CHP: Salı günü büyük bomba patlayacak!

CHP Grup Başkan Vekili Özgür Özel, yabancı devlet lehine askeri ve siyasi casusluk yapmakla suçlanan Reza Zarrab’a belgelerin kim tarafından, ne karşılığında verildiğini 5 Aralık Salı günü yapılacak CHP Grup Toplantısı’na kadar açıklanmasını istediklerini'' belirtirken ''açıklanmazsa Salı günü büyük bomba patlayacak'' dedi.

CHP: Salı günü büyük bomba patlayacak!

CHP Grup Başkan Vekili Özgür Özel, yabancı devlet lehine askeri ve siyasi casusluk yapmakla suçlanan Reza Zarrab’a belgelerin kim tarafından, ne karşılığında verildiğini 5 Aralık Salı günü yapılacak CHP Grup Toplantısı’na kadar açıklanmasını istediklerini'' belirtirken ''açıklanmazsa Salı günü büyük bomba patlayacak'' dedi.

03 Aralık 2017 Pazar 17:36
4679 Okunma
CHP: Salı günü büyük bomba patlayacak!

Özgür Özel, Salı günü partisinin Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun önemli açıklamalarda bulunacağını söyledi. Özel yaptığı açıklamada, "Pazartesi günü belgelerin asılları savcılığa gidecek. Salı gününe kadar genel başkanımızın AK Parti Genel Başkanı’na verdiği süre dolacak. Eğer Reza Zarrab’ı ajanlık yapmakla suçluyorlar ya, belgeleri kimden ve ne karşılığı elde ettiği, Cumhurbaşkanı ile Başbakan Binali Yıldırım tarafından açıklanmazsa, Salı günü yeni bir bomba patlıyor. Salı günü büyük bomba patlayacak. Bu sefer genel başkanınız, Arena’da 25 bin kişinin önünde Zarrab’ın bu belgeleri kimden ve ne karşılığından temin ettiğini açıklayacak" diye konuştu.

Zarrab'ın malvarlığına el konulmasına değinen Özel, "Reza Zarrab, bundan 15 gün öncesine kadar Türkiye’nin en itibarlı kişilerinden biriydi. Yurt dışında 5 bin 700 vatandaşımız tutuklu olmasına rağmen sadece biri için hem de birkaç gün arayla iki tane nota verildi; ’Nerededir? Sağlığından endişe ediyoruz?’ diye. 15 gün içinde verdikleri nota son derece anlamlıydı. Çünkü daha önce Türk askerlerinin başına torba geçirildiğinde nota vermeyen AK Parti Hükümeti, ’Ne notası? Müzik notası mı bu? O kadar kolay mı nota vermek?’ diyordu. Şimdi bugün o Reza Zarrab’ın hain olduğunu, ajan ve iftiracı olduğunu söylüyorlar. Eğer Reza Zarrab iftira atıyorsa, yalancıysa dün mal varlığına neden el koydunuz? Söyledikleri gerçek değilse neden mal varlığına el koyuyorsunuz? Ama mal varlığına el koyma gerekçesine baktığımız zaman diyorlar ki ’Türkiye için kritik bilgilerin yabancı devletlere verilmesi. Yabancı bir ülke lehine Türkiye’de ajanlık yapması’ ile suçlanıyor. Daha önce, ’İyi bir iş adamıdır, muteber bir insandır. Hayırseverdir ve yaptığı hayırlar ile kendisini tanıyoruz’ diyenler, eline plaket tutuşturanlar şimdi Reza Zarrab’ı hain ilan ediyorlar. Eğer bu adam hain ise düne kadar neden arkasında durdunuz? Eğer bu adam yalancıysa mal varlığına niye el koyuyorsunuz? Eğer söyledikleri doğruysa ve mal varlığına el koyuyorsanız o zaman soru şu; ’Bu ajana bu kadar bilgiyi, neyin karşılığında kim sızdırdı?’ bunu görmek lazım. Bir başka soru ise Reza Zarrab rüşvetçi olduğunu, rüşvet verdiğini itiraf ettiği için mallarına el konuyor. Peki alanlar? Onun 45- 50 milyon dolar verdiğini söylediği Zafer Çağlayan ortalıkta geziyor. Sesini çıkarmıyor. Üç maymunu oynuyor. 50 milyon Euro. Bu parayı Zafer Çağlayan’a verdiğine göre onun mal varlığına daha neden el konmuyor. Yoksa mal varlığına el konursa bu Zafer Çağlayan’ın mı ötmesinden mi korkuluyor? Yoksa el konulursa 45-50 milyon Euro’nun hepsi orada çıkmayacak, o da bu sefer devamını ne yaptığını anlatacak mı diye korkuluyor? Bunu da görmek lazım" diye konuştu.

