banner87

CHP teklif etti, AKP reddetti: Erdoğan seçim vaadi olarak açıkladı

AKP Seçim Beyannamesi ve Milletvekili Aday Tanıtım Toplantısı, Ankara Spor Salonu'nda gerçekleştirildi. Daha önce CHP tarafından teklif edilen Erdoğan'ın bu seçim vaatlerinin, AKP tarafından reddedildiği ortaya çıktı.

CHP teklif etti, AKP reddetti: Erdoğan seçim vaadi olarak açıkladı

AKP Seçim Beyannamesi ve Milletvekili Aday Tanıtım Toplantısı, Ankara Spor Salonu'nda gerçekleştirildi. Daha önce CHP tarafından teklif edilen Erdoğan'ın bu seçim vaatlerinin, AKP tarafından reddedildiği ortaya çıktı.

24 Mayıs 2018 Perşembe 20:27
CHP teklif etti, AKP reddetti: Erdoğan seçim vaadi olarak açıkladı

AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, Ankara Spor Salonu’nda düzenlenen AKP Seçim Beyannamesi ve Aday Tanıtım Toplantısı’ndaki yaptığı konuşmayla projelerini ve vaatlerini sıraladı.

OdaTV’nin haberine göre; Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın emniyet mensupları, öğretmenler ve cemevlerine ilişkin yaptığı açıklamalar ise dikkat çekti. Erdoğan seçim beyannamesi konuşmasında, “Polislerimizin öğretmenlerimizin hemşirelerimizin din görevlilerimizin ve diğer idarecilerimizin emeklilik ek göstergelerini 3600'e çıkaracağız. Buradaki adaletsizliği inşallah gidermiş oluyoruz” dedi. Erdoğan, Cemevlerine ilişkin ise, “Cemevlerine hukuki statü tanıyacağız” ifadelerini kullandı.

CHP 2018 PLAN VE BÜTÇE KOMİSYONU’NDA TEKLİF ETTİ; AKP REDDETTİ

Erdoğan'ın bu seçim vaatlerinin 2018 yılındaki Plan ve Bütçe Komisyonu’nda CHP tarafından teklif edildiği, ancak AKP tarafından reddedildiği ortaya çıktı. İşte CHP'nin yaptığı ve AKP'nin reddettiği o önergeler;

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.05.2018 22:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mustafa Kemal 2018-05-24 20:56:43

Eldeki mevcut kaynaklara göre yolsuzluk ve israf bitirildigi taktirde bu ulkede asgari ucret 2200 keza emekli maaslarida 2500 ila 3000 arasi olucaktir tipki Ulke ekonomilerine göre avrupada oldugu gibi. Bizim insanlarimiz bu din tuccarlarini sandiga gömmezse makarna ve kömure sukreder..

Misafir Avatar
sanayii..kişi...akp.ye oy----cevap 2018-05-25 09:50:04 @Mustafa Kemal

sanayii..kişi...akp.ye oy yok..vebal oy verendedir********************** eyy pisliğe yeme niyeti ile bakan herif. iftira ediyorsunda söyle bakalım garibanın ahını AKP nasıl aldı?
hastaya yatalağa, sakata maaş veriyormu, birde onların bakıcısına maaş veriyormu AKP hükümeti ? veriyor. pekii gariban müracat ettiği zaman yardım alabiliyormu alabiliyor. sen bile yarın bir gün sakat kalsan bakıma muhtaç olsan sanada maaaş bakıcınada maaş verir. nankörlük etme küstahlık etme. insan olamıyorsan hayvanlık etme bari.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ah numaracı chp 2018-05-25 09:40:16 @Mustafa Kemal

Erdoğan bunların projelerini almışmış! yok artık ABDULHAMİD HANDA BÜTÜN OSMANLI PROJELERİNİ CHP DEN KAPMIŞTIR. ya çok rezil komiklersiniz

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sanayii..kişi...akp.ye oy yok..vebal oy verendedir 2018-05-25 08:48:48 @Mustafa Kemal

sanayii adındaki akp.körüne cevap..mazlumun ahhını aldınız..akp.ye asla oy yoktur.
zaten imanlı kişi akp.ye oy vermez.veremez..başkalarının keyfi için akp.ye oy ver onları mutlu et..eeee kendinde ve garibanlarda ve mazlumlarda perişan ollsun yok öyle bişe...oy vermiyoruz akp. ve arkasındakilere hakkımızı haram ediyoruz.
MAZLUM BİR VE BİNLERCE EMEKLİ AİLELER
padişahı rahat ettirtmek için mi oy istiyon..rezil akp.liler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-05-25 08:12:34 @Mustafa Kemal

yerdoğandan ne bekleyeceksiniz sonuçta oda fetö ile aynı yolda yürüdü yol ayrımına kadar ne bekleyeceksiniz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sanayii 2018-05-25 08:04:41 @Mustafa Kemal

Selam kardeşlerim. bakmayın bu chp nin Meral hanımın abartılı boyalı gösterilerine. bu chp baraj altında kalacak . iyi partide aynen. Terör ve Türkiye düşmanları ile birlik içinde olanlara bu halk sandıkda okkalı bir tokat vuracaktır. vuracağız Allahın izni ile.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
seçim 2018-05-25 08:02:52 @Mustafa Kemal

