CHP'ye 10 günlük kurultay önerisi...Pekşen'den ‘Ben He-Man değilim’ açıklaması.

24 Haziran seçimleri sonrasında kurultay tartışmalarının yaşandığı CHP’de, Haluk Pekşen, partinin geleceği ve vizyonu konusunda 10 günlük kurultay toplanmasını önerdi. Adı genel başkan adayı olarak geçen eski vekil Pekşen, “Ben her şeyi bilen, partiyi tek başına kurtaracağını söyleyen bir He-Man değilim, olmam da” dedi.

CHP'ye 10 günlük kurultay önerisi...Pekşen'den ‘Ben He-Man değilim’ açıklaması.

24 Haziran seçimleri sonrasında kurultay tartışmalarının yaşandığı CHP’de, Haluk Pekşen, partinin geleceği ve vizyonu konusunda 10 günlük kurultay toplanmasını önerdi. Adı genel başkan adayı olarak geçen eski vekil Pekşen, “Ben her şeyi bilen, partiyi tek başına kurtaracağını söyleyen bir He-Man değilim, olmam da” dedi.

09 Temmuz 2018 Pazartesi 13:18
CHP'ye 10 günlük kurultay önerisi...Pekşen'den ‘Ben He-Man değilim’ açıklaması.

Seçim sonrası Muharrem İnce’nin çıkışıyla kurultay tartışmalarının yaşandığı CHP’de, ismi genel başkan adayı olarak geçen Eski Milletvekili Haluk Pekşen, “Ben her şeyden anlayan, her şeyi bilen, partiyi tek başına kurtaracağını söyleyen, bir tür He-Man değilim, olmam da” dedi. CHP’de bir kurultayın toplanması gerektiğini bildiren Pekşen’in, “Ama bu sırf genel başkan seçimi için olmaz. 10 günlük bir Kurultay toplanmalı. Partinin geleceği, vizyonu, iktidara gelmesi halinde neler yapacağı ortaya konmalı, bunun için ekipler oluşturulmalı ondan sonra bu ekipler seçime girmeli, sonra da genel başkan seçilmeli” görüşünü aktardığı kaydedildi.

Korkusuz yazarı Can Ataklı, ‘CHP’de 10 günlük kurultay talebi’ başlıklı yazısında, Haluk Pekşen’le yaptığı görüşmeye yer verdi. İnce’nin ‘başkan olacağım’ çıkışı sonrası CHP içinde başka alternatiflerin de olduğunun görülmeye başladığını belirten Ataklı, o görüşmeden şunları aktardı:

‘BİR TÜR HE-MAN DEĞİLİM”

“Örneğin Haluk Pekşen’in de aday olacağı söylendi.

Konuşmamız bunun üzere oldu. Sordum “Doğru mu?” diye.

Haluk Pekşen “Ben her şeyden anlayan, her şeyi bilen, partiyi tek başına kurtaracağını söyleyen, bir tür HeMan değilim, olmam da” dedikten sonra şunu söyledi;

“CHP’de bir kurultay toplanmalı. Ama bu sırf genel başkan seçimi için olmaz. 10 günlük bir Kurultay toplanmalı. Partinin geleceği, vizyonu, iktidara gelmesi halinde neler yapacağı ortaya konmalı, bunun için ekipler oluş­turulmalı ondan sonra bu ekipler seçime girmeli, sonra da genel başkan seçilmeli.”

Bana göre doğru bir yaklaşım.