DAVA YENİDEN AÇILIR

4 bakan ile Zarrab olayına karışanların Yüce Divan’da yargılanması gerektiğini ifade eden Özel, sözlerine şöyle devam eti: "Bugün ABD’de yeni çıkan bilgiler ve belgeler artık Türkiye’nin bu söylenenleri doğru olduğunu ve kabul etmesi üzerine. Şimdi eskiden yargılanan ve o günkü konjonktürde saray tarafından aklanan, paklanan birileri. ’Dava yeniden açılamaz’ diyor. Bal gibi açılır. Delil durumu değişmiştir. Yeni bir soruşturma komisyonu kurulur. 4 bakan Yüce Divan’a yollanır. Yüce Divan’da konuya bulaşmış herkes, çatır çatır yargılanır. Eğer Halk Bankası’nın genel müdürü, müdür yardımcıları, Reza Zarrab yeniden yargılanmayacaksa belki de en büyük yolsuzluk olayının üstü örtülmeye devam edilecek demektir.

SATIŞ NE ZAMAN YAPILDI?

CHP’li Özel açıklamasında, Man Adası’ndaki şirketle ilgili, "Diyorlar ki; ’Böyle bir şey yok. Bir şirket aldı, bir şirket satıldı’ diye. Bir şirket ne sattı? Bu şirket satışı ne zaman yapıldı? Faturası nerede? Bir şey sattıysan faturayı koyacaksın. Faturasız satış milli menfaatlerin satışıdır. Bunu görelim. Bir satışın faturasını ortaya koyamıyorsan, milli ve ulusal menfaatleri sattın demektir. Bu Man Adası’nı vatandaşlardan bilen yoktu. Kimden öğrendik, bunlardan. Peki bu Man Adası’ndaki şirketin dışında başka bir şirket var mı? Var. Adı ne BUMERZ. Bu BUMERZ, ne oluyor? Yani BUMERZ’in Bu’su Burak, M’si Mustafa, Er’i Erdoğan. Z’si ise Ziya eniştenin Z’si. Ha bu tesadüf mü? Özgür Özel mi uydurdu bunu? Kuruluş senedine bakıyorsun, 2008 yılı Man Adası şirketin adı BUMERZ. MAN Adası’nda bunları bilmeyen yok. Erdoğanlar’ın şirketi. Man Adası’na gitsinler sorsunlar. ’Erdoğan bunun neresinde?’ diye soruyorlar. Güneş, güneş sisteminin neresindeyse Erdoğan da bu iddiaların tam ortasında. Bütün sistem üzerinde dönüyor" diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.12.2017 17:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Türkiyenin Cumhurbaşkanı K.Kılıçtaroğlu 2017-12-03 17:42:37

Millet seni bekliyor kutar bizi hırsızlardan

Misafir Avatar
Türkiyenin Cumhurbaşkanı ****PEEEH 2017-12-08 20:28:30 @Türkiyenin Cumhurbaşkanı K.Kılıçtaroğlu

:-)))))))))))))))))))))))))) kimmiş cumhurbaşkanı kiiiim? :-))))))))))))))))))))))))))))))). bir ben değil kargalar bile güldü lennnnn. çok komiksin haaa.-))))))))))))))))))))

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
bolu 2017-12-07 19:08:59 @Türkiyenin Cumhurbaşkanı K.Kılıçtaroğlu

aptall.a bak, kurtarıcı kimi görüyor. ABD ajanını, Türkiyenin önünü kesmek isteyeni, fetönün yerine atanmışı. bu kadar körlük olurmu yahu! kemal gerçektten ülkemiz için fitili çekilmiş bir bombadır. uyanın .

