CHP'de imzasını geri çeken 31 delege

CHP'de olağanüstü kurultay için toplanan imza sürecinde önce imza veren sonra imzasını çeken 31 ismin listesine YURT ulaştı. 

CHP'de imzasını geri çeken 31 delege

CHP'de olağanüstü kurultay için toplanan imza sürecinde önce imza veren sonra imzasını çeken 31 ismin listesine YURT ulaştı. 

07 Ağustos 2018 Salı 18:21
CHP'de imzasını geri çeken 31 delege

Barış CAN / YURT

CHP'de 24 Haziran seçimleri sonrası olağanüstü kurultay yapılmasını isteyen parti içi muhalifler delegelerden imza toplayarak Genel Merkez'e teslim etmişti. Partiden yapılan açıklamada imza sayısının kurultay için yeterli olmadığı belirtilmişti.

CHP Genel Merkezi'nden yapılan açıklamada 569 imzanın geçerli olduğu, 31 delegenin de imzasını geri çektiği açıklanmıştı. İmzanı geri çeken 31 delegenin isimlerine YURT ulaştı.

İşte o delegelerin isimleri: 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.08.2018 18:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tükürdügü 2018-08-07 19:42:34

tükrügü yalayan, bel kemigi olmayan yaratiklar, zaten siz CHP nin basarisizliginin sembolisiniz, oyumun sizlere gitmesine cok pismanin, artik size oy yok

Misafir Avatar
ÇÜKÜMİSTAN MAĞDURU 2018-08-10 02:21:22 @Tükürdügü

KARADENİZ'İMİZİN YÜCE DAĞLARININ SAHİL VE SU REJİMİNİ DEĞİŞTİRİP ! CENNETİMİZİN ''A'' SINA KOYAN ! TÜM VATANHAİNİ-KIROLARIN 777 SÜLÂLESİNİN AQ !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HÖTÖRÖF LİSTESİ ! 2018-08-10 02:20:28 @Tükürdügü

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
nıt: @sahte noter tasdikli imzaları da yayinlayin. 2018-08-08 11:07:26 @Tükürdügü

anıt: @sahte noter tasdikli imzaları da yayinlayin. x------------------Bu chp nin işi gücü zaten sahtekarlık yapmak. hatırlayınız ABD ye zarrab davası için çuval dolusu kendi ülkemize iftira edecek şekilde sahte evraklar göndermedilermi? düşünün kılıçdaroğlu elinde banka dekontları diye sahte düzmece kağıtları sallayıp Cumhurbaşkanına iftira etmedimi? şimdi bunlar bir birlerinin sahtekarlığını konuşuyor. hemde noterleride kullanarak sahtekarlık yapmışlar. düşünün noter demek kanun demek noter demek devletin güvenlilir kurumu demek orasını bile itibarsızlaştırdılar bee. bu chp den artık kurtulsun Türkiyem.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
chp li 2018-08-08 11:04:15 @Tükürdügü

Ne İnce ne Kılıçdaroğlu nede diğer chp liler bunların hiç brinden bir cacık olmaz. bunlar cahiller sürüsüdür. düşmana kuyruğu kaptıranlar, teröristlerin sesi olanlar, ihanetçiler, çıkarcılar yalancılar, barbarlar dolmuş chp ye. artık chp ye siyasi parti diyenin aklına şaşarım.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
CHP DE NELER VAR NELER 2018-08-08 11:01:48 @Tükürdügü

CHP de baskı, tehdit, çıkar, şantaj, korku, yağcılık, ihanet, ajanlık NE desen var. bu CHP birde Türkiyede ana muhalefet partisi !!!! HAYRETT. HAYRETLER DOĞRUSU.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
alper 2018-08-08 09:03:51 @Tükürdügü

cehapede imza ceken 31 kisi
her zaman dedim CEHAPE açılımı 31 çeken CENABET parti.... :) :) :) :)
YALAMALARIN PARTİSİ...
ATATÜRK GÖRSE ODUNLA KOVALARDI SİZİ

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
oy yok 2018-08-08 00:15:17 @Tükürdügü

Atatürk'ün partisi isgal edilmis. Türk'ün partisi isgal edilmis.
Her türlü bizans oyunlar,i bu bu bizans döllerinden beklenir. Hatt-i müdafa yoktur sath-i müdafa vardir! O satih bütün vatandir.

