banner87

CHP'den AKP'ye çok konuşulacak Numan ve Türkeş'li yanıt

CHP'li Erdoğan Toprak, bakanlık için Has Parti'yi kapatıp AKP'ye giden Numan Kurtulmuş ve bakanlık için partisi MHP'yi satan Tuğrul Türkeş'i hatırlattı.

CHP'den AKP'ye çok konuşulacak Numan ve Türkeş'li yanıt

CHP'li Erdoğan Toprak, bakanlık için Has Parti'yi kapatıp AKP'ye giden Numan Kurtulmuş ve bakanlık için partisi MHP'yi satan Tuğrul Türkeş'i hatırlattı.

23 Nisan 2018 Pazartesi 00:18
CHP'den AKP'ye çok konuşulacak Numan ve Türkeş'li yanıt

CHP İstanbul Milletvekili Erdoğan Toprak, kişisel Twitter hesabından paylaştığı mesajda "HAS Parti’yi lağvettirip Başkanını Bakanlık vaadiyle transfer eden, MHP’den rahmetli Türkeş’in oğlu Tuğrul Türkeş'i bakanlık uğruna koparan, Torba yasalarla, KHK’larla ülkeyi, ekonomiyi dizayn edenler siyasi mühendislik, ahlak ve dürüstlükten söz edemez." dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.04.2018 00:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Zübük 2018-04-23 00:33:21

CHP bir hamle yaparak satranc oyununu kazandi , devamina zekalari yetmiyor sadece camur atiyorlar.

Misafir Avatar
Tuğrul Türkeş, Numan Kurtulmuş 2018-04-23 11:40:06 @Zübük

Suleyman soyluyu da unutmadik bunlar sadece birkac ornek, hemde bunlar AKP'ye cok sert sozler sarfettikten sonra.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seçmen cev 2018-04-23 11:30:08 @Zübük

seçmen, sen kicini verirsin yine de chp ye oy vermezsin dingil baska bir seylerle denesen. Türkes ile kurtulmus geldiginde niye paralanmadin. Hadi yavrum hadi yemezler baska kapiya.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
seçmen 2018-04-23 09:19:10 @Zübük

Ben chp ye oy vrdim milletvekili seçtirdim. benim iradem dışında benim seçtiğim adamı m vekilini başka birine satmaya kiralamaya ne hakkınız var . hırsızlık, gasp, yalancılıksahtekarlık var sizin yaptığınızda.. GASP ÇI CHP . ADAM SATAN CHPPPPPP

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Muttalip 2018-04-23 00:37:33 @Zübük

CHP şok şok şok kampanya !!!!! a ka pe liler domalak oldular.

Beğenmedim! (0)
Avatar
yurt mert 2018-04-23 00:32:09

sayın toprak bunlardaki ahlak eminönde donsatmak at eşşekten sucuk yapmak birde yahidlerden madalya almak ama memleketin her karışını insanını gelecegini iyi becerdiler

Avatar
türkoglu 2018-04-23 00:36:22

utanmasi olmayan yalanci ve hirsizlardan her türlü iftirada paket halinde hazirlanmistir,sadece tugrül türkesle,numan efendi degilki,devlet bahceli düne kadar hakaretler yagdirdigi,vatan haini dedigi,asilmasi icin ip attigi,adalet divaninda yargilatmazsam serefsizim dedigi birinin bugün o ne derse emredersiniz kivamina neyin bedeli olarak gelmistir,sen degerlisin kardesimiz.

Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-23 01:20:31

Yancı kocamış kurt erken seçim dedi iktidar balıklama atladı baskın seçim kararı aldı. Kendi kazdıkları kuyuya kendileri düştü. Sanıyorsunuz alemin akıllısı sizsiniz. Güç zehirlenmesi yaşıyorsunuz. DEMOKRASİDE ÇARELER TÜKENMEZ. İYİ Parti'yi seçime sokmayacak muhalefeti ittifak yapmasını engelleyecek ama olmadı. Şimdi size yolun sonu göründü saltanat kayığı su alıyor. Şapka düşecek kel görünecek. Zaten vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi. Bakış açısı değişti. ATANAMAYANLAR, İŞSİZLER, EMEKLEYEREK YAŞAYAN EMEKLİLER, ÜRETEMEYEN ÇİFTÇİLER, ŞEHİT AİLELERİ,PERİŞAN ESNAFIMIZ,TAŞERON MAĞDURLARI,ASGARİ ÜCRETLİLER ve BODRO MAHKUMLARI seçim sonuçlarını belirleyecek. Masallar masallar pembe tablolar algı operasyonları artık boşuna mızrak çuvala sığmıyor. Ankara'daki bir eli yağda diğer eli balda olan beyler vatandaş sandıkta hesaplaşacak El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek Telaş yapmayın. Her şey güzel olacak HALK iktidarı kurulacak. İYİ günlere

Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-04-23 01:42:29

akp bay bay

Avatar
akp kendine muslumanlik olmaz turkes 2018-04-23 01:45:37

mhp den akp gecince iyiydi
akp mhp ile ittifak yapinca iyi
khk ile yasalar cikarmaniz iyi meclis milli irade by pass
erken secim karari almaniz iyi
yetti artik yakamizdan dusun
artik IYI parti zamani

Avatar
DOGRU SOZE NE DENIR 2018-04-23 01:23:07

TEBRIKLER

Avatar
Mehdi 2018-04-23 07:45:16

rkadaşlar bu videoyu bütün insanlara izletin(Eski Bakan canlı yayında ağladı.) lütfen Türkiye yi yani bizleri ikinci dünya savaşından çıkmış gibi bir durum bekliyor.Bunu söyleyen bunların eski yandaşı.Lütfen kulak verin.Bu Akp ve Mhp den kurtulmaktan başka çaremiz yok.Ha bu arada bunlardan kurtulduktan sonra bunların çaldıkları paraları geri almamız gerekiyor yoksa vay halimize.