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
görgü tanığı 2017-12-05 18:51:19 @Türkiyenin Cumhurbaşkanı K.Kılıçtaroğlu

bu gün salııı. kılıçdaroğlunun ellerini bir kontrol edin bişe olmuşmu ? BOMBAAAA elinde patladıya.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
nn 2017-12-04 13:22:33 @Türkiyenin Cumhurbaşkanı K.Kılıçtaroğlu

bomb kemal

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
tesbit 2017-12-04 12:47:40 @Türkiyenin Cumhurbaşkanı K.Kılıçtaroğlu

Vatanına milletine onuruna bağlı chp liler kılıçdroğluna DUR DEMELİ.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
düşünelimmi biraz? 2017-12-04 12:41:00 @Türkiyenin Cumhurbaşkanı K.Kılıçtaroğlu

düşünelim, düşünelimki Türkiyede herkes BOMBA diyor, herkes BOMBA meraklısı, herkes BOOMBA almış eline, herkes BOMBA gibi, herkes BOMBA patlatıyor! ne olur bu üleknin hali? işte kardeşlerim kılıçdaroğlunun örnek olduğu bir çok insan ... bu ülkenin halkına kılıçdaroğlu çok ama çok çok kötü örnek oluyor.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
bb 2017-12-04 11:20:32 @Türkiyenin Cumhurbaşkanı K.Kılıçtaroğlu

aynen sahte evrakları elinde salladığın gibi bu bomba dediğin sahtelerde bomba gibi elinde patlayacak kemal bey. ama nasıl bir yüz ise asla vazgeçmiyor bu kadar yalanları ortaya çıkmasına , halkın bilmesine rağmen. ee kaset e ne yüklesren onu çalar söyler. çalar kasete bişe desen anlarmı? yok illada düğmesine basmak lazımki sussun. kılıçdaroğlunun düğmesi halkın elinde. basacağız bir daha bozuk ses çıkartmasın diye tam basacağız düğmesine.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
sivas 2017-12-04 09:37:30 @Türkiyenin Cumhurbaşkanı K.Kılıçtaroğlu

YAAAA. kuzunun KURT seslendiği gibi . KURT kuzuyu kurtaracak ! ne alaaa. kendisini avına teslim etmek isteyen cahil yobaz. yahu KILIÇDAROĞLU kendini kurtaramıyor, kaptırmış bir kere yakayı. adam özgürce bişe söyleyemiyor. abd ne derse onu yapıyor. bu kılıçdaroğlundan medet umanlara şaşıyorum. acıyorumda, hatta korkuyorum.

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
siyaset 2017-12-04 09:35:14 @Türkiyenin Cumhurbaşkanı K.Kılıçtaroğlu

Ağzım varmıyor ma kendileri böyle hissettiriyorlar. bombacı kemal..

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
siyaset 2017-12-04 09:25:51 @Türkiyenin Cumhurbaşkanı K.Kılıçtaroğlu

TERÖR AĞZI: BOMBA PATLAYACAK. kerdeşlerim hakkaten muhalefetin kılıçdaroğlunun , bunların sözleri bomba yüklü, ülkemizde gündem değiştiriyor, gündem oluşturuyorlar. bomba inşAllah ellerinde patlar. yahu ne bu dil. hiç yakışmıyor türk siyasetine.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
ülkem 2017-12-04 09:18:45 @Türkiyenin Cumhurbaşkanı K.Kılıçtaroğlu

Öyle hayatlar varki ölmek nimet olur onun için ama ölemez! rabbim o durumlara düşmekten hepimizi korusun. ama hainler, ihanet ,yalan, iftira edenler o duruma düşmekten inanın kurtulamıyorlar.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
chp li kardeşlerim e 2017-12-04 08:47:58 @Türkiyenin Cumhurbaşkanı K.Kılıçtaroğlu

Kılıçdroğlunu kullanıyorlar. bu adam başımıza atanmış. boşuna değil. bir tuzaktır kılıçdaroğlu. chp batıyor.

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
kültürden 2017-12-04 08:25:34 @Türkiyenin Cumhurbaşkanı K.Kılıçtaroğlu

chp bitmiştir. Türkiye , türk halkı chp yi baraj altında koyacak. yoksa huzur bulamayız, güvendede olamayız.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
yaz boz 2017-12-04 08:21:23 @Türkiyenin Cumhurbaşkanı K.Kılıçtaroğlu

Raza sarrab ifadesinde İNGİLTERE yide konuşmaya başlayınca hakim azarlamış. demmekki haimin derdi sadece Türkiye . peki İNGİLTERE de sarrafla ambargoyu deldiyse, yada yolsuzluk yağtıysa ingilterenin ana muhalefet partiside CHP VE KILIÇDAROĞLU gibi devletini , hükümetini şikayet ettimi? ediyormu? sahte belgeler çıkartıyormu* yazıklar olsun Ülkesine iftira edenlere, ülkesini şikayet edenlere yazıklar olsun.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
YYYYAAANNİİİ yaaanniiii ;) :) 2017-12-04 00:19:17 @Türkiyenin Cumhurbaşkanı K.Kılıçtaroğlu

türkiyenin yerli ve yeni arama motoru reklamı mı bi taraftan birader??????? YAAAANNNİİİİ ;)

