CHP'den Atatürk düşmanı Mısıroğlu için suç duyurusu!

CHP Denizli Milletvekili Kazım Arslan, Ankara Cumhuriyet Başsavcılığına Atatürk düşmanı Kadir Mısıroğlu hakkında suç duyurusunda bulundu.

CHP'den Atatürk düşmanı Mısıroğlu için suç duyurusu!

CHP Denizli Milletvekili Kazım Arslan, Ankara Cumhuriyet Başsavcılığına Atatürk düşmanı Kadir Mısıroğlu hakkında suç duyurusunda bulundu.

07 Ekim 2017 Cumartesi 19:22
CHP'den Atatürk düşmanı Mısıroğlu için suç duyurusu!

Arslan, Ankara Cumhuriyet Başsavcılığına yaptığı suç duyurusunda, “Kadir Mısıroğlu adlı şahıs, 5 Ekim 2017 tarihinde sosyal medyada hızla yayılan ve yoğun tepkilere neden olan, kamuya açık bir alandaki konuşmasında açıkça şeriat çağrısı yapmış, kurucu değerlerimize, anayasal ve yasal olarak korunan devrimlerin kazanımlarına, laik devlet ilkesi başta olmak üzere, cumhuriyetimizin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk'ün şahsına, manevi mirasına ve Türk Milleti'ne hizmetlerine hakaret eden ifadeler kullanmıştır” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.10.2017 21:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hasan 2017-10-07 21:51:10

onun bunun çocuğu.sen ve senin gibi düşünen tüm onun bunun çocuklarına söyleyecek tek bir lafımız var.bizler mustafa kemalin askerleriyiz ve okadar kalabalığızki tükürüğümüzle boğarız hepinizi.

Avatar
Hakverdi Canxetice 2017-10-07 19:34:24

bu ajan piçlerinin direk kafalarına sıkacaksın...Ayyynı KKTC bayrağını indirmek isteyen Rum gencinin kafasına sıktıkları gibi

Avatar
Hakverdi Canxetice 2017-10-07 19:37:34

Adi mikrop...bi tarak çal,dişlerine bir fırça sür...ossuruk kokusundan yanına yaklaşılmaz...pis cenabet CIA AJANI yavşak...tipe bak...Atatürkün bokunu yala sen

Avatar
hasan 2017-10-07 21:54:08

bu itin konuşmasına müsade etmeyin cumhuriyet savcıları nerdesiniz

Avatar
fes 2017-10-07 23:46:58

Püsküllü, fesli, testere sesli kereste. Kimdir o?

Avatar
mehmetcik 2017-10-08 00:28:13

bu kisinin musluman olduguna inanmiyorum musluman olan kisi riyakarlik etmemeli eger ulkede ezanlar okunuyorsa buda kemal ataturk ve silah arkadaslarinin sayesinde bence bu kisinin akil sagligi yerinde degil ataturke hakaret etmek turk varligina hakaret etmektir

Avatar