CHP PM'den flaş Gürsel Erol kararı

CHP yönetimi Gürsel Erol'u ihraç istemiyle disipline sevk etti. Karar, parti meclisinde oy kararıyla alındı.

CHP PM'den flaş Gürsel Erol kararı

CHP yönetimi Gürsel Erol'u ihraç istemiyle disipline sevk etti. Karar, parti meclisinde oy kararıyla alındı.

28 Haziran 2018 Perşembe 16:49
CHP PM'den flaş Gürsel Erol kararı

Cumhuriyet Halk Partisi'nin 41 yıl sonra Elazığ'dan çıkartmayı başardığı ilk vekil olan Gürsel Erol ihraç istemiyle disipline sevk edildi. Karar oy çokluğu ile alındı.

GÜRSEL EROL CANLI YAYINDA PARTİSİNİ ELEŞTİRMİŞTİ

24 Haziran seçimlerinde sürpriz olarak CHP'den Elazığ Milletvekili seçilen Gürsel Erol, FOX TV'de açıklamalarda bulunmuş, CHP yönetimini istifaya davet etmişti. Erol'un açıklamaları şöyleydi:

Bir siyasi partinin varoluş nedeni iktidar olmaya yönelik hedefi olmasıdır. Siz eğer iktidar olamıyorsanız her seçimden sonra mazeret yaratamazsınız. Bakanlık iddiasıyla aday olan bir kişi çıkmadı. Yalnızca milletvekili olma iddiası taşıdılar. Bu doğru değil. Herkes partisinin iktidar olması için emek vermelidir. Benim yaptığım gibi bu arkadaşlarımız da kendi illerine dönselerdi CHP'nin daha fazla milletvekili vardı.

CHP 22'de kalıyorsa ayrı bir sorgulama yapması lazım. Demek ki vatandaşa güven veren adaylar doğru tespit edilememiş. Her seçimden sonra sandık güvenliği ile ilgili yorumlar var. Her seçimin sonucunun gerekçesi sandıklarda hile var olabilir mi? Niye sandık güvenliğini sağlamıyorsunuz?

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.06.2018 17:14
Anahtar Kelimeler:
CHPCHP PMGürsel Erol
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
köylü 2018-06-28 17:05:43

bazı chp li olan tepelerde yaşayanlar sokağa çıkmamış olanlar şeriatçı ümmetçi arapçı kafası paslı unsurların chp ye oyvereceğini sanıyorlar chp nin başına peygamberde getirseniz chp nin alacağı oy okadardır türklerin zekası chp ye oy vermeye yetmez atatürküne söven hain bir millet chp ye oy vermez akıllı olun

Avatar
Delibo 2018-06-28 17:55:48

9-10-11-12 balkon konuşması dinlemek istiyorsanız...Kılıçdaroğlu na devam...çakma Gandhi...birleştirici güç.hadi ordan...Ben CHP ye oy vermem artık..Kılıçdaroğlu gitmezse...bu kadar net...

Misafir Avatar
paünün deepthroatcu yalaka rektörü 2018-06-29 01:08:14 @Delibo

iktidarın sikini emip taşaklarını vakumlamakla göz boyayıp fetocularla mücadele etmiyorsun. fetocu olduğunu bildiğin halde dokunmadıkların var.. ama biz sana dokunacağız şerefsiz

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
2018-06-28 19:54:23 @Delibo

O koltuklar öyle bir koltukki oturan kalmak istemiyor.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Artik eylemde yok! 2018-06-28 17:03:02

Demokrasi abideleri!

Misafir Avatar
2018-06-28 20:14:25 @Artik eylemde yok!

Eylem yaptilar ya, hic kimseye getirisi olmayan ankara dan istanbula yürüdüler. Bir kisi cikipda biz yürürdük ama adaletde demokraside sunlari elde ettik diyemedi.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Okur 2018-06-28 17:41:10

Yukardaki konuyla ilgisi olmayan bir yorum olacak...milleti birbirine dusurme bakani demiski( suleyman soylu) chp lileri sehit cenazelerine almayin,bu ne demek oluyor? Su demek oluyor,zengin bebelerine bedelli askerlik cikartacagiz,gariban cocuklarinida sehit ettirecegiz .peki sebep? Sebebi daha ne olsun ,pazarlik yaptilar,teroristlerle gorustuler,gorusen namussuzdur,serefsizdir dediler,gorustuysem ben gorustum dediler,beraber davul zurna caldilar ,hala suclu chp oyle mi,ayiptir,ayip....

Avatar
tuna 2018-06-28 20:22:50

erol akp nin tuzagina düsme chp yi basin önünde elestirme git chp nin icinde elestirini yap .elezigda secildin basaridir .chp nin kurultaylarla kaybedecek vakti yoktur yerel secimlere hazirlanmali .birde chp iktidar olmak ister ona görede temiz siyasetcileri aday göstermeliki milletde taktir etsin her biri örnek olmali yolsuzluga bulasmamalilar .

Avatar
Emin Koç 2018-06-28 18:03:34

Dersim'in yüzkarasi.

Avatar
aydın 2018-06-28 18:15:43

GURSEL KARDEŞİM YANLIŞ YAPMA ÖZÜR DİLE YANLIŞ YAPTIM DE

Avatar