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
HALKLILIKTANSA muhabbet,,,katkı olsun 2017-12-04 00:17:00 @Türkiyenin Cumhurbaşkanı K.Kılıçtaroğlu

ben sordum,,,,hem de önnemli bir şirketten di,,,petrol şirketinden,,,,,fazla kafa yorma dedi,,,,ÖYLWE İŞTE,,,DEDİ,,,yaaannnii ;) ......sadece ucuz mazotla motor ömrü daha kısadır..daha çok bakım gerektirir dedi,,,SORUN YAŞAMA SONRA DER GİBİ OLSU SANKİ...bir de... [[[[rahatın iyi mi mesele o anlayacamız]]] selam sevgilerle

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SORU İŞARETİNE...YAAANİİİ ;) 2017-12-04 00:11:35 @Türkiyenin Cumhurbaşkanı K.Kılıçtaroğlu

BU UCUZ MAZOT DENİLENLER””””FEZADAN MI GETİRİLİYOR”””””””””””FEZADAN,,,ÇIKARIM,,,MAMÜL MÜDÜR,,,BU UCUZ MAZOT DENİLENLER DE”””””””””
diyenler de varmışşşş,,,
YAAAAAANNNNNİİİİ
SEVGİLER SAYGILAR HÜRMETLERLE EFENDİM ESSELAMU ALEYKÜM VE RAHMETULLAHİ VE BEREKAtu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SORU İŞARETİNE...tamam da kardeşiiimm(1) 2017-12-04 00:09:00 @Türkiyenin Cumhurbaşkanı K.Kılıçtaroğlu

DE::::::::::::::::::::::::BU SÖZDE UCUZ MAZOT SATMAYAN DENİLEN,,,
PETROL ŞİRKETLERİ,,,
BU UCUZ MAZOT SATICILARDAN HABERSİZ Mİ ŞİMDİ,,,,

::::::::::::::::
,,, SÖZDE UCUZ MAZOT SATMAYAN DENİLEN,,,
BÖÖÖÖÜÜÜÜYYYYÜÜÜÜÜKKKK,,,,
PETROL ŞİRKETLERİ,,,

İSTANBUL ANKARA YOLUNDAN,,,ALLAH İÇİN((Anadolu dilinde Allahasen de derlermiş de..))
hiç mi geçmezler,,,
hiç mi bilmezler de değil,,,
(((yani SEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNEEEEEEEELLLLLLLEEEERRRRDDDDİİİRRRRR,,,,,
ANLAŞILANCA ucuz mazot satılmasını istiyorlar DEĞİL Mİ YANİ)))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
???? 2017-12-04 00:07:17 @Türkiyenin Cumhurbaşkanı K.Kılıçtaroğlu

herşeyi,,hükümetten bekle herşeyi hükümetten bekle,,,!!!!!!!!!!!!
yol bıyunda bbbiiirrr sürrrüüü,
DAHA UCUUUZZZ MAZOT SATAN YERLER ,,,
HESAP SOR!!!!!!!!!!!!!
HÜKÜMET
DAHA UCUUUZZZ MAZOT SATAN YERLER ,,,
HESAP SOR!!!!!!!!!!!!!
HÜKÜMET
Mİ MESELE ,,,,
YİNE??????????????????????*

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
evini başına yıkarım 2017-12-03 23:19:46 @Türkiyenin Cumhurbaşkanı K.Kılıçtaroğlu

evinden seslenen enayi seni gelir evde düzerim şerefsiz oğlu şerefsiz

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
evimden sesleniyorum 2017-12-03 21:06:33 @Türkiyenin Cumhurbaşkanı K.Kılıçtaroğlu

Kılıçdaroğlu ne Atatürkçü değil. ne Türkiye hayranı değil. bu paralı bir ajandır . anlamayana aşk olsun.

Beğenmedim! (17)
Misafir Avatar
evimden sesleniyorum. 2017-12-03 21:05:37 @Türkiyenin Cumhurbaşkanı K.Kılıçtaroğlu

CHP hele hele kılıçdaroğlu ile bir Türkiye bir ayda batmazsa banada ne derseniz deyin. aman kardeşlerim. kuzuyu kurt a teslim etmek olurmu hiç?