Beğenmedim! (4)
Avatar
M 2018-08-07 18:48:24

Satılmışların isim listeri bunlar. Bu kendini bilmezler kılınçdaroğlunun yalakalıgını yapmaya devam ederler artık. Bundan sonra chp ye oy yok taki kurultay olana kadar

Misafir Avatar
Daret Dik 2018-08-07 19:44:41 @M

hepsinin amk yehhuuuuuuu chpye benden artık oy yok alevi cemaati vermeye devam eder barajı geçemez artık yehhhuuuuuuu

Beğenmedim! (6)
Avatar
Arkadaslar doğru karar almışlar 2018-08-07 18:37:02

Bu arkadaşlar partiyi uçurumdan kurtardilar.arkadaşlar duyarlı gostermeseydi bu gun chp diye parti kalmazdı.bu gün olsaydı. tüm kurultay delegeleri 1 ayda icinde chp ye oynan kirli görmüş olsaydi bir tane kurultay delegesi degesimcilere oy vermez di.

Misafir Avatar
tr 2018-08-07 18:41:21 @Arkadaslar doğru karar almışlar

hassiktir ordan angut. Esas partiyi aldığı kararlarla tayyipi iktidarda tutan kemal denen seviyesizdir korkak kişi

Beğenmedim! (8)
Avatar
sahte noter tasdikli imzaları da yayinlayin. 2018-08-07 18:51:44

Sahte noter tasdikli kurultay delegeleri imza vermedikleri halde chp kurultay delegeleri adına sahte imza düzenleyen noter ide yayinlayin kaç kurultay delegesi imza vermediği halde adına sahte kurultay delegesi imzası düzenlenmiş.bu imzayi onaylanan bu işi yaptıran chp genel merkeine teslim edenlerden suçlu ONUN CHP GENEL MERKEZİNE GİDİP TESLİM ETKİLERİ İMZALARIN TESLİM TUTANAĞI İMZALARI ALMİYORLAR.CHP CUMHUROYET SAVCILIĞA BİLDİRMİŞ NOTERDEN SUÇLU BUNLARIN İMZALARİNİ ALANLARDA SUÇA ORTAK AGİR CEZADA YARGİLANİRLAR.GİDİN İMZA TUTANAKLARİNİ GENEL MERKEZDE İMZA KARSİLİGİ ALSANA

Avatar
Sen 2018-08-07 19:18:24

AFERIN PARTIYI DÜŞÜNEN AKILI INSANLAR.INCENIN RÜZGARINA KAPILMAYIN ONDAN BIR ŞEY ÇIKMAZ ONU DESTEKLIYEN YORUMCULAR CHP DEGILER .PARYIYI SECIME HAZIRLAYIN HADE BIR OLUN

Avatar
Tebrik ediyorum bu delege kardeşlerimizin 2018-08-07 20:43:47

Chp kurulan oyunu bozduklari için tebrik ediyoruz.cakallar partiyi kendi malı zanediyor.akıllı insanlar kendi partisiyle kavga edermi.31 arkadaslari yürekten kutluyoruz.

Misafir Avatar
CEHAPELİ GENÇ :)) 2018-08-08 10:37:09 @Tebrik ediyorum bu delege kardeşlerimizin

NEREDE PKKLI VARSA CEHAPE DE TOPLANDI.. SENDE BUNU DESTEKLİYORSUN .. YÜZÜNE NE KADAR TÜKÜRSEM BOŞ KARAKTERSİZLER... PKKLIYIM DİYEMEYEN CEHAPELİLER

Beğenmedim! (2)
Avatar
Mali 2018-08-07 20:55:27

10 yenilginiz şimdiden hayırlı olsun istanbul belediye başkan adayıda Abdullah Gülü yapın

Misafir Avatar
b 2018-08-07 22:16:14 @Mali

bu arkadaşın yorumunu beğenmeyen faşist diktatör bozuntusu kemalin yancıları neyin kafasını yaşıyorsunuz hala angutlar.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Emine 2018-08-07 19:44:23

CHP=AKahP, Pirelli, Kapatin insanlar kurtulsun

Misafir Avatar
cehaaapeee 2018-08-08 10:38:12 @Emine

CEHAPE = CENABETLER TOLULUĞU = PKKLILAR

Beğenmedim! (2)