KARIŞTIRAN MURAT KARAYALÇIN DIR.ALTAN ALTA

Avatar
Emine 2018-07-05 12:18:58

ÇHP en zor günde bir boka yaramadi...Ve artik hic bir zaman secim kazanmayacaktirrrrr...Bosuna kürek cekmek bu olsa gerek....CHP cagdisidir..Miladini doldurdu..Kapatin gitsin..

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-05 12:44:59

BENCE CEHEPEDE GENELBAŞKANLIĞI INCEDE HAKETMIYOR.CEHEPEYE CEHEPE ELAZIĞ MILLETVEKILI OLAN VE IHRACI ISTENEN GÜRSEL EROL YAKIŞIR.CEHEPELI OLARAK BU SÖYLEDİĞİMDE SAMİMİYİM.

Avatar
can 2018-07-05 14:40:03

bırakın gidin artık arkadaş daha neyi zorluyorsunuz yıllardır aynı şeyleri söyleyip duruyorsunuz bir kez olsun tabanın sesine değişime hak verin bi zahmet !!!

Avatar
( ATATÜRK ) WWW.ULUSALRADYO.COM ( FM 100.8 MHZ ) 2018-07-05 18:09:53

.

Avatar