CHP’den dev miting çağrısı: Bayrağını al, gel

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu öncülüğünde cumartesi günü şeker fabrikaları için Çorum'da büyük bir miting düzenlenecek.

CHP’den dev miting çağrısı: Bayrağını al, gel

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu öncülüğünde cumartesi günü şeker fabrikaları için Çorum'da büyük bir miting düzenlenecek.

04 Nisan 2018 Çarşamba 14:05
CHP’den dev miting çağrısı: Bayrağını al, gel

CHP, şeker fabrikalarının özelleştirilmesinin gündeme gelmesinin ardından harekete geçmiş ve bu süreçte CHP Genel Başkan Yardımcısı Veli Ağbaba başkanlığındaki heyet, özelleştirilmesi planlanan 14 şeker fabrikasını ziyaret etmişti. Bu ziyaretlerin ardından CHP bu kez de Çorum’da büyük bir miting yapmayı kararlaştırdı.

50 BİN KİŞİ BEKLENİYOR

CHP lideri Kılıçdaroğlu, 7 Nisan Cumartesi günü saat 11.00’de Çorum’daki ‘'Büyük Şeker Mitinginde'' halka seslenecek. Mitinge CHP'nin bütün Milletvekilleri ile PM üyeleri de tam kadro katılacak. Mitinge 50 bin kişinin gelmesi bekleniyor.

Veli Ağababa SÖZCÜ'ye yaptığı açıklamada, şeker fabrikalarının satışına karşı çıkan herkesi mitinge beklediklerini belirterek, ‘'Hükümet üyeleri de dahil, bu özelleştirmelere her kesimden insan karşı… Büyük şeker mitinginde bu satışın durdurulması için çağrı yapacağız'' dedi.

100 BİN İMZA MECLİS'TE

Bu arada Atatürkçü Düşünce Derneğinin şeker fabrikalarının özelleştirilmesine karşı başlattığı imza kampanyasında da sayı 100 bini buldu. İmzalar TBMM Dilekçe Komisyonu'na teslim edildi. ADD'yi toplantıda Genel Başkan Yardımcısı ve TBMM eski Başkanvekili Uluç Gürkan temsil etti.

ADD Eski Genel Başkan Yardımcısı ve CHP Denizli Milletvekili Kazım Arslan da TBMM'de düzenlediği basın toplantısında ‘'İktidar şeker çiftçisine, işçisine, nakliyecisine değil ABD taleplerine bel bağlıyor. Şeker fabrikaları değil, israf batağındaki saray rejimi bu millete yüktür. Atatürkçü ekonomi ve tarım modelini yok sayarak tarımı ve sanayiyi yabancı şirketlerin kar hırsına terk etmeye çalışanlar, gaflet ve dalalet uykusundadır. Artık uyanın'' dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.04.2018 14:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-04-04 14:29:04

Vur vur inlesin hükümet dinlesin.
Hani masallar masallar hani pembe tablo algı operasyonları Güç zehirlenmesi yaşıyorlar vatandaş perişan enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu enflasyon mutfakları vurdu. Önlemeyen dolar / euro yükselişi ayda en az 4 defa yapılan benzin / motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi. Gençlerimiz işsizlikten karamsar esnafımız siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi prim vergi borcu var ne yapacağını şaşırdı orta ve küçük ölçekli işletmeler dolar ve Euro yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak emekli maaşı yetiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor işçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa ne yapacağını bilemiyor kredi borçları nedeniyle bankalara rehin. Öderim diye çektiği konut kredisini ödeme güçlüğü nedeniyle banka el koydu. Bankalar emlakçı oldu. Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor Çıkarttığınız KHK nedeniyle bir çok taşeron işçi işsiz kalacak ve çoluk çocukla ne yaparız diye endişeli. Kısacası bir eli yağda bir eli balda olanlarla sandıkta gösterecek el mi yaman bey mi yaman. Milli irade metanetle seçimi bekliyor. İYİ günlere

Misafir Avatar
chp mi? 2018-04-10 11:37:14 @Vatandaş

Hepimiz ERMENİYİZ diyenlerin yürüyüşü gibi bir topluluk olabilir. chp nin peşinden zaten dam gibi adamlar gitmez.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp ileri geçti 2018-04-10 11:35:09 @Vatandaş

chp terör seviciliğinde hdp yi geçti.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dünya ve kemal- 2018-04-10 11:31:01 @Vatandaş

Dünya bir mücadele var oluş mücadelesi verenler topluluğu; , kılıçdaroğlu bir sinek. vızır vızır saçmalayıp duruyor. vah zavallı chp ne duruma düşmüş kimlere kalmış