24 Haziran seçimi bir Türkiye seçimi olmaktan çıktı Türkiyenin yerli milli vatansever siyasetçileri bir tarafta ABD AVRUPA işgal güçleri ve Türkiyedeki siyasi ayakları chp, hdp, iyi parti ... de bir tarafta. bakalım bu aziz millet savaş meydanlarında ve darbelerle ülkesini teslim etmemişken bu seçimde teslimmi edecek? YÜCE TÜRKİYE HALKI asla hainlerle işbirliği yapanlara oy vermez dost olmaz. bunu osmanlının yıklışında tecrübe etti bu millet.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ankara 2018-05-25 07:59:49 @Mustafa Kemal

BAK ŞİMDİ! CHP yalan ve iftiralarından asla vazgeçmiyor. CHP Türkiyede Din ve dindarla , baş örtüsü le, ezanla cami ile uğraşmaktan başka bir proje üretmişmi şimdiye kadar?
yoook. şimdi kalkmış dünya lideri ERDOĞAN ın projelerine chp projesi diyor. PİŞMİŞ TAVUK İŞTE BUNLARA GÜLÜYOR. Mİnce yabancı avrupalı dostları konsoloslarla iftar yemeyinde buluşuyor ve bir konsolos soruyor" Erdoğanı yargılayacakmısınız?" ULAN DEYYUS sen kimsin ? . ve M İnce bundan gaza geliyor atıyor tutuyor. yazıklar olsun. bu chp ve adamları bu ülkeyi peşkeş çekmek için çaba harcıyor yoksa bunlar yönetim falan isdeiklerinden değil.

Beğenmedim! (5)
Avatar
a.a. 2018-05-24 20:34:39

Sonunda EYVAH diyeceğin şeylere başta EYVALLAH deme. Proje partisi akepe yi ve yancısı mhp yi gömün gitsin sandığa

Misafir Avatar
gömün............ 2018-05-25 08:50:05 @a.a.

Allahın izni ile gömülecektir..sultanahmette yerleri hazır..hahaaaa

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Akp Chp nin emeklilere bayram ikramiyesinide 2018-05-25 00:26:20 @a.a.

kopyalamisti
https://odatv.com/basbakanin-buyuk-mujdesi-chpnin-projesi-cikti-30041809.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-05-25 00:22:42 @a.a.

https://odatv.com/erdoganin-adayligina-iptal-hamlesi-23051816.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp inandiriciligini kaybetti 2018-05-25 00:17:26 @a.a.

Allah in izniyle Millet ittifaki Kazanacak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ALLAHIM BİZLERE VE ÜLKEMİ 2018-05-24 23:46:02 @a.a.

DOGRULARA ULAŞTIR.ÜLKEME ADİL VE ADALETLİ YÖNETİCİLER NASİP EYLE, TÜRKİYE VATANDAŞLARININ EMEGİNİ VE MALINI SATIP YİYENLERİ HELAK ET.DOGRULARI GİZLEYİP YANLIŞI ÖVENLERİ KAHREYLE CAMİLERİN İBADET EDEBİLECEGİMİZ ESKİ HALİNİ VER RABBİM DİYANETİ BİR ARABAYA DEGİŞEN KİTAPSIZLARDAN UZAK EGLE,MUHARREM İNCENİN YOLUNU AÇIK EYLE AMİN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kapak olsun 2018-05-24 22:05:05 @a.a.

Dünya tarihinin ve kültürünün temeli Türk Milleti'dir.
Gerisi laf-i güzaftir. 147 bin lira ile Polonyada Yedi kupali samdan alanlar Uruguay'li damadin erik dali oynadigi dügüne baksin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vaybe 2018-05-24 21:28:50 @a.a.

onuda çalmışlar.zor zanaat bu hırsızlık işi hangi okuldan ögrenmişler feto okulundanmı.

Beğenmedim! (0)
Avatar
uyan vatandaş 2018-05-24 20:49:43

üçün birini verir bunlar. 16 yılda kredi çekmeden yaşayanınız kaldımı herkesi deldi bunlar.

Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-24 20:33:18

Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu

Avatar
Ahmet 2018-05-24 21:26:08

Eee akp ye gelince her şey mübah napsınlar vaatleri tükendi suikast filanda tutmadı. inandırıcılığı kaybettiler.

Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-24 21:11:02

Bazıları başarı elde edemeyince başarılı insanların başarılarını küçültmekle kendini teselli ederler. Senin gibiler ise bu tür insanlara inat başararak onlara ders verirler.

Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-25 00:00:03

Bir fotoğraf var. Vekiller Gülen'i ziyarete gitmişler. Normalde başı açık olan kadın vekiller Gülen'in yanında başını kapatmışlar. Pensilvanya mübarek bir yer mi ki başını kapamışlar. Orada diz çökenler şimdi 5 tanesi Milletvekili listesinde bunlar ne konuşuyor.

Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-25 01:35:20

Denizbank tan yabancı ortak çekildi hissesini satıp, Türkiye'den çekildi. Türk büyük şirketlerde dolar/euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle borçları için yapılanma veya erteleme istiyor. Yabancı yatırımcı bekleniyor. Daha çok beklersiniz OHAL in , adaletin ve diktatör rejiminin olduğu yere arab'ın dışında kimse gelmez Arap'larda temkinli satın aldıkları evleri satmaya başlamış. Masallar masallar pembe tablolar algı operasyonlarını boşuna uğraşmayın uykularınız kaçtı. Baskın seçimi neden istediklerini Milli irade çözdü. Milli irade metanetle seçimi bekliyor Ankara'da koltuk sevdalısı beylere farkındalığını sandıkta gösterecek Artık mızrak çuvala sığmıyor