Beğenmedim! (18)
Avatar
Türker 2017-12-03 18:06:42

Birsürü yolsuzluklara karişan bu yönetim ve onları besleyen çalıyor ama çalışıyor denen çarpık zihniyet ülkemizi her geçen gün daha da kötuye göturüyor

Misafir Avatar
kervanci 2017-12-04 08:40:06 @Türker

Görüyoruzki chp liler eleştirilere bile açık olamıyorlar. gerçekler incitiyor. ahlak sıkıntısı ona yorumcular saldırıyor, tehdit ediyor , küfür ediyor. bunların zihniyeti bozuk. bunlara laf edene hayat hakkı tanımıyorlar. işte bunlar kardeşlerim. Allah göstermesin chp bir yetki sahibi iktidar ortağı falan olursa bu halk a en ağır baskı ve zulmü yaparlar. bu halk çünkü esaret, ve baskıya geşmez. mutlaka karşı çıkar ama chp kendisine karşı çıkanları ite taraftarları yorumcular gibi bastırmaya , çalışır. insan olsun parti olsun önce kendisini düzeltecek, kendisi kendisi için dürüstse sonra hizmete talip olacak. ama chp ve zihniyeti asla değil.

Beğenmedim! (11)
Avatar
Şimdi CHP zamanı 2017-12-03 17:43:59

Akape zihniyeti Yeşil Yeşil Amerikan dolarına aşık.

Misafir Avatar
yörük haydar 2017-12-04 09:10:37 @Şimdi CHP zamanı

bak aslanım ne chp ne akp ve diğerlerinin zamanı zaman dürüst insan zamanı şerefsizce yalan söyleyip rüşvet alanları savunanların zamanı değil zaman dürüst siyaser zamanı dinlisi dinsizi zaman dürüstlük zamanı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
altı parmak 2017-12-04 08:49:28 @Şimdi CHP zamanı

kılıçdaroğlunu desteklemek ülkemize ihanettir. kılıçdaroğlunu desteklemek chp ye ihanettir. kılıçdaroğlu abd nin ikinci fetösüdür.

Beğenmedim! (10)
Avatar
AKPye OY YOK 2017-12-03 17:52:06

CHP'nin Man Adası Belgeleri Araştırılsın Önerisi AKP Oylarıyla Reddedildi
https://www.youtube.com/watch?v=h1FvgxwSzSE

Avatar
HOCAMIZ 2017-12-03 17:50:39

Erbakan , Tayyip Erdoğan'ın nasıl gömlek değiştirdiğini anlatıyor
https://www.youtube.com/watch?v=RCyxrjpdIik

Misafir Avatar
bahçem 2017-12-04 16:29:07 @HOCAMIZ

kılıçdaroğlu kendini yönetemiyor. nerde kaldıki bir kurumu hele hele bir ülkeyi ha! zaten bu adam özgür değil. emir ve baskı altında diyet borcu ödüyor. bunun gibiler dürüst iş yapabilirmi?

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
sesli can 2017-12-04 11:04:14 @HOCAMIZ

chp abd nin sesli radyosu. kemalde onların baş Türkiye ajanı.

Beğenmedim! (8)
Avatar
AKPye OY YOK 2017-12-03 17:49:29

1999 yılında SGK 'yı 2 Milyar borçlu teslim eden Kılıçdaroğlu 'nun mirasını 2002 'den günümüze 21 Milyar'a çıkartan AKP KILICDAROGLU DONEMI KADINLAR 34 yasinda erkeklerde 43 yasinda emekli oluyordu AKP DONEMI EMEKLI YASI 65 oldu

Misafir Avatar
kurtuluş 2017-12-03 23:21:03 @AKPye OY YOK

ege gülüm al ananıda yürü git şerefsiz vatan haini soytarı seni

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2017-12-03 21:09:22 @AKPye OY YOK

wah waaaah. yalandan kim ölmüş diyen sürüye bak vah vah. yahu emekli yaşı AKP den önce yükseldi bir kere. AK parti geldi iktidara emeklinin cebi para gördü be. emekli ak parti hükümetinden önce emekli değilk SEFİL di şimdi emeklilerimiz paşadır paşaa. o gecenin saat dördünde zıraat bankasına kuyruğa girmenin ne olduğunu çekenlere, yaşayanlara bir soralım.

Beğenmedim! (17)
Avatar
Şehrizar Konakları 2017-12-03 17:51:01

http://odatv.com/sehrizar-konaklarindaki-dairelerin-tapusu-albayraklara-verildi-1009141200.html

Avatar