'CHP'nin adayı kim olmalı?' anketinden sürpriz isim

Mediar Analiz şirketi yaptığı ankette; "CHP'nin adayı kim olmalı?" kim olmalı diye sordu. Ankette CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu birinci çıktı.

'CHP'nin adayı kim olmalı?' anketinden sürpriz isim

Mediar Analiz şirketi yaptığı ankette; "CHP'nin adayı kim olmalı?" kim olmalı diye sordu. Ankette CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu birinci çıktı.

30 Nisan 2018 Pazartesi 17:02
'CHP'nin adayı kim olmalı?' anketinden sürpriz isim

16 Nisan 2017 referandum sonuçları gözetilerek belirlenen toplam nüfusu 53.833.947 olan 26 ilde yaşayan, TÜİK 2017 verilerine göre 18 yaş ve üstündeki toplam 38.887.524 seçmen üzrinde yapılan anket çalışmasında "CHP'nin adayı kim olmalı?" sorusu yöneltildi. Ankette Kılıçdaroğlu birinci çıkarken, Abdüllatif Şener 19.12 ile sürpriz şekilde ikinci oldu. Şener'i yüzde 11.76 Muharrem İnce ve yüzde 9.22 Yılmaz Büyükerşen takip etti.

Ankete katılanların yüzde 25 Kemal Kılıçdaroğlu, yüzde 19.12 Abdüllatif Şener, yüzde 11.76 Muharrem İnce ve yüzde 9.22 Yılmaz Büyükerşen olarak yanıt verdi. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.04.2018 17:17
Anahtar Kelimeler:
SeçimAdayAnketCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Abbas 2018-04-30 17:23:40

Abdullatif şener tanınan ve toplumun her kesiminden oy alabilecek dürüst bir yapıya sahip. Kazanabilecek tek adaydır diye düşünüyorum

Misafir Avatar
zonguldak 2018-04-30 18:24:15 @Abbas

Kılıçdaroğlunun meydandan kaçmayacağını biliyordum.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp li 2018-04-30 18:23:37 @Abbas

geç oldu ama oldu. adayımız sn kılıçdaroğlu.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Sn.Kılıçdaroğlu 2018-04-30 17:19:55

Hem durust hem de cesur. Gercek anlamda, sozde deyil ozde hem yerli hem de milli.

Avatar
Vatandaş 2018-04-30 17:09:17

Yakışır Bay Kemal'e iktidar ve yancısına demokrasi dersi verdi.

Avatar
Nurali Boz 2018-04-30 17:44:47

Kemal abi turk milletine 10 gomlek genis gelir aday olmasini istemem cunku aday oldugu andan itibaren teror estirir receb alevidir haa diye anirmaya baslarki 50 tv bir okadar gazete radyo kesinlikle kazandirmazlar cunku kemal Allah alip din satmiyor haram yemedigi icin yerilen bir insani bu calmaz bizede caldirmaz derler turk milletini kim cok opuyorsa ona oy verir

Avatar
Adem erdogan 2018-04-30 17:27:11

Bence.chp.nin adayı sayın ali koç olmalı.tanınan vizyonu olan .iş adamı.avrupa ile iliçkileri iyi.her kesimin oy vereceği birisi

Avatar
gele me 2018-04-30 18:09:20

Aleviligin inancinda heram yemek yoktur alevinin köpegi heram et yemez kilicdar oglu kazanamaz cünkü heram yemez heram yemedigi para sahibi olamaz olmadigi icin rüsfet dagitamaz o yüzden kazanamaz TÜRKIYEDE hep hirsizlar her zaman kazanir cünkü liyakata göre oy kulanilmaz alevi sunni kürt türk laz öyle oy kullanilir alevi zümreside az olduguna göre hic bir zaman kazanamaz

Avatar
misafir 2018-04-30 17:52:26

bence fatih portakali sececekler.cunku hem chp hem hdpden rahat oy alir.

Avatar
Gidi gidi 2018-04-30 17:53:13

"Sizi gidi abdestim var diyen hırsızlar" diye mitinglerde haykirabilen komplekssiz müslüman olsun!