banner87

CHP ve İYİ Parti'nin anlaşmasına Bahçeli'den ilk tepki

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, CHP'li 15 vekilin İYİ Parti'ye geçmesinin ardından Twitter'dan açıklamada bulundu. Bahçeli yaptığı açıklamada "Demokrasi nutku atanların, ilkeli ittifaktan bahsedenlerin ayak ve siyasi oyunlara heves etmeleri tam bir çatırdama ve siyasi çürüme halidir" dedi.

CHP ve İYİ Parti'nin anlaşmasına Bahçeli'den ilk tepki

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, CHP'li 15 vekilin İYİ Parti'ye geçmesinin ardından Twitter'dan açıklamada bulundu. Bahçeli yaptığı açıklamada "Demokrasi nutku atanların, ilkeli ittifaktan bahsedenlerin ayak ve siyasi oyunlara heves etmeleri tam bir çatırdama ve siyasi çürüme halidir" dedi.

22 Nisan 2018 Pazar 16:59
CHP ve İYİ Parti'nin anlaşmasına Bahçeli'den ilk tepki

Bahçeli, "Demokrasi nutku atanların, ilkeli ittifaktan bahsedenlerin ayak ve siyasi oyunlara heves etmeleri tam bir çatırdama ve siyasi çürüme halidir. Gazi Meclis'in hür iradesini, 98 yıllık izzetini, ikbal arayışlarıyla, dahası hülle ve hile yoluyla karalamaya, karartmaya çalışan siyasi düşükler, milletimizin demokratik kazanımlarına kast etmenin cezai karşılığını kuşkusuz sandıkta görecektir.Gazi Meclisin hür iradesini, 98 yıllık izzetini, ikbal arayışlarıyla, dahası hülle ve hile yoluyla karalamaya, karartmaya çalışan siyasi düşükler, milletimizin demokratik kazanımlarına kast etmenin cezai karşılığını kuşkusuz sandıkta görecektir." dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.04.2018 17:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-04-22 17:08:25

HAGi DEMOKRASiDEN BAHS EDiYORSUN ERMENi KERTENKELESi SARAY BAHCiVANI AYAK SESLERiNi DUYMAYA BASLADIN SAKLANACAK DELiK ARA ADALET PESiNiZi BIRAKMIYACAK

Avatar
Slogan bitti. 2018-04-22 17:15:11

MHP li olarak ilk kez CHP ye oy vereceğim. Vatan böyle sevilir. Yatarak değil

Avatar
ismail 2018-04-22 17:04:24

haha çürüme arıyorsan kendne ve ortağına bak

Misafir Avatar
Yandaslara ! 2018-04-22 23:21:54 @ismail

ortaligi kan gölüne cevirecek olan mafya bozuntusuna . Bagimsiz adaletin kurulmasi icin az kaldi başinin caresine baksin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Muttalip 2018-04-22 23:15:07 @ismail

Gargamel domalak olmus bön bön bakiyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-04-22 22:03:33 @ismail

birileri ŞAH MAT oldu vah vahhh

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-04-22 21:23:49 @ismail

Metin Feyzioğlu'ndan Erken Seçim Yorumu / Erken Seçim Kararının Sebebi Ne?
https://www.youtube.com/watch?v=dP3B8pttD9E

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bahceli eyalet sistemine destekmi veriyor ?? 2018-04-22 20:47:55 @ismail

RECEP TAYYİP ERDOĞAN 2023 TE EYALET SİSTEMİNE GEÇEBİLİRİZ DEDİ
https://www.youtube.com/watch?v=wzhURlrFLKA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
artık bittiniz 2018-04-22 19:18:35 @ismail

çakallarınızla beraber o kabadayılık yapanlar belediyelerden ayrılmayan itler hepinizi yargılayacağız mallarınızı hazinei hassaya alıp ekonomiyi düzelteceğiz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tarzan 2018-04-22 17:14:14

Bende Bay Bahçeliye soruyorum, 16 yıldır Gazi Meclise hangi konu soruldu? Meclis iradesini KHK ile idare eden iktidarın siz ancak değnek koltukluğunu yaparsınız. Demokrasi diyorsun, hangi Demokrasi? Demokrasimi kaldı?

Avatar
Tekin Baran . 2018-04-22 17:21:01

HERHALDE SIMDI NE OLACAGINI DUSUNUYORSUN. SEN BIR BITIKSIN.

Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-22 23:17:12 @Tekin Baran .

CHP ve IYI simdiden bagimsiz mahkemelerin planini yapiyorlar. dingillerin alayi kodesi boyluyacak

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mazlum çarpar 2018-04-22 17:04:35

Zuhaahaaaa. Allah CHP den razı olsun.

Avatar
:) 2018-04-22 17:14:33

tv de görünme, türk cocuklari seni iblis olarak görüyor.
bi sey dinlemek istiyorsan: Hastir lan.

Avatar
kocakurt 2018-04-22 18:14:24

orospu cocugu sen 5500 ulkucu sehide 50 yillik camiaya ihanet ettin, genelevi oroapulari gibi satisa cikardin, nicin mi senin escinsel kasetin yuzunden, birazcik serefin kaldi ise kafana sik geber git pezevenk.