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AYnen?--- cvp. 2018-04-04 19:37:05 @Vatandaş

pkk ya doguda Hendek kazdiran basbakani taniyormusun.? Megri megri türküsünü unuttunmu? imralida bebek katiline ricada bulunanlari ne cabuk unuttun?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bb---cvp 2018-04-04 19:33:13 @Vatandaş

sen kicini koltukdan kaldirma, yellenerek koltugu cürütmeye devam et . senin görevin yiyip icmek tuvalete gitmek. IQ 30

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ORDU ---cvp 2018-04-04 19:29:36 @Vatandaş

Sana pilav yaramaz, yal tam sana göre.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AYnen? 2018-04-04 18:45:06 @Vatandaş

Kırmızı fularlı terörist
Gezi eylemleri esnasında kırmızı fularlı kız olarak tanınan daha sonra PKK'ya katılan ve operasyonla öldürülen Ayşe Deniz********** chp nin çok içten hararetli savunduğu birisiydi. bu terörist AKM yi işgal edenlerdendi.. chp nin bu ülkede bırakın siyaset yapmak söz söyleme hakkı yoktur. açık ve net ayan beyan teröristleri korumuş kollamıştır. . kılıçdaroğlunun can ciğerleri on teröristler. bilmeyen kadımı ?

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
bb 2018-04-04 18:12:17 @Vatandaş

kemo kafayı buldu herhalde yine yürüme gazı aldı.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
ORDU 2018-04-04 17:57:30 @Vatandaş

HADİ LEN MANYAK. SENLE PİLAV YEMEYE GİDİLMEZ.

Beğenmedim! (5)
Avatar
seker vatandir 2018-04-04 14:35:48

chp ye teror orgutu diyen siyonist beyinli turk bayragiyla terorist olunurmu alcak serefsiz sen fetocusun ibne kilikli yavsak

Avatar
Yorum yapy 2018-04-04 16:11:06

Akp'nin yalakalari daha cok bagiracaksiniz .Daha bu iyi günleriniz.

Avatar
@chp terör örgütüdür x---cev 2018-04-04 17:43:37

yalan söyleyen kahpe çocuğu olsun!

Misafir Avatar
@@chp terör örgütüdür x---cev x 2018-04-10 11:34:08 @@chp terör örgütüdür x---cev

CHP terör partisi değilse SELAHATTİN teröristini, neden savundu neden ziyaret etti, can dündarı neden kaçırttı, ekrem dumanlıyı kaçırttı kol kanat gerdi. ....

Beğenmedim! (0)
Avatar
chp terör örgütüdür 2018-04-04 14:17:51

ne yüzle bayrağını algel diyorsunuz kahpeler siz bu vatanın düşmanısınız siz terörist sini, ALLAH belanızı versin tez günde amin

Misafir Avatar
sende 2018-04-08 21:28:33 @chp terör örgütüdür

korluk var

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hakkan 2018-04-04 15:33:32 @chp terör örgütüdür

habur mu dedin yoksa oslo mu anlayamadım

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@chp terör örgütüdür x---cev 2018-04-04 14:28:52 @chp terör örgütüdür

yalan söyleyen kahpe çocuğu olsun!

Beğenmedim! (1)
Avatar
nazim 2018-04-04 15:05:46

ya kardeşim, milleti sahaya topliycan , sonra fabrika gene satılacak. git CHP olarak fabriklara talip ol. pesinden gelecek adam bulurusun.

Misafir Avatar
@nazim x---cevp. 2018-04-04 17:48:41 @nazim

Arkadasim , mesele seker fabrikası degil asıl olan VATAN ve halkin malınin talan edilmesi emperyalistlerin isteklerine karsi cikilmasi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
antalyalı attalos 2018-04-04 15:37:20

kahrolsun kahpe c h p liler kahroplsun c h p terör örgütü kahrolsun pkk kahrolsun fetö ve bütün terör örgütleri kahpeler kahrolsun TÜRKİYE düşmanları kahpeler...

Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-04-04 17:57:00 @antalyalı attalos

Ulan isim hırsızı köpek,yinemi çıktın ortaya şerefsiz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aydin 2018-04-04 15:44:16

Önce hdp li demirtaş in ziyaretinin onu ne geçin
Pkk terör örgütü dur demedikce.onlara yaklaşmak. Hem şehitlerin hem kandırılan gençlerin kemiklerini sizlatir

Misafir Avatar
Aydin 2018-04-10 11:31:30 @Aydin

CHP kazanacak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Aydin x--cevp 2018-04-04 17:45:38 @Aydin

lan oglum senin akitler imraliya ricada bulunduklarini ne cabuk unuttun ?

Beğenmedim! (1)