banner87

CHP MYK yarın toplanıyor

CHP Merkez Yürütme Kurulu (MYK), 24 Haziran Seçimlerini değerlendirmek üzere yarın toplanıyor.

CHP MYK yarın toplanıyor

CHP Merkez Yürütme Kurulu (MYK), 24 Haziran Seçimlerini değerlendirmek üzere yarın toplanıyor.

25 Haziran 2018 Pazartesi 18:39
CHP MYK yarın toplanıyor

CHP Merkez Yürütme Kurulu (MYK), yarın saat 11.00'de seçim değerlendirmesi için bir araya gelecek.

24 Haziran seçimlerinin ardından henüz kesinleşmeyen sonuçlara göre, Meclis’te yüzde 22,67 oranında oy alan Cumhuriyet Halk Partisi (CHP), seçim değerlendirmesi yapmak üzere toplanma kararı aldı.

Toplantının ana gündem maddesinin 24 Haziran seçimleri ve sonuçları olması beklenirken, parti yönetiminin seçim sonrası alacağı kararlar merakla bekleniyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.06.2018 20:32
Anahtar Kelimeler:
24 HaziranSeçimCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kemo nerde kemo 2018-06-25 18:43:34

Pinokyo sırık burnunu estetikmi yaptırıyor?
sırığı bari fırıne versin bi işe yarasın. Bak hele chp lideri KILIÇDAROĞLU!!! çok komiksiniz be. liderinizde size benzemiş.

Avatar
vatansever_ercan 2018-06-25 18:48:16

Anlamadığım bir şey var. Kılıçdaroğlu daha seçim olmadanda tamam safını belli etmişti PKK PYD YPG hayranıydı. ama M İnce aday olana kadar böyle bir izlenimi yoku. aday oldu İncedede PKK hayramlğı başladı. hemen Edirneye Selahattin Demir taşı ziyaret etti. Suriyede 5000 eşkiyayı etkisiz halgetiren komutana tehditler savurdu. ne oldu birden bire?
akla gelen şu. ABD ve görevli ekibi inceye C Bşakanı yaparız sen ama bizim dediklerimzi yapacaksın dedi. oda kabul etti. malum abd ve ekibinin gayesi Türkiyeyi kalkındırmamak zayıflatmak terör belasını süreklü gündemde tutmak. M İncede bu yüzden Teröristelirin hayranı seveni oldu. işte bu yüzden bu Yüce halk bu iradesini satmışların hepisine tokadı bastı. evet aynen öyle .

Misafir Avatar
ince amerikanin istdedigini yapsaydi 2018-06-26 01:09:32 @vatansever_ercan

secilirdi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aday 2018-06-25 19:42:14

İnce, ancak Kılıçdaroğlu istifa ederse aday olur.

Avatar
Gunther 2018-06-25 20:08:55

Sn. Kilictaroglu dun aksam istifa etmeliydi. Avrupalilari biraz takip etsin, sosyal demokratlar bu durumlarda ne yapiyorlar.?

Avatar
aydın 2018-06-26 01:05:28

istanbulda canan kaftancıoglu ço zarar verdi görevden alın almassanız belediye seçiminden vaz geçin iyi partiyi desdekleyin o zaman istanbulda,istanbulda bu il başkanıyla kazanma sıfır.2- inceden genel başkan olmaz hiç partiyi düşünmedi ne kadar oy fazla alırıma baktı