CHP’de aklı selimin öne çıkacağı kesindir. Bu nedenle kimse telaşlı davranmazsa sonuca daha hızlı ve güçlü biçimde gidilir.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.07.2018 13:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yahu kilictar oglu 2018-07-09 14:12:47

yeter yaptigin yaptigin ihanet cek git otur bir yere sende biliyorsunki ergenekon devlet seni alevilerin oyu icin getirdi chp nin basina si9mdi artik istemiyorlar aleviler uzaklasiyor duzenin zalimliklerinde sonunda seni kaziya cakarak gonderecekler lutfen cek git oz elestiri ver yaptigin ihanetlerden halkin insanin bunu bekliyor

Avatar
Kılıçtaroğlu istifa istifa istifa 2018-07-09 14:33:03

Erdoğanı durmadan Şampiyon yapan Başkan yapan Cumhuriyet düzenini yıktıran SEVİLMEYEN kişi KILIÇTAROĞLU artık yetdi.İSTFA-İSTİFA-İSTİFA

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-09 13:38:56

PARTİYİ ATATÜRKÜ VE DEMOKRASIYI SAVUNANLARIN DEĞİŞTIRECEGİ KESİN.ASLINA DÖNSÜN.ORDAN BURDAN TOPLAMALARLA CEHEPE
BIR ARPA BOYU YOL ALAMAZ.YÜREĞİ ÖZGUR, CUMHURRIYETE INANAN,ATATÜRK ILKE VE INKILÂPLARINA SAYGILI OLANLAR
CEHEPEYI BULUNDUĞU DURUMDAN ÇIKARIR.TEK SEÇENEK ASLINA DÖNMEK VE OLDUĞU GIBI GÖRÜNMEK.

Misafir Avatar
salih ata 2018-07-09 14:39:49 @Mavi göz,sarı saç.

kilicdaroglu gitmessse,bir chpli olarak oyum AKP ye!!!!!!!!!!!!!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hakem olayi 2018-07-09 14:03:57

Hz alinin halifeligi ni kabul etmeyen muaviye elinde halifeligi almak icin için plan hazirladi aracilar devreye sokuldu halifeligi yüzüğü nun geçici bu araCİLARA teslim edilmesini istedi hz ali halifeligi yüzüğü nu araçlara teslim eder etmez bu aracilar yüzüğü muaviye parmağınada geçirdiler onu halife ettiler bırakın bu oyunları kurultay günü beklersiniz seçime gidilir kazanırsaniz başkan olursunuz sabırlı olun yine kemal kilicdaroglu chp genel baskani olur kemal beyin engin deneyimi var boşuna ugrasyorsunuz seçimle seçimle gider

Avatar
25 milliyon alevi oyumu senin 2018-07-09 14:21:56

Chp genel baskani kemal kilcdaroglu ehli Beyti soyundan emanet bize dedemiz pirimiz yol önerimiz sadece oyumu deyil canımız da yoluna feda canımız canın yolumuz yolun kemal kilicdaroglu sen bize haci bektasin düzgün babanın Kureyş in abdal musanin mevlanin hacibayramin hz hizirin munzur babanın sarı Saltık ıcın emanetisin siz partiden gidin size yer yok

Misafir Avatar
Nurali boz 2018-07-09 17:13:15 @25 milliyon alevi oyumu senin

Bir alevi olarak tabiiki kemali desteklemistim amma gordugumuz oki alevinin bazi ilkelerini belki almis ola bilir efendiligi vardir ama koltugu dolduramamis ve ekmelleddin faciasini onumuze sermis olan bu zati chp nin basinda gormek istemiyorum kefereden sagici dinsoslu politikacilari chp ye monte etmesi alevi dusmanligi ile yek sayarim aleviyim demiyor ama dersimliyim diyor aleviligindede suphe etmeye basladim alevinin ramazan orucu ile ne isi olur soylermisiniz

Beğenmedim! (0)
Avatar
salih ata 2018-07-09 14:42:09

KILICDAROGLU ALEVI OLAMAZ!!!!
BASKANLIGI TAYYIBE O VERDI CÜNKI ÖYLE EMIR VARDI!!
DEFOL PARTIDEN BI UTANMAZ ADAM!!

Avatar
Boşuna kendinizi yormayin 2018-07-09 14:45:10

Kemal genel baskanizim kötü laf sahibinindir

Avatar