banner87
Flaş Haber
Kapat

CHP Sivas'tan Kılıçdaroğlu'na destek

CHP Sivas İl Başkanı Yılmaz Coşkun, CHP'de yaşanan kurultay tartışması hakkında konuştu.

CHP Sivas'tan Kılıçdaroğlu'na destek

CHP Sivas İl Başkanı Yılmaz Coşkun, CHP'de yaşanan kurultay tartışması hakkında konuştu.

06 Temmuz 2018 Cuma 13:52
CHP Sivas'tan Kılıçdaroğlu'na destek

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Sivas İl Başkanı Yılmaz Coşkun, partideki olağanüstü kurultay tartışmasıyla ilgili, "Bu süreçte toplanılması talep edilen kurultay partimize yarar değil, zarar verecektir. Tüm örgütlerimiz yerel seçimlere hazırlanmalı ve Genel Başkanımız Kemal Kılıçdaroğlu ile mücadeleye devam diyoruz" dedi.

CHP Sivas İl Başkanı Yılmaz Coşkun, partide tartışma yaratan kurultay çağrısıyla ilgili basın toplantısı düzenledi.

Parti binasında düzenlenen toplantıda açıklamalarda bulunan Coşkun, "Seçim çalışmaları Genel Başkanımız Kemal Kılıçdaroğlu, Cumhurbaşkanı adayımız Muharrem İnce ve CHP örgütleri tarafından fedakârca yürütülmüştür. Bu durumu başarısızlık olarak göstermek ve Genel Başkanımızı tartışmaya açmak demek, kamuoyu önünde partimizi tartışmaya açmak demektir. Birbirimize en çok kenetlenmemiz gereken şu süreçte bu tartışmaları yaratmak, üstelik imza toplayıp olağanüstü kurultayı toplamaya çalışmak, ne yazık ki parti kültürü ve sorumluluğuyla bağdaşmamaktadır. Parti içinde kırılganlıklara, ayrışmalara, duygusal kopmalara neden olacak tutum ve davranışlardan kaçınılmalıdır" diye konuştu.

Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu'na destek verdiklerini belirten Yılmaz Coşkun, "Cumhuriyet Halk Partisi olarak önce ülkemize, sonra partimize karşı sorumluluğumuz bulunmaktadır. Gün beraberlik günüdür. Bu süreçte toplanılması talep edilen kurultay partimize yarar değil, zarar verecektir. Tüm örgütlerimiz yerel seçimlere hazırlanmalı ve Genel Başkanımız Kemal Kılıçdaroğlu ile mücadeleye devam diyoruz" dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Emine 2018-07-06 14:12:25

Yani AK(ah)P ye yardim etmeye devam...

Misafir Avatar
sivas 2018-07-06 17:04:40 @Emine

SİVASTAN çıksaydı bu PİNOKYO Sivasa bir daha giremezdi. yinede bu bulaşıcı PİNOKYOYU istemiyoruz şehrimizde.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sıvas kendine gel 2018-07-06 14:25:16

Madem Kılıçtaroğlu ile devam neden Sıvas CHP deyil de Akapeye oy veriyor.neden Alevi vatandaşlar Kılıçtaroğlundan nerdeyse Nefret ediyor

Misafir Avatar
Bu 2018-07-06 23:48:52 @Sıvas kendine gel

baskaninda hemen partiyi terketmesi gerek, hayret, nasil oluyorda secim kaybedenler koltuklarinda oturuyorlar, basarisizligin mükafati olurmu?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sivas 2018-07-06 17:07:09 @Sıvas kendine gel

@Sıvas kendine gel x---arkadaşlar bakın alevi lafını söylemeyin. din istismarı yapmayın. ulan gerzekler ABD de her çeşit etnik grup var nasıl anlaşıyorlar?
geri zekalıllarsınız . alevilik nedir bilmezsiniz alevi üzerinden provaktörlük yaparsınız. bu ülke 81 milyon kardeştir. ayrımcılar kalleştir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
S.Akçay 2018-07-06 14:15:10

M.İnce CHP ye yakışmayan bir karakter.bırakın g.başkan olmayı CHP de hiç bir görev verilmemeli.kanser derecesinde yükselme-koltuk hastalığı varmış.tıpkı baştaki gibi,nede olsa hemşeriler

Avatar
bozo 2018-07-06 15:11:38

chp de bütün yönetici kadrolarin basta kilictaroglunun degismesi gerekir.Chp ye yenilik lazim yoksa eger secim olursa oylari cok cok düser.bu kilictaroglu durust namuslu bir insan ama görüldügü gibi 9 secimide chp kaybetti.o yüzden bir chp li olarak kilictaroglunun kendiliginden istifa etmesini beklerdim ama ne yazik ki bahceli gibi koltuguna simsiki sarilmis.

Avatar
ibibik 2018-07-06 15:16:34

cok yazik insanin aklina hertürlü ihtimal geliyor kilictaroglu 9 secimi kaybetti hala o koltukta oturabiliyor acaba birileri tarafindan görevlimi.muharrem ince 50 günde yüzde otuzun üzerinde oy aldi normal olarak incenin derhal partinin basina gecmesi lazim yoksa chp ye yazik olacak.

Avatar
S.Akcay sefili ne 2018-07-06 14:28:10

Sayın Muharrem ince dürst bilgili ve karekterli bir insan olduğunu her zaman göstermiştir.asıl koltuğa yapışıp jalan Kılıçtaroğlu sorgulanmalı.

Avatar
aydın 2018-07-06 14:08:18

chp cumhuriyetin temelidir,onu toplu gözünde itibarsızlaştırmaya çalışıyorlar.chp nin sorunu parti dokusuna uymayan hdp ye desdek vermesi ve bu ajanları prtide barındırması

Misafir Avatar
zakkun 2018-07-06 21:44:04 @aydın

bu o.ç yorumlarını okumaya değmez trol ibnesi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydın 2018-07-06 14:36:49 @aydın

bakın hdp de solcu miletvekileri ataturk e katliamcı demedikten sonra partiye alınmaz,bu chp nasıl buna desdek verir

Beğenmedim! (6)
Avatar
Kösnük Bilo 2018-07-06 15:26:04

Bence K.K. ile M.I. gitmeli. Yerlerine Feyzioglu ve Kocasakal gelmeli.